BESCHERMING ONDER MOTOR voor Volvo 850 tdi

Gestart door raychateau, 17-10-2011 15:52:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raychateau

Wie kan vertellen welke beschermkap onder de motor van een Volvo 850 past. Wat ik bij toeleveranciers te horen krijg is er voor de diesel geen passende beschermplaat.

UserID6342

De diesel heeft juist origineel een beschermplaat onder de motor zitten.

T5turbo

#2
Zoiets zoek je?  ???




Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

raychateau

Juist zoiets als op de foto maar wel voor een TDI. Mijn originele beschermplaat is door drempels beschadigd geraakt en op de snelweg in Duitsland ben ik de plaat verloren.
Het nut van zo'n bescherming is mij nu duidelijk, de motor word gauwer vies en het motorgeluid is hoorbaar sterker zonder plaat. In ieder geval is de beschermplaat bi de bekende onderdelen leveranciers niet leverbaar. Wie weet wel waar?

knip



T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

-D©©©L-

3538690 is van een 940/780.

voor een 850 TDI is het nummer 9203796

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

grijzev70tdi

Bij ons zat hij er nooit onder. Bij de de D5 wel
Grolsch, het klinkt al lekkerder

raychateau

Bij Winparts.nl dit weekeind er een besteld en kreeg een mail dat deze beschermplaat niet voor een 850 TDI geschikt was . Na telefonisch contact bleek dat ze ook geen passende beschermplaat konden leveren. Bij andere leveranciers het zelfde verhaal.

Henk855

Hunterparts, Auto Rima en anders diverse sloperijen bellen, weet zeker dat je een goede kan vinden.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

UserID6342

Precies, die dingen zijn zat te verkrijgen.  Heb er hier een maandje of wat geleden nog eentje aan Thijs verkocht, dus zo speciaal is het nu allemaal niet.

Thys

Inderdaad, en die past ook onder een benzine-subframe.

raychateau

Ik heb de beschermplaat toch maar bij Volvo dealer Hooftman besteld. Het blijkt dat voor een 850 TDI een benzine uitvoering niet past. Het nummer is inderdaad 9203796 en kost met VOLVO 850 club korting ongeveer 70 euro.