Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Wij zijn ook weer thuis. Was een super dag! Arjen en Kornelis (en familie van Arjen): Dank voor de organisatie en de gastvrijheid! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

jacar

Arjen en familie, hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en goede organisatie.

Het was erg geslaagd, ook leuk om bekende en nieuwe gezichten te zien en spreken.

Ik blokkeer alvast 2e päasdag volgend jaar in mijn agenda.

joost muurling

Arjen en collega's: bedankt voor deze superdag!!
Echt onvergetelijk. Wat een hobby. Het is kicken.
En wat een bakken. De voorkant kan je nu echt goed zien in je spiegel, dat is genieten. Wat een brute kar is dit! :laugh:

Sinds een kleine 2,5 jaar geniet ik iederde dag van deze rode R.

Joost

Bouke

Mooie foto's en leuk om al die rooie rakkeRs bij elkaar te zien :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Sbv

Wij zijn ook weer thuis na een leuke dag gehad te hebben. Arjen en familie dank voor jullie gastvrijheid

combinedforces

Unexist

Ziet er gaaf uit zo al die dikke Rode R's langs elkaar. !!
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

Powerpete

samen met Sander in de file.....  :P  wat een linkerbaan A-hole's allemaal zeg.... maar toch nog betijds thuis, alleen was het restje salade wat we meegenemen hadden onder de achterbank gelopen, gelukkig alleen t vocht er uit en niet over t alcantara dus ik kon net nog even schrobben...  :eusa_wall:

Allemaal, super leuke dag, de familie Priem bedankt weer voor de goede zorgen.. weer veel te veel ingeslagen natuurlijk, dus Arjen tot t je oren uitkomt ga je deze week nog de restjes opmaken... kleine meid had fantastische mooie wegwijzers gemaakt, als dank kan ze nu haar spaarpotje niet meer tillen.. Jolanda de koffie was weer prima !! ( de rest ook hoor... ;) )

heb net al wat foto's geselecteerd, hou er nog 127 bruikbare over, een hele boel zijn onscherp door spatjes op de lens, ik bleef poetsen....

Tot volgend jaar, en hopelijk kunnen we dan het record van 11 rode RRRRRRen weer scherper zetten...

Peet en Ingrid.... (iemand nog een Kano ?  )

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

The Demon

Mooi om te zien hoor al die rode R'n.
Maar (en nu gooi ik de bekende knuppel in het bekende hoenderhok) DOP is toch mooier  ;D

Ik hoop dat jullie een mooie en fijne dag gehad hebben.

Groet,
The Demon.

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

arjen850

En toen was het weer voorbij, iedereen de deur uit nog een poos met een Heiniken op mijnen buik gezeten, laatste troep een beetje opgeruimd, en morgen doe ik dan de rest..
Ik ben doodmoe, en stront gaar(om maar even in het veluwse dialect te blijven) Maar wat een dag, we hebben hier echt eer van gehad, en met zijn allen hebben we deze dag mogelijk gemaakt, kijk alleen al eens naar de opkomst... ZELDZAAM.. Liefst zou ik iedereen persoonlijk bedanken, maar ja ;D
Het weer heeft ons eigenlijk helemaal niet tegengezeten ;D

Leonie heeft haar geld geteld, en is helemaal gelukkig, ze heeft kenbaar gemaakt wat ze voor het geld wil kopen... Een rolletje plakband(ze hoopte vurig dat ze dat dan wel kon betalen) :D Nou dat kan ze, maar er zal iets leuks gekocht gaan worden, en aan haar de eer dat straks hier te showen ;)

Wou ik even het filmpje bekijken, is de helft weg, ik wou de bbq filmen, maar heb niet in de gaten gehad dat de camara was terug gespoeld, heb ik weer :eusa_wall: ;D Gelukkig staat het snelweg moment er nog net op :eusa_dance:

Het vlees, ach dat ging wel. Jammer dat ik nou echt de hele week dat vlees moet gaan zitten eten :eusa_dance: :angel: Het was super, net als alles eigenlijk..

Mannen, Vrouwen en de Kids bedankt voor alles :eusa_clap:

Op naar de volgende rode R meet, want ondertussen is dit voor mij een bijzondere dag gaan worden

Ik zeg:

VOLVO 850

rifwachter

Iedereen bedankt voor deze mooie,geslaagde dag.

Powerpete

komen de eerste.....

foto opslaan als is groot formaat....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)