Interesse in een groupbuy BC-racing BR coilovers?

Gestart door ruubje, 13-04-2012 10:55:14

Vorige topic - Volgende topic

Rovanvel

Teddy81

Teddy81

Nijkerk is voor mij handiger, maar ik kan ook wel wachten op de montagedag hoor, geen probleem! ;D

BenB

Geweldig! Amerongen komt voor mij goed uit! Maartendeb woont sinds kort daar om de hoek ;D

maartendeb

Citaat van: BenB op 28-06-2012 16:32:50
Geweldig! Amerongen komt voor mij goed uit! Maartendeb woont sinds kort daar om de hoek ;D

Ahh, volgens mij kom ik ze ophalen ;D

Emiel

Citaat van: Teddy81 op 28-06-2012 15:41:35
In Nijkerk? ;D

Goed hoor.

Montagedag kan alleen nog op de 14de. De 7de ben ik niet in het land.
Is tevens de laatste en enige mogelijkheid, aangezien we 3 weken dicht gaan.

Rovanvel

Sem

Emiel

Ted en ik wel. ;D
Ben alleen nog aan het bijkomen van gisteren.

Rovanvel

Turbobiker

De Tussenpaus

maartendeb

Ik had net een trotse/blije BenB over de vloer die z'n set kwam showen, ziet er super uit! :eusa_clap: Morgenavond gelijk aan de slag!

Emiel

Lees eerst even heel goed de handleiding die erbij zit, vooral wbt de hoogteinstelling van de schokdempers.

Teddy81

Ik ben ook heel erg blij, ziet er goed uit!! ;D
Nogmaals bedankt mannen!!!

BenB

;D

Heb ze eronder zitten!!! Rijd super, en de instellingen kunnen van redelijk zacht tot goed hard!

Samen met maartendeb even een paar uur zitten klooien. Voorste benen zijn niet lastig, en alles wijst zichzelf.

Echter.... achter is toch ff goed uitzoeken. Het nare nieuws hierbij is dat ik de demper zo kort mogelijk heb gedraaid, en de veerschotel op zn hoogst, en hij nu eigenlijk niet hoger kan (staat nu 33cm vanaf de wielnaaf tot spatbordrand) lager kan eigenlijk ook vrij lastig, omdat de veer bij monteren los ligt, en te kort lijkt. (dus eigenlijk hetzelfde probleem wat ze hadden op t5d5.org na de groupbuy).

Verder rijdt super, en de instellingen maken echt goed verschil in hard of zacht. De voorste poot werkt super, alleen achter ga ik nog wel kijken voor een langere veer, zodat ik veiliger hoger of lager kan gaan!

Foto's volgen nog!

Chao,

Benjamin