Trucking

Gestart door widebody, 08-10-2011 10:12:43

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Citaat van: bellybotbus op 23-06-2013 11:21:20
Dat ik dit topic heb kunnen missen! Een van de weinige topics waar ik nog wat zinnigs kan melden denk ik ;)
Dit is mijn zweed van de zaak:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/944134_501080339963188_673594689_n.jpg

Een R480 euro 6, nu een maand oud. Ik rij zo'n beetje overal heen waar asfalt ligt, onder het mom van hoe verder en/of aparter hoe beter. Vandaar ook dat ik niet veel hier op het forum zit.

-Wouter
WOW das een mooie R6 :eusa_drool:
Is Tekno of WSI nog niet langs geweest om hem op schaal te maken :D
Zal hier mooi in het rijtje zwaartransport in de kast staan ;D

bellybotbus

Deze zal waarschijnlijk tzt. wel komen van WSI. Eerst komt ons binnenland autotje nog, die zit er nu ieder moment aan te komen.

En 2 jaar geleden hebben we al eens een 143 scania gehad, daar hebben we er nog wel een paar van staan denk ik.

dielie850

Citaat van: bellybotbus op 23-06-2013 15:37:16
Deze zal waarschijnlijk tzt. wel komen van WSI. Eerst komt ons binnenland autotje nog, die zit er nu ieder moment aan te komen.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/190003_506186266119262_40213678_n.jpg

En 2 jaar geleden hebben we al eens een 143 scania gehad, daar hebben we er nog wel een paar van staan denk ik.
http://www.wsi-models.com/syv_files/image/articles/1028-2-02-1011-wp-de-koning-scania-143-topline-trekker-web1.jpg
Oww das ook een mooie combi :eusa_clap:
Die 143 ook maar ga toch voor de R6 ;)

triton

Citaat van: bellybotbus op 23-06-2013 11:21:20
Dat ik dit topic heb kunnen missen! Een van de weinige topics waar ik nog wat zinnigs kan melden denk ik ;)
Dit is mijn zweed van de zaak:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/944134_501080339963188_673594689_n.jpg

Een R480 euro 6, nu een maand oud. Ik rij zo'n beetje overal heen waar asfalt ligt, onder het mom van hoe verder en/of aparter hoe beter. Vandaar ook dat ik niet veel hier op het forum zit.

-Wouter

En ze zoeken toevallig geen chauffeur bij jullie?
Professioneel raddraaier

pwberg

Wellicht een vreemde vraag, maar zijn er hier heren truckers die (weleens) moeten laden bij Cargill Botlek? Als dat zo is, geef me dan een seintje dan doen we een bakkie.

Ben daar werkzaam als vaste contractor.......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

ramonmartin

Citaat van: pwberg op 24-06-2013 20:30:59
Wellicht een vreemde vraag, maar zijn er hier heren truckers die (weleens) moeten laden bij Cargill Botlek? Als dat zo is, geef me dan een seintje dan doen we een bakkie.

Ben daar werkzaam als vaste contractor.......

Daar niet, maar aan het einde van die weg ben ik minstens 1x per maand te vinden, bij de borax.

marc-850

:'(  :evil: :'(

Ik kan mijn trekker met een afstandsbediening laten rijden en sturen als ik op de kraan zit.
Daarvoor zijn aan de voorzijde sensoren geplaatst die obstakels signaleren en die dan, indien ik er bijna tegenaan rij, de auto stop zetten.
Jammer dat dat vandaag dus niet werkte.

Lantaarnpaal plat, bumper zwaar gehavend.

Balen balen balen. Ding is net 4 maanden oud.

:'(

dielie850

Citaat van: marc-850 op 22-07-2013 18:30:41

Ik kan mijn trekker met een afstandsbediening laten rijden en sturen als ik op de kraan zit.
Daarvoor zijn aan de voorzijde sensoren geplaatst die obstakels signaleren en die dan, indien ik er bijna tegenaan rij, de auto stop zetten.

Zonde zonde  :(
Is een camera geen optie en dan een schermpje op de kraan?

Ben

Gaat er nog iemand van hier naar het Truckstar Festival as. weekend?

marc-850

Citaat van: dielie850 op 22-07-2013 18:33:42

Dat zal wel te leveren zijn.
Maar af en toe een nieuwe bumper zal wel goedkoper zijn.  ;D

The Demon

Citaat van: marc-850 op 22-07-2013 18:50:16

Een nieuwe bumper zal wel door de verzekering betaald worden, maar als je er een gewoonte van gaat maken gaat de baas zeuren dat de premie omhoog gaat.

