tuut tuut

Gestart door bert_jansen, 26-03-2003 18:55:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert_jansen

ik wil de rubberen hoes van de clacson er af halen maar dat wil niet hij blijft steken op het punt waar het volvo logo zit. wie kan me vertellen hoe dit zonder het kapot te maken los wil
de clacson doet het maar op een punt en hij moet volgende week weer voor de keuring en moet dan wel goed werken.
 ???
GBJ

Boom

#1
clacson  :o ehm volgens mij bedoel je een CLAXON... ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Boom

#2
maar sorrie... ik kan je voor de rest niet helpen... :D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Hans B6254

#3
Goh wat makkelijk scooren, en dan nog zonder oplossing..

Ik heb even op het internet gezocht maar Clacson is in iederval, Italiaans voor Claxon zie  http://www.xs4all.nl/~kimkodde/zzdutita.html handig als je met je rofel naar het zuiden gaat.

Het zou mij niks verbazen als het tuut tuut onderdeel in Frankrijk ook Clacson heet, hetgeen verklaart dat het in de onder franse invloed staande gebieden ( lees Belgie maar ook limburg en Noord Brabant) Clacson de gebruikelijk schrijfwijze is voor dat herie makende ding aan je tuut tuut ( lees claxon aan je auto)
Kortom kijk eens verder als je neus lang is en geef een ander de ruimte om met zijn / haar mogelijkheden een vraag op dit forum te posten

JHH
ps, ik weet ook het antwoord niet :-)

--
Ik zie alweer dat ik te veel tijd aan onderzoek heb besteed enz enz, maar het lijkt mee toch wel aardig om dit te laten staan.
Ben ook benieuwd wat de zuiderlijke onder ons van de spelling Clacson vinden.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik 30 jaar achterloop, en spelling is nou eenmaal niet mijn sterke punt :-)

Doe maar eens een zoektoch op Google en kies voor site in Belgie http://www.google.nl/search?lr=&cr=countryBE&q=clacson&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Zie daar het is ook in Belgie de "juiste" spelling
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

Paco

#4
Zit deze hoes niet vast aan je airbag?
Ik kreeg dit namelijk bij de volvodealer te horen. Ik wilde een nieuw model stuur monteren, maar dan moest er ook een nieuwe airbag in en hieraan vast zat het "stuurhoes-met-volvo-loge". Los zijn deze stuurhoezen ook niet te krijgen.
Hoe je precies bij de contactjes moet komen weet ik niet...

succes
paco

bert_jansen

#5
met alle gekheid op een stokkie heb ik nog geen tips om dat hoesje er onbeschadigd af te halen.
wie o wie
GBJ

Joeri

#6
Ik ben ook benieuwd want de mijne doen het ook vaker niet dan wel. Slecht contact ofzo ??
Travel is the only thing you buy that makes you richer.