Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 31-03-2014 11:32:08
Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 11:29:13
Komen jullie nog hierlangs op weg naar NL, of nemen jullie de boot naar DK?

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-03-2014 19:27:28
Vrijdag 11 april rijden we direct naar m'n werk naar de boot in Larvik.

;)

Thx! Dacht al dat het ergens geschreven was, maar ben te lui om te zoeken :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 11:29:13
Komen jullie nog hierlangs op weg naar NL, of nemen jullie de boot naar DK?


Hee Tim,

Misschien dat we op de terugweg langs kunnen komen maar dat is zaterdagavond de 19e april. Dwz als je een logeerplekje hebt voor Claire en mij. ;D




Het ziet er naar uit dat ik e i n d e l ij k een elektrisch verstelbare stoel heb gevonden. Die monteer ik natuurlijk het liefst ter plekke of in elk geval heel snel nadat ik hem gehaald heb. Dit om ruimte te besparen. Als er nog iemand geïnteresseerd is in een nette bestuurdersstoel met verwarming dan moet die dat even roepen. Ik ben niet van plan om hem weer mee naar huis te nemen. Dit is een absoluut buitenkansje om een 'onderdeel' van Old Faithful in je bezit te krijgen. ;D Kosten? Geen. Wellicht dat ik de stoel ergens mag stallen totdat die opgehaald kan worden.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Je mag 'm best bij mij stallen hoor. Niet heel centraal in Nederland maar okee :)

viking_in_shorts

Ik heb vakantie week 16 en 17 en ga proberen iets met Maja te ondernemen. Er zit een kansje in dat daar het weekend bij inzit :(
Als we thuis zijn hebben we natuurlijk een slaapplaats, eten en wat nog meer thuis. Zitten we ergens anders (=ik zit te kijken om bv naar eurodisney te gaan) dan kan ik een sleutel onder de mat leggen als je wilt.

Een stoel mag je ook wel stallen ;)

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 14:26:13
dan kan ik een sleutel onder de mat leggen als je wilt.

Of je dat nou inclusief de weeknummers op een openbaar forum moet schrijven................... :eusa_think:

Claudia

Citaat van: Taranis op 31-03-2014 14:59:11
Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 14:26:13
dan kan ik een sleutel onder de mat leggen als je wilt.

Of je dat nou inclusief de weeknummers op een openbaar forum moet schrijven................... :eusa_think:

Wij weten die mat namelijk ook nog wel te vinden hoor! ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Clau, ik zeg een week lang feesten, beetje zwemmen, Tim z'n bier opzuipen op de steiger........  :eusa_dance:

Claudia

Citaat van: Taranis op 31-03-2014 15:59:53
Clau, ik zeg een week lang feesten, beetje zwemmen, Tim z'n bier opzuipen op de steiger........  :eusa_dance:

Kom je ook? :eusa_dance:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis


Ewout Schalkwijk

Ach, er zijn slechtere plaatsen onderweg om te stoppen. Count us in. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 31-03-2014 14:59:11
Citaat van: viking_in_shorts op 31-03-2014 14:26:13
dan kan ik een sleutel onder de mat leggen als je wilt.

Of je dat nou inclusief de weeknummers op een openbaar forum moet schrijven................... :eusa_think:

Laura is gewoon thuis hoor. Die heeft geen vakantie. Ennuh - de sleutel leggen we niet onder de mat - daar hebben we een andere plek voor :)

viking_in_shorts

Desalniettemin is "men" welkom! Gezelli!

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 31-03-2014 14:16:21
Als er nog iemand geïnteresseerd is in een nette bestuurdersstoel ( :-X) met verwarming dan moet die dat even roepen. Ik ben niet van plan om hem weer mee naar huis te nemen. Dit is een absoluut buitenkansje om een 'onderdeel' van Old Faithful in je bezit te krijgen. ;D Kosten? Geen. Wellicht dat ik de stoel ergens mag stallen totdat die opgehaald kan worden.

Sow, da's ff een tegenvaller. Ik ga even de stoel wat beter bekijken en dan zie ik dat het skai ineens een beginnende scheur vertoont. Zou dat te maken hebben met het fors toegenomen 'gebied' wat Ewout heet? :angel:

Precies op de dag dat ik een andere stoel heb gekocht, valt dit op mijn netvlies. :-[


Ook heb ik vandaag nog een houtset gekocht. Ik weet het, het is niet een ieders smaak, maar ik heb het altijd erg 'chique' gevonden. Alleen het stuur heb ik er niet bijgekocht, want zover mijn informatie rijkt is dat altijd een 'dun' stuur...
En ik ben juist superblij met het 'dikke' stuur van Stefan.







Ja, ook het stripje op het handschoenenvakje is erbij, alleen dat is even in de haast vergeten te fotograferen.  :D Alles is krasvrij en er zijn geen clipjes afgebroken.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID25761

Mijn Stuur is een dik stuur met hout, dus het bestaat wel  ;D