Alles over de 280 -> 302mm conversie

Gestart door cryptrick, 17-05-2004 03:06:34

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Ik denk dat lezen erg moeilijk is, mijn antwoord op de vraag van konniekip lijkt mij overduidelijk.

Maar nu wil je de discussie verleggen naar de noodzaak van betere remmen voor circuitgebruik, om je gelijk te halen?!

CiteerNP, neem je 850 mee met 280mm remmerij en ik zet een leuke upgrade op de mijne. Gaan we eens kijken hoeveel meters het scheelt
Doen we, we gaan max 10km/h en doen de test één keer.... Hopelijk heb je geen dure carbon schijven gekocht, dat zijn toch de ultieme remmen.

(Hoe vind je mijn sidetrack naar onzindiscussies, zonder echt offtopic te gaan?!)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70R^2

Als we 10km/h als startsnelheid van de remactie nemen dan geef ik je 100% gelijk hoor, tot 100km/h en 1x remmen ook nog wel (grensgeval) maar daarna schieten ze toch echt te kort om überhaupt de maximale bandengrip te benutten.

Gelukkig heb en hoef ik geen dure carbon schijven te vervangen ;D