Odb2 uitlees apparaat

Gestart door hanss850, 26-10-2011 12:44:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Ik heb Vida idd op een VM met XP pro draaien.
Vista 64 bit vindt Vida namelijk ook niet leuk.

Werkt overigens prima.

Sbv

Citaat van: Gompiev70xc op 07-04-2012 17:20:14
Tja....draait dus XP Home op dat ding.. Kansloos, naar ik begrijp?? Had juist die ouwe laptop in gedachten, op de anderen draait Win7 met de nieuwste IE-versie. Die wordt ook niet gepruimd door VIDA, las ik ergens.
Iemand ervaring met het installeren van VIDA op een VM? Doen sommige lui met een Macbook, Misschoien ook een optie?
Je hebt echt de pro versie nodig. Eventueel zoeken naar een XP pro ? dan ben je ook klaar.
Op Win 7 werk het ook bij mij, ik heb de 32 bit versie, wel de Win 7 prof editie.
Op een mac met parallels zal ook wel werken, echter of de dice dan werkt ?

Gompiev70xc

Tja, wat te doen?? Liefst zou ik VIDA op die ouwe ALDIbak plakken, maar dan moet ik wel eerst XP PRO erop hebben (en alle andere meuk eraf) en het geheugengebruik van de videokaart downsizen zodat er 1945 MB vrij geheugen overblijft (als dat al kan).
Anders een VM maken op een van de nieuwe laptops en daar dan XP PRO op installeren.. de vrouw zal het vast zonde vindsen dat ik met vieze vingers dan aan die mooie laptop zit te prutsen..
Werkt het trouwens ook met Vista in de 32 bits modus??

Sbv

Ik draai het op 2 laptop's hier thuis, beide met 2 gb intern geheugen, wel beide met xp pro. Vistra business zou ook moeten werken. Home versies verwacht ik niet