Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: Timmehh op 21-08-2010 02:04:11
Roger begrijpt hem....we hadden het over de aanbetaling ;)

Maargoed Hans...wel leuk om je weer eens zo enthousiast te zien. Tenminste weer een postief bericht over een bedrag van 10 euro haha

Valt mij tegen dat je zo slecht kan lezen Tim.

Je hebt het namelijk helemaal niet over aanbetalingen in die laatste zin.:
En anders kunnen we altijd nog een afbetalingsregeling treffen van 10 euro per maand voor de komende 10 jaar....

Voor de minderbedeelden: En anders. Daarop ga je nat.

Zet maar op papier. 't Wordt even janken, maar daar krijg je haar van op je borst  :evil:

Hans

rogerV701998

Citaat van: Hans Duiven op 21-08-2010 02:25:30

Maargoed Hans...wel leuk om je weer eens zo enthousiast te zien. Tenminste weer een postief bericht over een bedrag van 10 euro haha

En anders kunnen we altijd nog een afbetalingsregeling treffen van 10 euro per maand voor de komende 10 jaar....

Zet maar op papier. 't Wordt even janken, maar daar krijg je haar van op je borst  :evil:

Hans

;D

Koopje Hans, gefeliciteerd! :eusa_clap: ;D

Hans Duiven

Citaat van: rogerV701998 op 21-08-2010 19:48:40

Zet maar op papier. 't Wordt even janken, maar daar krijg je haar van op je borst  :evil:

Hans

;D

Dank je!

Ik denk dat ik 'm maandag maar ga ophalen. Even dat carbon d'r af en dan is ie helemaal klaar!   :eusa_dance:

Hans

P.S.: Ben je niet tegen gekomen in Roermond. Leuk centrum!

rogerV701998

Citaat van: Hans Duiven op 22-08-2010 00:15:17
Citaat van: rogerV701998 op 21-08-2010 19:48:40

Zet maar op papier. 't Wordt even janken, maar daar krijg je haar van op je borst  :evil:

Hans

;D

Dank je!

Ik denk dat ik 'm maandag maar ga ophalen. Even dat carbon d'r af en dan is ie helemaal klaar!   :eusa_dance:

Hans

P.S.: Ben je niet tegen gekomen in Roermond. Leuk centrum!

Was jij dat? :eusa_think: ;D

Laat de foto's van je nieuwste aanwinst maar snel komen!! :eusa_dance: ;D

elianmars

Hans Duiven

Citaat van: Timmehh op 22-08-2010 16:07:30
Citaat van: Hans Duiven op 22-08-2010 00:15:17

Dank je!

Ik denk dat ik 'm maandag maar ga ophalen. Even dat carbon d'r af en dan is ie helemaal klaar!   :eusa_dance:

Hans

Wie kan er nou niet lezen?....We hebben het over de zwarte R en jij wil er carbon afhalen??  :o
Kom dat carbon dan vanavond maar zoeken  ::)

En nu weer on-topic................ :eusa_whistle:

Ja, dat carbon van je AWD. Dat staat namelijk véél mooier op een zwarte V70, dan op zo'n koperkleurig geval  :evil:

mevita

M,n vrouw is een eigen zaak begonnen, ambulante schoonheid, nu ben ik aan ,t kijken voor een full operational fiat 500 of iets dergelijks,
tips gezocht waar op te letten en bij welke lease maatschappij ik het beste en goedkoopste uit ben,

gr mevita

thuur

Citaat van: mevita op 10-09-2010 10:18:47
tips gezocht waar op te letten en bij welke lease maatschappij ik het beste en goedkoopste uit ben,

Alle instanties die in geld handelen zijn onbetrouwbaar. Je zoekt dus een mij waar je het minst slecht en minst duur uit bent!

In de autowereld is Ford een van de grootste geldverstrekkers, en zeg nou zelf: zo'n perzik kleurige Fiesta is toch een kek autootje :D

Gr :P

mevita

Citaat van: thuur op 10-09-2010 12:20:17
Citaat van: mevita op 10-09-2010 10:18:47

Alle instanties die in geld handelen zijn onbetrouwbaar. Je zoekt dus een mij waar je het minst slecht en minst duur uit bent!

