De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Is het nog wat om met  de verzekering af te spreken dat het wrak voor jou is?
Wellicht zijn er nog onderdelen (velgen, dakrails etc) te verkopen, heb je alvast een eerste begin om een andere aan te schaffen

BR

animalT5R

Citaat van: blauweroffel op 10-11-2011 21:30:27
Wellicht zijn er nog onderdelen (velgen, dakrails etc) te verkopen, heb je alvast een eerste begin om een andere aan te schaffen

BR
Niet om het een of ander,maar die onderdelen zijn ook het enigste wat nog een beetje te verkopen valt.De rest zit een rooklucht in,die er bijna niet meer  uit te krijgen is.
Hoop voor TS dat beide partijen er op goed fatsoen uit kunnen komen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

blauweroffel

Citaat van: animalT5R op 10-11-2011 21:33:25
Citaat van: blauweroffel op 10-11-2011 21:30:27

BR
Niet om het een of ander,maar die onderdelen zijn ook het enigste wat nog een beetje te verkopen valt.De rest zit een rooklucht in,die er bijna niet meer  uit te krijgen is.
Hoop voor TS dat beide partijen er op goed fatsoen uit kunnen komen.

Je hebt wel een beetje gelijk, maar ik denk ook nog aan de spiegels, (motor) elec raambediening, evt trekhaak en achterbumper.

BR

jeroen74

Volgens mij veel moeite voor weinig, en je moet werken in/aan een auto vol met giftige stoffen  :eusa_hand:

UserID6342

Pauline had 'm mij al aangeboden en ik wil 'm niet hebben / kopen en precies om de reden die Jeroen noemt....

Vulk

Met wat hebben ze geblust?

daytonawim

Ik meen schuim op de film gezien te hebben.

Ook lijkt het er op dat ze voor in de auto geblust hebben, er steekt er een een slang in.

Vulk

Schuimblussers zijn vooral schadelijk voor het interieur van de auto.

Ik zou misschien wel een goed paar handschoenen aandoen en daarna wassen/wegwerpen. Verder goed verluchten tijdens het werk (alle deuren open).

Vergeet niet dat andere zaken in een auto veel gevaarlijker zijn voor de gezondheid: benzine (kankerverwekkend!), smeerolie, diesel, remvloeistof! ...

grijzev70tdi

Citaat van: Dirk342 op 10-11-2011 13:31:12
Het blijft een feit: gas is om te koken en hoort niet thuis in auto's ;D

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Al eens benzine in brand gestoken? :) Overigens zou ik bij een ongeval liever een lekkende gastank hebben dan een lekkende benzinetank.

antraciet

Citaat van: Vulk op 10-11-2011 22:15:31

En de nekslag voor electronica en metalen  :-\

Marc O.

Citaat van: antraciet op 10-11-2011 22:20:45

En de nekslag voor electronica en metalen  :-\

Vooral poederblussers zijn de nekslag daarvoor. Een schuimblusser valt wel mee volgens mij.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Het zal de elektriciteit niet geleiden, maar er zit wel een hoop vocht in. Zal in de praktijk wel meevallen denk ik. Radio valt met wat geluk wel te recupereren.

GeertG

Citaat van: Marc O. op 10-11-2011 22:23:30
Citaat van: antraciet op 10-11-2011 22:20:45

En de nekslag voor electronica en metalen  :-\

Vooral poederblussers zijn de nekslag daarvoor. Een schuimblusser valt wel mee volgens mij.

En zo is het Marc
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

jeroen74

Maar bij brand kunnen normaal ongevaarlijke materialen ontbinden in allerlei wel zeer gevaarlijke stofjes zoals fluorzuur, dat vrijkomt bij verbranding van bepaalde soorten O-ringen gemaakt van Viton en materialen als PTFE. En fluorzuur is geen leuk goedje schijnt.