Project 855R

Gestart door BaRRaCuDa, 21-10-2011 18:04:39

Vorige topic - Volgende topic

BaRRaCuDa

Ik liep tussen de middag naar de witte om er iets uit te pakken en toen viel mij op dat er een hoop zand op de motorkap lag. Onder het zand diepe krassen! Vervolgens ging ik bij de R kijken:

>:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:(

>:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:(

>:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:( >:(  >:(  >:(

G.V.D. wat een stelletje kl**tzakken!  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(
Ze (dronken jeugd) hebben min. 4 auto's in de van Ravensteynstraat  gevandaliseerd met bloempotten!
Ze hebben bij de witte krassen op de motorkap gezet, tja en bij de groene zie je wel wat er aan vernield is  :'(

Ik kan die gasten beter niet tegenkomen want dan hebben ze aan 1 ambulance niet genoeg!  >:(

UserID6342

Jezus wat een teringstreek zeg en wat een zonde :(  K*tvolk ook iedere keer...

petrolhead

Hans Duiven

Je zou ze toch kielhalen die gasten!

Succes met de afwikkeling, want die jongens krijg je natuurlijk nooit te pakken.

arjen850

Oef >:( knuppels, ze moesten eens even een uurtje doormaken in de kennel samen met m'n koetje :eusa_shhh:

MikeyQR

Wat te F!!!! >:(

Wat een kl**tzakken >:( , waarom kunnen ze nou niet van iemands spullen afblijven :eusa_wall:

Dat is echt een hele diepe kras van voor tot achter op jou R :-\

ulkeman

godverdomme he :-\ wat een klootzakken.
zulk volk mag je echt wel met een knuppel bewerken en achterlaten in een sloot.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Een knuppel en sloot is nog te weinig straf Stefan, gewoon martelen is de enigste oplossing.

1 voor 1 de vingertjes breken en dan zo langzaam mogelijk.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Koperdraad om de klootjes en dan langzaam de stroom opvoeren  :evil:

Mooi k** (vrouwelijk geslachtsdeel)

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 13-11-2011 17:16:49
Koperdraad om de klootjes en dan langzaam de stroom opvoeren  :evil:

Mooi k** (vrouwelijk geslachtsdeel)

Groet,
The Demon.
Dit soort figuren hebben geen kloten Walter, dit zijn lafbekken.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

850 T5 Freak

Ben er net geweest.....geen woorden voor :'( Waarschijnlijk dronken jongelui wat niet tegen drank kan! Verderop hadden ze bloempotten uit de tuin gehaald en tegen 4 auto's bewerkt waaronder de 2 mooie volvo's  :eusa_snooty: huftergeneratie!
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

ulkeman

Citaat van: Jack v op 13-11-2011 17:14:44
http://www.easyfreesmileys.com/smileys/free-mad-smileys-286.gif

Een knuppel en sloot is nog te weinig straf Stefan, gewoon martelen is de enigste oplossing.

1 voor 1 de vingertjes breken en dan zo langzaam mogelijk.

jack bedoel neer knuppelen ( bewusteloos ) en dan een sloot vol water. kon de volgende morgen een lijkwagen ze ophalen ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

dopie

Zo je zou ze wel niet wat (en dat kan een heleboel zijn).
Sterkte met de afwikkeling!

Marc O.

Gadverdamme zeg, daar zou ik inderdaad ook goed ziek van zijn zeg. Sterkte met de afwikkeling, ik hoop dat je de schade nog op een of andere manier kunt verhalen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica