Weer eens in het nieuws morgen...

Gestart door denkweb, 03-08-2004 23:29:02

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

:o   Gelukkig met goede afloop...

"Ik ben de bestuurder van deze Volvo.  Ik weet niet hoe hard ik reed, kwam van Brussel naar huis na nachtwerk en dit ongeval is gebeurd op 500 m van thuis.  Meestal zo, denken dat je er bijna bent en concentratie verslapt even en is zo gebeurd. Het enige wat ik had was drie draadjes in mijn voorhoofd, stukje van mijn tand en nachtje ter observatie in het ziekenhuis.  Daarna weekje thuis van werk want nogal pijn in de borst door gordel.  Was alleen op weg, dus geluk dat er niemand naast zat.  Extreem veilige wagen volgens mij, nu weer een 2 liter gekocht"

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ricardo

Hoe kun je daar nu levend uitkomen? Kun je best kaarsje branden. Dit heeft niets te maken met veilige auto is gewoon goede engelbewaarder.

BenC70ES

Stuur staat nog altijd links in onze regio's...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Valt me nog niks tegen van zo'n 480je...

Ricardo

.
Citaat van: BenC70ES op 16-01-2007 20:00:50
Stuur staat nog altijd links in onze regio's... ;)

Dat is raar bij ons ook, maar die kant staat niet op de foto hé. Zal er toch vergelijkbaar uitzien?
Mechelen was overigens ook in het nieuws, maar dat wist je al zeker? Nu nog bekerfinale tegen Antwerp en jullie seizoen is goed

denkweb

Waarom heet zo'n ding toch een CRASH-tender....

link naar de andere foto's

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Volgens mij zo een geval wat ze gebruiken als een bijv een vliegtuig in de brand staat. Er staat iets van KLM op

Kees.R.S

Luchtmacht misschien?  KLM heeft geen brandweer, Schiphol heeft eigen brandweer.
Embleempje roept iets uit verleden op  :'( , komt bekend voor.

Ben

soesterberg -
Een enorme crashtender brandweerwagen van de vliegbasis Soesterberg is zaterdagmiddag rond vijf uur gekanteld bij een demonstratierit op het vliegveld. Daarbij raakten twee veertienjarige leden van de jeugdbrandweer Deventer licht gewond.

In het militaire brandweervoertuig - ontworpen voor vliegtuigcrashes - zaten zes mensen, waaronder leden van de brandweer van de luchtmachtbasis. Pas nadat het veertig ton wegende gevaarte overeind was getakeld, konden de inzittenden uit hun benarde positie worden bevrijd door de massaal toegesnelde hulpdiensten. De basis was om het moment van het ongeval gesloten. De jeugdbrandweer was een dagje uit. De Koninklijke Marechaussee stelt een onderzoek in.

Philip850

Citaat van: Ricardo op 16-01-2007 19:59:47
Hoe kun je daar nu levend uitkomen? Kun je best kaarsje branden. Dit heeft niets te maken met veilige auto is gewoon goede engelbewaarder.

ik weet (helaas) uit ervaring dat de 480 een (paar) behoorlijke klap(pen) kan hebben. Veiligheid van die dingen is echt zo slecht nog niet.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

daytonawim

Oi Oi Oi, das de nieuwe "E One" crash tender, dat ding kost 1 miloen euro's  :'( :'( :'(

Idd alle militaire vlievelden hebben zo'n ding, en op Schiphol staan er ook en paar

Kees.R.S

Het gevaarte ligt nog op z'n kant en er zit al geen voorruit meer in én geen poppetjes, die waren er kennelijk al uit voor 't weer op de wielen stond.
Gelukkig want de berger moest van ver komen, dit heeft heel wat uurtjes geduurd.

Philip850

Hoe kan dat ding nou zomaar omslaan  ???
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Sbv

Dat vroeg ik me dus ook al af, misschien wat erg hard een bocht genomen ?