GAAT NIET DOOR...... Meeting Reeuwijk 28 april / Toerrit / Grieks Eten

Gestart door knoopie, 30-01-2012 19:03:33

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Hallo allemaal!

Sander en ik willen een meeting organiseren en voor dat we alles aan voorbereidingen gaan treffen is het goed om te kijken of hier animo voor is.

Het is de bedoeling om gezellig bij te kletsen o.a over wat er al weer gedaan is of gedaan moet worden aan de roffels mooie foto's maken en te genieten van het voorjaar ook als het regent.
Iedereen is van harte welkom!

Aan de Reeuwijkse Plas is er de gelegenheid voor een kopje koffie te drinken en daarna een toerrit te maken door de omgeving. Duur van de rit ongeveer een uurtje.
Aansluitend neer te strijken in Gouda (parkeerplaats Klein Amerika) om het inwendige te versterken.

www.rhodos-gouda.nl

Bij een goeie deelname kunnen we een 3 gangen menu verzorgen
van zowel vis, vlees, vegetarisch alles is er namelijk mogelijk.

Het is leuk om zoiets te organiseren en met elkaar te doen.
We horen graag van jullie......

Sander en Richard.
(sbv en knoopie)

lokatie: Reeuwijkse Houtwal 4
           Reeuwijk

Verzameltijd: 14.30 uur.

Lijst:

1. Knoopie eet mee.

maruska

richard, is dat in de buurt waar ze jouw auto hebben toegetakeld ?  :eusa_naughty:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Sbv

van zowel zaterdag als zondag valt wat te zeggen. Op een gegeven moment prik je een datum.
Wat mij betreft zit er nog wel speling in de datum

knoopie

zit inderdaad wel speling in Stefan we peilen wat het beste uitkomt.....

;)

Bouke

Ja Ries en en San ,dat is weer een leuk idee,ik weet alleen niet of dan kan maar daar valt misschien wel een mouw aan te passen :eusa_dance: Count me inn ;) En het is zo lekker in de buurt ;D :eusa_clap: Alleen Klein America :eusa_think: ;D

Chris

Ik heb ook wel interesse! Dus, afhankelijk van de definitieve datum, zet ik mijzelf alvast op het lijstje.

1. Knoopie eet mee.
2. Sbv eet mee
3. Bouke
4. Chris (mogelijk met Irene) eet mee

(en gelijk het lijstje maar even compleet gemaakt)

elianmars

Citaat van: maruska op 30-01-2012 19:32:12
richard, is dat in de buurt waar ze jouw auto hebben toegetakeld ?  :eusa_naughty:

Dat is het eerste dat ik dacht, toen ik het las. Moet mijn wagen op Klein Amerika worden geparkeerd?  :o

Sbv

Ik ben compleet onbekend daar, dus als jullie alternatieven hebben dan hoor ik het graag

Taranis

Citaat van: elianmars op 31-01-2012 09:10:26

Dat is het eerste dat ik dacht, toen ik het las. Moet mijn wagen op Klein Amerika worden geparkeerd?  :o

Moet jij niet naar een verjaardag dan? :evil:

Chris

Citaat van: Taranis op 31-01-2012 09:41:14

;D!

elianmars

Citaat van: Taranis op 31-01-2012 09:41:14

Ongetwijfeld  ;D

maartendeb

StefanCJ

1. Knoopie eet mee.
2. Sbv eet mee
3. Bouke
4. Chris (mogelijk met Irene) eet mee
5. StefanCJ eet mee (onder voorbehoud van vrij van werk)

arjen850

Alst opdr zaterdag is, dan ben ik er hoogst waarschijnlijk ook bij, vind gyros en suzuki namelijk erg lekker:) dat er volvo's zijn is dan natuurlijk bijzaak;)