Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

snix

Aha duidelijk had de 205/206 niet herkend ;)

Dit helpt misschien een beetje. Het gaat in dit plaatje niet op het alarm relais maar je ziet hem wel zitten. Het kan zijn dat er nu bij 210 of 211 een enkele zit om iets met de startonderbreking te doen.

grijzev70tdi

Citaat van: Dirk342 op 31-08-2012 14:01:55
Citaat van: grijzev70tdi op 30-08-2012 23:09:44
Vanmiddag even heel snel met het alarm bezig geweest om in te bouwen. Alleen het relais past niet...

http://i1107.photobucket.com/albums/h394/Jasper_Greutink/30082012135.jpg

Links mijn oude, rechts die van het alarm. Moet ik er nu een andere zekeringskast in gaan zetten?  :-\
Zit net de foto's eens goed te bekijken... je hebt het verkeerde relais in je handen.  Het oude relais is van de CV !!!  Daar staat 205/206 op en niet 210/211

:-[ :eusa_wall:
K*T stom van mij  :eusa_wall:

Morgen maar even goed bekijken dan, ging er eigelijk vanuit dat die het was  :eusa_shifty:

Moet de toeter eigelijk aangesloten zijn om het systeem te laten werken? Dat ie geen geluid maakt maakt me niks uit  ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

snix

Citaat van: grijzev70tdi op 31-08-2012 20:19:45
Moet de toeter eigelijk aangesloten zijn om het systeem te laten werken? Dat ie geen geluid maakt maakt me niks uit  ;)
Nee!

Alleen dat gekke ding in de a-stijl en het relais. Die interieur sensoren moet je hier te koop zetten voor degene die zijn buren graag plaagt of graag met een lege accu staat.

Als je hem gaat monteren en het alarm gaat af (knipperlichten blijven knipperen) moet je mij maar even bellen :D

grijzev70tdi

A-stijl zit erin, dus alleen het relais en dan moet het goed zijn. Nu nog even achterkomen hoe ik hem inleer

snix

Citaat van: grijzev70tdi op 31-08-2012 21:21:07
A-stijl zit erin, dus alleen het relais en dan moet het goed zijn. Nu nog even achterkomen hoe ik hem inleer
Je gebruikt dezelfde AB dus als het goed is kent hij hem nog. Als het alarm afgaat tijdens montage moet je even op het knopje van de AB drukken.
Dat de ab op de mijne ingeleerd is geweest maakt niet uit. 3 auto's tegelijk open maken met 1 ab is geen kunst :D

grijzev70tdi

lol, echt goede beveiliging dan  ::)

Ach, gaat er mij om dat ik hem vanaf afstand open kan doen, dat ie niet loeit ben ik alleen maar blij mee  :D

snix

Citaat van: grijzev70tdi op 31-08-2012 21:28:46
lol, echt goede beveiliging dan  ::)

Ach, gaat er mij om dat ik hem vanaf afstand open kan doen, dat ie niet loeit ben ik alleen maar blij mee  :D
Het systeem is zodanig gemaakt (met loeiapparaat) dat je hem niet kan starten zonder een ingeleerde ab zonder dat je chagerijnige overbuurvrouw even tussen de gordijnen door kijkt

grijzev70tdi

Aaah ok ;D

Ben benieuwd of het werkt, toch wel weer iets leuks voor erbij :D

yari#58

die cirenen moet je er ook gewoon aan knopen wil wel een keer helpen

grijzev70tdi

tis goed met oe, de buren met de blauwe petjes zijn al actief genoeg de laatste tijd.

Help maandag maar met de kat leeg meppen, kan die er onder ;)

yari#58

ik zeg gewoon er onder zetten.
haha ja kan wel maar ook ff toeren naar dl en met sloper verder ;)

grijzev70tdi

kieke wel wel ff.

Maandag nog vrij, dinsdag begint normald leven weer ;)

grijzev70tdi

Net even bezig geweest met het alarm, ralais 210 eruit gehaald en die van het alarm erin gezet. Als ik de AB in druk, knippert hij wel, maar gebeurt verder niks. Deuren gaan niet op slot. Startblokkering werkt wel. Via de sleutel werkt het slot ook.

Ben ik nog wat vergeten? Ik houd ook een nog blauw witte draad met grijze stekker over, heeeft ie er wat mee te maken? Het relais wat ik gister liet zien zit erin.

EdenAli

Je moet de ab waarschijnlijk inleren

EdenAli

En je hebt een mailtje met de beschrijving van het geheel