Fatsoen en adios

Gestart door Piet, 09-03-2012 10:30:58

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

gerardgrobben

Citaat van: Piet op 10-03-2012 10:41:47

Citeer
verder noemt wim zich daytonawim, niet wimdaytona.

Whatever.

dat "Whatever" is bepalend voor de discussie. Het interesseert je dus echt niks.

ik wens je een prettige dag, ik ga een gebakken visje eten.  
tuba or not tuba, that's the question

jacques1967

Tja, het meeste is al geschreven. Ik denk dat veel negatieve gevoelens vooral komen door omstandigheden. En dat kan van alles zijn.
Het forum is voor iedereen met dezelfde genegenheid voor , in dit geval de 850. Het is jammer dat wellicht onzorgvuldige uitlatingen zwaar opgenomen worden. Tot op zekere hoogte mag je natuurlijk onderwerpen of meningen plaatsen met de bewoording die bij jouw past. Er zal soms iemand zijn die vervolgens persoonlijk aanstoot neemt over inhoudelijke zaken . Dat is logisch. Mensen hoeven het toch niet altijd eens met elkaar zijn , maar kunnen toch eensgezind zijn? Voor mezelf geldt dat ik er altijd vanuit ga dat mensen , op hun eigen manier, het beste voorhebben met een ander. Totdat onomstotelijk naar voren komt dat iemand een naar karakter vertoont. Echter, dit is alleen in real life mogelijk , dus niet op basis van geschreven teksten via welke media dan ook.

Misverstanden zijn er om opgelost te worden. We zijn geen koppensnellers , willen niemand monddood maken en soms krijg je emotionele bewoordingen die achteraf bezien  beter anders geformuleerd hadden kunnen worden. Maar dat maakt de mens . Voor mij geldt dan ook dat niemand beter/belangrijker/slimmer of dommer  zou zijn door enkele onhandig geplaatste reacties. De ene persoon kan nu eenmaal meer tegengas verdragen dan een ander. Dat zie je niet van een tekst af.

Maar misschien is het handiger om een specifieke blog te openen/starten  voor ingelogde forummers waarin ervaringen/gevoelens mbt  uitlatingen worden besproken en deze niet  openlijk voor niet insiders te lezen zijn.

Verder wens ik iedereen een fijn weekend en ga zelf ff over naar de orde van de dag.

Boeijke

Piet.

Ik ga er niets meer over zeggen. Vele mensen, vele meningen.
Maar alles is al gezegd. Jij bent de TopicStarter. Gooi er een slot op en klaar!

thuur

Ik snap alleen niet dat er zo vaak naar de moderators wordt gewezen... Als we het topic weggooien of sluiten worden we beschuldigd van censuur (en ga nu niet roepen dat dat niet zo is).

Een forum wordt gemaakt door hun leden en de topicstarter is eigenaar van een topic. Hij kan het zelf sluiten of verwijderen. Als er buitensporigheden zijn grijpen we in, al dan niet na een seintje.

Gr ;)

Piet

Citaat van: gerardgrobben op 10-03-2012 10:51:54
Citaat van: Piet op 10-03-2012 10:41:47

Citeer
verder noemt wim zich daytonawim, niet wimdaytona.

Whatever.

dat "Whatever" is bepalend voor de discussie. Het interesseert je dus echt niks.

ik wens je een prettige dag, ik ga een gebakken visje eten. 

Dat is jouw interpretatie.

Bent zat, laat me ook niet meer opfokken nu.
Gelukkig bestaat verreweg de grootste meerderheid van de forummers uit gewone normaal redenerende en fatsoenlijke mensen, naar blijkt.

Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik dit topic op slot kan doen, zal ik hem op slot doen.

Piet

uuuhm.... iemand een tip hoe ik dat doe, zie het zo gauw even niet?

The Demon

Links onderaan de pagina zit een knop met een slotje en de tekst open/sluit.

Groet,
The Demon.

Piet

Ok daar gaat ie dan: slot erop