Maar kon die lantaarnpaal niet even opzij stappen dan  ;D

En troost je je bent niet de enige die dat gebeurt, ik zag een paar jaar terug het paaltje op de hoek van een rij paaltjes bij het Olympisch stadion in Amsterdam over het hoofd  :-\ :eusa_wall:
Bij het onderdelen magazijn van de dealer bestelde ik: Een bumperhoek, koplamp, richtingaanwijzertje en buitenste bumpersteun, zegt de magazijnman: "Dat klinkt als schade", toch wel scherp van hem  ;D

Groet,
The Demon.

marc-850

Citaat van: The Demon op 22-07-2013 19:10:42
Citaat van: marc-850 op 22-07-2013 18:50:16

Een nieuwe bumper zal wel door de verzekering betaald worden, maar als je er een gewoonte van gaat maken gaat de baas zeuren dat de premie omhoog gaat.

Maar kon die lantaarnpaal niet even opzij stappen dan  ;D

En troost je je bent niet de enige die dat gebeurt, ik zag een paar jaar terug het paaltje op de hoek van een rij paaltjes bij het Olympisch stadion in Amsterdam over het hoofd  :-\ :eusa_wall:
Bij het onderdelen magazijn van de dealer bestelde ik: Een bumperhoek, koplamp, richtingaanwijzertje en buitenste bumpersteun, zegt de magazijnman: "Dat klinkt als schade", toch wel scherp van hem  ;D

Groet,
The Demon.

Jawel, maar de baas verwachtte een feilloos werkend systeem te hebben gekocht. Dat zelfde bedrijf heeft ook de belettering er op gespoten, alleen spuiten de wasjongens bij ons deze er net zo hard weer vanaf  ;D.
Ze zoeken het maar uit waar de fouten liggen.

In mijn vakantie moest-ie voor de belettering toch al terug. Dan maakt en bumpertje ook niet meer uit.

bellybotbus

Ik heb weer wat mooie klussen gehad de afgelopen tijd.
Een setje deuren voor een hangar van een Airbus A380, van Antwerpen naar Toulouse. Dankzij die gekke Fransen moet zoiets bijna helemaal over D wegen, lekker sturen dus!

Samen met een andere collega leeg in Pitea, Noord-Zweden.

Retourlading vanuit het noorden, tanks om vis in te kweken voor Mallorca.

En tot slot nog het nieuwe miniatuur, nu te verkrijgen voor €138.

Straks lossen in Zwijndrecht en dan zien we wel weer waar het schip strand deze week.
-Wouter

Piere

Citaat van: bellybotbus op 26-08-2013 01:30:17
Ik heb weer wat mooie klussen gehad de afgelopen tijd.
Een setje deuren voor een hangar van een Airbus A380, van Antwerpen naar Toulouse. Dankzij die gekke Fransen moet zoiets bijna helemaal over D wegen, lekker sturen dus!
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1010584_529044103833478_1532756386_n.jpg

Samen met een andere collega leeg in Pitea, Noord-Zweden.
https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1011176_508055692598986_1476760413_n.jpg

Retourlading vanuit het noorden, tanks om vis in te kweken voor Mallorca.
https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1044628_655303121166393_1955447572_n.jpg
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1006145_657226487640723_906843117_n.jpg

En tot slot nog het nieuwe miniatuur, nu te verkrijgen voor €138.
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/999162_529290720475483_1975875085_n.jpg

Straks lossen in Zwijndrecht en dan zien we wel weer waar het schip strand deze week.
-Wouter

Holy sjips dat is cool, leuke vrachtjes inderdaad!

Eind oktober (vast contract B) ) begin ik eindelijk ook met opleiding voor m'n CE-rijbewijs en dan ga ik voornamelijk kraantjes en regenputten rondvoeren :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

freek-t

Pffffffrrrrtttt! (even het stof eraf blazen)

Tot mei 2013 zat ik dagelijks op deze combi en reed ik met kantoormeubelen door heel Europa.

Maar helaas stopte de activiteiten en moest ik op zoek naar ander werk. Binnen 2 dagen had ik ander werk gevonden. Nu rij ik s' nachts met containers voor DPD. Helaas geen vaste auto, maar ik ben momenteel veel onderweg met deze.

En in April mag ik op voor het LZV certificaat en dan ben ik regelmatig op één van onze 2 LZV's te vinden.

Je moet er tegen kunnen, vol continu in de nacht werken. Maar het heeft zeker z'n voordelen.
Volvo 850 R Estate 1996.