Wie speelt er nog wel eens voor ANWB?

Gestart door blauweroffel, 31-01-2012 21:17:11

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Ik ben de Wegenwacht van de buurt, en als ik kan stoppen onderweg om iemand te helpen doe ik dat.

Groet,
The Demon.

MVeldhuis

Ik bedenk me altijd van: "goh je had best even kunnen helpen" als ik er ruim voorbij ben, ik ben dus denk ik niet de sociaalste hier :P

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Snellebaksteen

Ik heb vanochtend nog voor wegenwacht gespeeld.
3 keer zelfs.
1) de Iveco diesel van een buurman helpen starten (lampje in laadruimte aangelaten)
2) De alto (met gladde zomerbandjes) van de buurvrouw de dijk opgesleept
3) een Passat cc die het niet meer deed bovenaan de afslag weggesleept naar een benzine station waar ze niet meer in de weg stond.

En toch op tijd op m'n werk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Arjanestate

Ik had het ANWB pasje al uit m`n portemonnee getrokken tijdens de tiende startpoging van mijn TDI vanmiddag , bij de elfde sloeg ie gelukkig direct aan, dealer vond niks, volgende week ga laat ik de pomp afstellen door hen, het leek erop dat of de pomptiming niet helemaal correct is of dat het gloeirelais haperde.

Maar goed, gelukkig geen ANWB nodig gehad :eusa_shifty:
854 T-5 ROOD 1994

Robster480

Afgelopen zomer een pechgevalletje in de berm tegengekomen langs een 80km weg.
Gevalletje lekke band. Heb de zwangere bestuurster maar even geholpen met het reservewiel erop zetten.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

UserID6342

Geheel afhankelijk van de situatie. Dus soms wel en soms niet.

arjenT5R

Ik ben ook niet te beroerd om iemand te helpen hoor, helaas is niet altijd de mogelijkheid daar etc.

edit: ik heb iig al meerdere mensen op weg kunnen helpen  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mehn

Citaat van: Snellebaksteen op 31-01-2012 23:54:54
Ik heb vanochtend nog voor wegenwacht gespeeld.
3 keer zelfs.
1) de Iveco diesel van een buurman helpen starten (lampje in laadruimte aangelaten)
2) De alto (met gladde zomerbandjes) van de buurvrouw de dijk opgesleept
3) een Passat cc die het niet meer deed bovenaan de afslag weggesleept naar een benzine station waar ze niet meer in de weg stond.

En toch op tijd op m'n werk.

Met de motor? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850blues

Soms, maar vaak ook niet (mensen staan vaak al bij een praatpaal of met een mobiel in de hand te bellen).
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

darius

Ik stop om te helpen, iig om te vragen of alles ok is.  Ik denk dat ze vaker mij een vreemde vogel vinden dan ik de pech hebbers hihi
No show, only go.

Walter

heb dat ook eens gedaan, zette mijn auto er voor om de kabel aan te koppelen, rijden er van die mafketels toeterend voorbij.> Ja wat denk je dat ik hier sta te doen? te zorgen dat jij gewoon door kunt rijden %^$&^%

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

hathü

We zijn op de wereld om elkaar om elkaar te helpen niet waar. Dacht dat Piet Romer en Hetty Blok dat zongen, tis wel lang geleden en intussen is de wereld een stuk verhard.

O ja als ik helpen kan dan doe ik dat zonder onderscheid in geslacht kleur en of iemand er lekker, lelijk of apart uitziet.