In de autowereld is Ford een van de grootste geldverstrekkers, en zeg nou zelf: zo'n perzik kleurige Fiesta is toch een kek autootje :D

Gr :P
inderdaad ,heb gekeken voor een ka maar die en de fiesta hebben 20% bijtelling i.p.v 14 %
gr mevita

Sem

Over een Fiesta gesproken... Hier rijdt mijn vrouwtje mee... Een Fiesta Ghia 1.25 uit 2000... Nou ja.. eigenlijk is t geen Fiesta. (Had m al eens ergens geplaatst.)

Luc

Als mevita nog even geduld heeft :

http://www.autovandaag.nl/nieuws/ford-fiesta-econetic-eind-dit-jaar-met-14-bijtelli.html

Overigens vind ik de Fiesta nogal duur, voor dat geld rij je ook een nieuwe Polo Bluemotion. Heb ik laatst een weekend in gekard toen de (lease) C3 van mn vriendin alweer eens in de garage was. Tis geen strepentrekker, maar afgezien daarvan rijdt het heel volwassen. Goeie stoelen, redelijk wat ruimte voor zo'n "kleintje", alleen een beetje saai.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

FRANQ

"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Sem

Citaat van: Luc op 13-09-2010 07:35:33
Als mevita nog even geduld heeft :

http://www.autovandaag.nl/nieuws/ford-fiesta-econetic-eind-dit-jaar-met-14-bijtelli.html

Overigens vind ik de Fiesta nogal duur, voor dat geld rij je ook een nieuwe Polo Bluemotion.

En? Dan heb je dus een VW...   Ik begrijp je uitspraak niet helemaal. Ik vind een Fiesta zeker geen mindere auto dan een Polo...  Als de Fiesta duur is dan is die Polo toch ook duur? (Overigens vind ik de Polo ook een mooie nette auto..)

Luc

De C3 is een lease-auto, van dr baas (ze werkt bij een keten apotheken). Haar keus, niet de mijne. Voor het geld dat die opgeleukte lelijke eend elke maand kost kan ik 3 auto's rijden, maar goed.

En de Polo is ook duur, dat klopt. Qua rijden zullen ze elkaar niet veel ontlopen, maar de Polo maakt veel meer de indruk dat je met een grotere auto onderweg bent (stil, ruim, ligt vast), en de achterruit is groter dan een postzegel. Daarbij lijkt ie me wat degelijker in mekaar zitten, zijn er net wat betere materialen gebruikt, en ik ga ervan uit dat de restwaarde na zeg 5 jaar een stuk hoger is dan die van de Fiesta.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Sem

Citaat van: Luc op 13-09-2010 18:31:18
De C3 is een lease-auto, van dr baas (ze werkt bij een keten apotheken). Haar keus, niet de mijne. Voor het geld dat die opgeleukte lelijke eend elke maand kost kan ik 3 auto's rijden, maar goed.

En de Polo is ook duur, dat klopt. Qua rijden zullen ze elkaar niet veel ontlopen, maar de Polo maakt veel meer de indruk dat je met een grotere auto onderweg bent (stil, ruim, ligt vast), en de achterruit is groter dan een postzegel. Daarbij lijkt ie me wat degelijker in mekaar zitten, zijn er net wat betere materialen gebruikt, en ik ga ervan uit dat de restwaarde na zeg 5 jaar een stuk hoger is dan die van de Fiesta.

De Fiesta is vanbinnen bijna net zo groot als de vorige Focus en is ie ook stil en ligt vast. Ik denk dat de matrialen weinig schelen, maar ik ben met je eens dat VW (behalve de Golf 5) mooie dashes maakt. Ook de restwaarde heb je een punt.

Het zou idd waarschijnlijk verstandiger zijn om voor de VW te kijzen, maar ik vind die Fiesta met 5deuren in een dikke uitvoering heeeel erg leuk... leuker dan een Polo. Smaken blijven verschillen natuurlijk. Polo is wel lekker zakelijk.volwassen.

Afijn.. back to topic.