Afstandbediening c.v. werkt na batterijwissel niet meer ...

Gestart door Jurgen850r, 08-10-2011 15:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jurgen850r

Hallo,

De afstandbediening van mijn c.v werkt niet meer, heb de batterijen vervangen en nu piept het ding weer wel maar de deur gaat niet open of dicht ...

- moet het ding opnieuw 'gesynchroniseerd' worden?
- zit er ergens een extra zekering die ik niet kan vinden?
- andere ideeen?

Gr. Jurgen.

dita

Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Gouden Koets

5 keer op en van contact halen, dan op AB drukken. dan moet ie weer werken.

Jurgen850r

Ja, zo werkt het inderdaad weer! 5x uit-aan en dan op aan laten staan. 5 seconden de knop inhouden. Op uit zetten, 10 seconden wachten en dan doet ie het. Thanks!

arjen850

Citaat van: Jurgen850r op 08-10-2011 19:55:17
Ja, zo werkt het inderdaad weer! 5x uit-aan en dan op aan laten staan. 5 seconden de knop inhouden. Op uit zetten, 10 seconden wachten en dan doet ie het. Thanks!

Heb je beide afstandsbedieningen gedaan?

Gouden Koets

Citaat van: Jurgen850r op 08-10-2011 19:55:17
Ja, zo werkt het inderdaad weer! 5x uit-aan en dan op aan laten staan. 5 seconden de knop inhouden. Op uit zetten, 10 seconden wachten en dan doet ie het. Thanks!

:eusa_dance:

Thys

En over welk type AB hebben we het hier? De mijne, Guard 2, wil sinds vandaag niet meer reageren op de AB.

haasje


Thys

En hij werkt! :eusa_dance:
Het nare is alleen wel dat mijn andere afstandsbediening blijkbaar overleden is, in 1 nacht tijd.

haasje

Als je doet herprogrammeren moet je alle zenders opnieuw inleren, niet alleen de zender die hij "kwijt" was.

arjen850

Citaat van: haasje op 10-10-2011 22:54:46
Als je doet herprogrammeren moet je alle zenders opnieuw inleren, niet alleen de zender die hij "kwijt" was.

Dat was dus ook idd wat ik bedoelde.

Thys

Dat moest ik sowieso, want ik had in eerste instantie alleen het relais gewisseld. De AB die het eerst niet meer deed, wil niet koppelen met het relais, batterijen zijn al gewisseld.