The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Citaat van: Teddy81 op 26-01-2012 13:57:53
Ja, geen enkel probleem.

Rechts had ik al, op het zakje staat nr. 9477194
Links heb ik besteld, nr. 9484490 €7,80 ex korting

Kost geen zak dus. ;D

Beide zijn ze al open, hoeft dus niet in gezaagd te worden.

Pffff das wel serieus geld hoor! :o  :eusa_liar:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

The Volvoboy

Haha weer iets verzonnen om 'm nog meer af te maken ;D Prachtig!  :eusa_clap:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ewout Schalkwijk

Volgens mij is dat plaatje hetzelfde al dit, dit zit in mijn eenvoudige Tdi-tje. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Dat zijn inderdaad de bewuste deurpanelen! ;D
En de reden dat ze bijzonder zijn is dat er stiknaden in zitten waardoor het leer niet los laat en gaat hangen.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Haha, nee dank je. Heb al genoeg gekocht de laatste tijd! (Maar daar morgen meer over!  ;D)

De kapjes zijn klaar om (ooit) gemonteerd te worden, kan snel gaan, kan lang duren. Mezelf kennende zeer binnenkort maar ik zou nog niet weten wanneer!  ;D

Best goed gelukt zo al zeg ik het zelf, ik ben tevreden.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

StefanCJ

Ik ben benieuwd of dat linkerkapje past. Ik weet ff niet welke ik besteld heb, als ik dezelfde als jij heb gaat het niet passen.

Teddy81

Vandaag begon heerlijk. De zon scheen dus vol goede moed naar de R om weer wat onderdelen te demonteren.

Ik had het warm dus legde mijn jas in de kofferbak van de S. Verder sleutelen. Toen honger. Ok even naar huis om een broodje te eten. Kofferklep dicht, knipknip alarmlichten gingen aan. Oooooh ***, de sleutels liggen in de zak van mijn jas die nog in de auto ligt en de auto zit nu op slot.

Dus, twee deuren de knop omhoog weten te krijgen met een ijzerdraadje, knop op de bestuurdersdeur om te ontgrendelen in weten te drukken, en chrome handgreep open weten te krijgen maar niets hielp met het openen van de deuren. Deadlock noemt de dealer (die ik had gebeld) dat. Goed beveiligd dus, maar dat betekent wel dat mijn laatste redmiddel het inslaan van een ruit was.

Die ruit overleef ik wel, maar de schade aan de deur, doordat ik met koevoet doorgeschoten ben, daar ben ik minder blij mee. Ja ik had het beter anders kunnen doen, maar zoals je kunt begrijpen was ik er compleet klaar mee.

Morgen ligt er een nieuwe ruit bij de dealer (want ik wil geen gegraveerde ruit uit mn R hebben) en ik ga nu eens even kijken of ik de beschadigde deur weer netjes kan krijgen!!

Onderdelen? Die moeten maar even wachten. Schijt zooi!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Teddy81

Oooh reservesleutels hoor ik je denken?? Die liggen nog bij de vorige eigenaar in Almelo die nu op vakantie is. Had ik ze maar.
Kan hij verder ook niets aan doen overigens. ;D

michiel

Pfff, gecondoleerd. Je zal je zelf wel aardig klote voelen.

En (zoals mijn moeder zou vragen) wat heb je er nu van geleerd? Geen sarcasme, overigens.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Teddy81

Hahaha nou ja, ik kan me vrij snel over dit soort dingen heen zetten! sjips happens zegt men wel!
Maar ik heb wel mijn lesje geleerd, sleutels ten allen tijden in de broekzak houden! ;D

Martijn_B

Lul!

Zo, dat is er uit :P Zonde man, je had ook geen ductape om het raam eerst af te tapen zeker :(

Nougoed, wel straks een mooie nieuwe ruit :P
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

peteRRR

Je bent er ook wel 1ntje zeg,slaat z,n halve stijl aan gort en de ruit is zo groot als een voetbalveld. ;D

Ik treur wel een beetje met je mee maar niet te lang,het is wel zonder zeg.

Zet em op Ted.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

850 T5 Freak

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica