Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Aaiiiii, ik geloof dat ik Olijfje nu toch echt moet gaan poetsen  :-[

Groet,
The Demon.

Azirafl

Citaat van: The Demon op 08-04-2012 00:01:59
Aaiiiii, ik geloof dat ik Olijfje nu toch echt moet gaan poetsen  :-[

Groet,
The Demon.
same here... aan de andere kant... ik zie dat er nog hoop is.

maruska

Ik hoop ook nog steeds..

Dat die van mij ook in zn handen valt ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Mooi werk Martijn dat kan ik wel waarderen :eusa_clap: Ik heb zelf laatst een Audi A4 zo gedaan,was er 10 uur mee bezig om hem swirll arm en krasvrij te krijgen en glazen,waxen en sealen pffff wel een werk maar het resultaat was net als bij jou erg mooi.
Wat is DOP toch een mooie poetskleur :eusa_drool:

The Volvoboy

Owww.... Nu ik dit zie had ik toch moeten beginnen met poetsen afgelopen vrijdag... Naja misschien morgen dan maar beginnen ofzo. Wordt eens tijd om die van ons ook een keer helemaal swirl vrij te maken :)

Heel erg mooi geworden Martijn! Echt mooi hoe die metaaldeeltjes weer naar voren zijn gekomen en hoeveel correctie je hebt kunnen halen! :eusa_clap:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Dan is DOP wel een mooie kleur!

Mooi werk hoor! Zulke weerspiegelingen krijg je met rood niet te zien.

henry classic v70

Tjonge wat is het verschil duidelijk te zien op de verschillende foto's :o
En wat een schitterend resultaat :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

richs70

goed gepoetst  ;)
nette auto maar er zitten een paar foto`s tussen, die genomen zijn bij de volvodealer in zoetermeer zeker?
komt me bekend voor. ;)

razorx

Een mooi resultaat hoor.
En lekker duidelijke, maar vooral eerlijke voor-na foto's!

StefanCJ

Wow, wat een verschil zeg! Klasse!

Martijn_B

Citaat van: KIM op 08-04-2012 12:16:07
Dan is DOP wel een mooie kleur!

Mooi werk hoor! Zulke weerspiegelingen krijg je met rood niet te zien.

Dankje! Ik ben eens op zoek gegaan naar rode auto's, maar de enigste die ik gedaan heb is deze fiat Coupe 5 cyl turbo:

Vandaag rustig begonnen met de audio en pasringen gemaakt uit MDF voor de compo-set. De set die er in gaat komen is de Morel Hybrid 5:

Met een Audison SRX3 versterker, die dus helaas niet het vermogen gaat brengen wat de set aan kan maar nog steeds een heel net geluid zal laten horen. (2x110W en 1x250W voor de sub).  Heb de spullen ooit eens aardig voordelig gekocht en ga niet al teveel moeite doen. Beetje MDF ringetjes, nieuwe bekabeling en een paar dempingsmatjes voor de deur en daar laat ik het bij!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Teddy81

Zow, dat ziet er weer echt heel netjes uit die lak! Mooi!

stefanhuijser

Heb je nu eindelijk die mat er eens inzitten ;D

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

volvohaas

Wat er allemaal nog mogelijk is met lak van 17 jaar oud!  :eusa_clap:
Gewoon omdat het kan

Martijn_B

Ik kon het gister natuurlijk niet laten even naar buiten te lopen(in de regen) en de beading te fotograferen van de Collinite wax:

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software