Van een 850 naar een S70

Gestart door nsdnayz, 23-10-2011 17:49:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johnskie


grobbekuiken

zeker een heel mooie auto  :eusa_clap:

nsdnayz

Omdat foto's meer zeggen dan woorden :). Hoef er dan ook niets aan toe te voegen  :eusa_clap:






LQDI


Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

StefanCJ

 Mooooooooooie bak, veel plezier ermee!

LQDI


daytonawim

Velgen staan em erg goed ;D ;D

Nu nog effe bij estate services een nieuw eindstukje bestellen. ( je krijgt daar nu 10% korting op iets wat al geen drol kost)

nsdnayz

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Het enige minpuntje is dat ik mijn bijrijdersraam en het raam linksachter niet dicht kan doen. (wel open).
Heb even een prijsopgaaf bij estateservice opgevraagd. Had de manual gezien, maar ik denk toch dat ik voor een vervanging ga.
Of hebben jullie daar slechte ervaringen mee?

nsdnayz

#24
Godver, lag al in bed en wordt wakker van het geluid van ingeslagen glas. Zie ik twee van die Noord-Afrikaanse capuchon klootzakjes bij een nieuwere Volkswagen Passat staan, de een kijkt rond en de ander zit in de auto. Snel pakken ze iets en rennen ze naar een geparkeerde auto en die scheurt er vervolgens vandoor. Het gaat allemaal zo snel dat ik het kenteken niet kan opschrijven. Brr.. kan er niet van slapen, en dat gewoon in je eigen straat (Amsterdam, dat dan weer wel). Gevoel van machteloosheid, agressie en angst. Ik wilde 0900-politenodignummer nog bellen, maar besefte dat ik weinig kan doen, zonder signalement. Als je dit soort zaken op TV ziet denk je dat je het altijd wel goed zal omschrijven, doorbellen etc. Maar helaas niet.

Mijn auto stond 4 auto's verder, en sinds dat ik de s70 heb zet ik hem al met een k*t gevoel hier neer. Niet fijn om dat bevestigd te krijgen. Misschien laat ik me snel uit het veld slaan, maar ik snap die debielen niet, ga godver eens werken voor je geld. Ik krijg gelijk de neiging om mijn velgen (18' imi pegs) eronder vandaan te schroeven en er weer wieldoppen op te zetten. Tip voor iedereen, waar je ook bent, laat niets in je auto zitten, waar dan ook. Nu kost een ruit de wereld niet, maar puur het idee dat die gasten aan jouw/iemand anders spullen zitten maakt mij al boos, en zelfs een beetje verdrietig. Zo dat is er even uit, nu maar weer verder slapen

aardigebas

k*t   ik ken het gevoel.
Ik heb 3 jaar in kanaleneiland gewoond in Utrecht, na 5 kapotte ruiten deur gewoon los gelaten...........lag er weer een zwerver in!
Tip: leg een Koran op de hoedenplank of zo'n oog aan je binnenspiegel, daarna heb ik nooit meer last gehad!

Overigens woon ik nu in overijssel, daar kun je nog gewoon je tomtom aan het raam laten hangen.

)()()sT

Tegenwoordig jatten ze vooral die navi-systemen e.d. eruit, ik denk dat een ouwe baksteen niet zo gewild is.
Niettemin vervelend als het voor je neus gebeurt.

cas

Weet je het nog steeds zeker  ;D 

ik ben overgestapt van v70 naar 850. vond dat toch meer "rijden".

veel plezier ermee!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Zo jammer dat je dat soort niet eens met dezelfde rekening terug betaald.....
Met een flinke honkbalknuppel de ruiten inslaan van de wagen die staat te wachten op die Noord-Afrikaanse t*ring gastjes en de viespeuken die spullen uit de auto hebben gejat met dezelfde honkbalknuppel hun Noord-Afrikaanse grijpstuivers aan gort meppen.......

... zo dat lucht op

Gelukkig hebben wij er hier (veluwe) ook (nog) geen last van...
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daytonawim

Wat wel tegen snuffelen in je auto helpt, zijn van die mooie kleine 120 db sirene's , bouw er 4 in je interieur, das goed voor een geluidsdruk van boven de 150 Db, en das boven de pijn grens.

:eusa_whistle: :eusa_whistle: