The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Waltie

Ziet er netjes uit. Ik heb er ook nog aan gedacht om voor de Carbon print te gaan, maar heb uiteindelijk gekozen voor geborsteld titanium. Gisteren ook maar begonnen... Het werkt inderdaad erg lekker dat folie van 3M.

Teddy81

Teddy81

De middenconsole heb ik gisteren ook nog gedaan, alles kan er dus weer in.
Heb ik gelukkig de hele dag de tijd voor. ;D

En nog wat detail shots

peteRRR

Hier nog een voorbeeld mensen over hoe prettig ( en ook weer niet  ;D ) het is om met de folie te werken en wat er tot de mogelijkheden behoord.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,41121.15.html

Wat belangrijk is als je de plastic delen gaat plakken dat je de delen schuurt ( niet te zwaar ) en vooral bij de omslag kant van de randen.
Dit is voor de hechting en het terug trekken van de folie die kan gaan werken op warmte en kou.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

arjen850

Wauw ted, ik vind dat carbon echt gaaf, misschien mijn lichte hout ook maar doen ;D

Teddy81

Ik denk dat t ook wel mooi is in een 850! Maar ja, t lichte hout is ook zo mooi!!

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 18-03-2012 09:46:41
Ik denk dat t ook wel mooi is in een 850! Maar ja, t lichte hout is ook zo mooi!!

Ik denk dat ik het maar laat bij het alcantara wat er zo straks in gaat komen, daarmee schop ik al veel mensen erg hard tegen het scheenbeen ;D

elianmars

Citaat van: arjen850 op 18-03-2012 09:51:42
daarmee schop ik al veel mensen erg hard tegen het scheenbeen ;D

Hoezo? Het is toch je eigen wagen? Heeft een ander niks over te zeggen, lijkt me  :eusa_snooty:  ;)

Teddy81

Teddy81

Zo en dat zit er ook weer in. Viel uiteindelijk wel mee. Als je probeert een boutje ergens in te draaien (blind) waar geen gaatje zit, ja dat lukt natuurlijk niet.  :evil:

Het resultaat!

Jack v

Nice Ted,  ik blijf toch elke keer verwondert hoe mooi je het allemaal voor elkaar krijgt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

maruska

mooie tekst op de HU.. "nothing lasts forever" ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Welke variant heb je nou toegepast Ted, de vaseline- of kassabonmethode om die schroefjes vast te krijgen..?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4