Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Hebt ze ook in het rood hoor ;) Het is grote rommel!

Wanneer dit er zo is ingebouwd zou ik ook de 7 of 13 polige stekkerdoos zelf controleren, 9 op 10 dat ze daar ook door gerot zijn.
Bij een lekstroom het "lamp defect" lampje oplichten, hij meet een verschil.

Mocht het wel iets mogen kosten (in tijd en geld) dan adviseer ik gewoon een originele kabelboom anders de verbindingen solderen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Ik zal volgende week een keer paar foto's van maken.
Dit weekend 24 uur werken, dus amper tijd. En woensdag weer praktijk examen in Nieuwegein. Daar gaat op het moment tijd in zitten, de 850 staat er over een week ook nog wel. 

Beste zou dus zijn andere kabelboom, maar die loopt van voor naar achter zeker? Zal eens kijken of ik het kan solderen met krimpkousjes.

Overgins vanmiddag even contact gehad met de dealer over de stekkers van de radio. Ze zijn aan het verhuizen, dus alles was in dozen gepakt maar ze dachten dat ze nog wel verloopjes hadden liggen. Dinsdag even terug bellen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Normaal gesproken wordt de elektra van de trekhaak met een stekker ingeplugd op een contrastekker van de achterlichten. Je steekt die er zo tussen.

Nu weet ik niet of dat bij een alter I ook al zo was.

NinaPaul

Zit bij mij alter 1 een speciale stekker voor, die van de check control module wordt onderbroken.

Extra relais ingezet omwille van BE regelgeving, aanhanger eraan mistlamp op aanhanger en verboden op voertuig.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

De check-module, waar kan ik die vinden?

Zal straks paar foto's maken van wat er afgelopen weekend weer gedaan is

Koen, mondje dicht jij  :evil: ;D

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

NinaPaul

Links achterin. wit schakelkastje.
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

grijzev70tdi

Citaat van: NinaPaul op 19-09-2012 17:45:34

Oke thnx, moet dan weer eerst gaan puinruimen achterin om bij te komen. Liggen diverse delen in van de sloper als tijdelijke opslag  :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Citaat van: grijzev70tdi op 19-09-2012 17:46:48
Citaat van: NinaPaul op 19-09-2012 17:45:34

Oke thnx, moet dan weer eerst gaan puinruimen achterin om bij te komen. Liggen diverse delen in van de sloper als tijdelijke opslag  :eusa_whistle:

Dit bedoel ik ;D

grijzev70tdi

Van het weekend de auto gepoetst. Was wel even goed wat werk om netjes te krijgen, maar het is redelijk gelukt

Even ter vergelijking, dit was hij eind Maart

Ook de stoelen in de leerverf gezet

En de stoelverwarming werkt weer, dus van het winter lekker warme kont :D

En eentje omdat ik het zo de mooiste combi vind

heutink

:D
nou Jasper,
er is wel wat gebeurd, sinds ik er in februari voor het laatst in heb gezeten........ :eusa_clap:
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Volvoboy

Die is opgeknapt!!!

Nog wel ff de achterlicht delen op je klep, die je eraf hebt gehaald met poetsen, strak monteren ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Klopt :D

Als ik er mee ga rijden, zal een van de eerste ritjes naar Enschede gaan oke? ;)

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 19-09-2012 20:07:05
Die is opgeknapt!!!

Nog wel ff de achterlicht delen op je klep, die je eraf hebt gehaald met poetsen, strak monteren ;)

oeps, was me nog niet opgevallen eerlijk gezegt  :-[