Wat is jou locatie?

Gestart door Henk855, 12-06-2012 17:53:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Henk855

Regelmatig lees je: Kom maar langs en ik wil je wel helpen, Oooh dat heb ik nog wel voor je liggen, bij wie mag ik langs komen om een LMM te testen. Zo kan ik nog wel even verder gaan maar dat is nergens voor nodig.

Het is natuurlijk altijd super als iemand hulp vraagt en krijgt, en andersom. Het zou daarom heel handig zijn als je iemand zijn profiel in zo'n geval bekijkt dat er ook een locatie is ingevuld, dit kan namelijk.
Woon je in een heel klein dorp en ben je bang om de dorpsnaam te plaatsen zet dan in elk geval de provincie waar je woont in je profiel.

En aan de mods: Is hier geen verplicht veld van te maken?

Iemand die in Limburg woont zal minder snel naar Friesland rijden om hulp te bieden, vandaar dat een locatie erg handig is.
Heb je nog geen locatie in je profiel voeg hem dan als nog toe, het is zoveel makkelijker.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

ulkeman

het is inderdaad veel makkelijker,
en snap ook niet dat sommige daar een geheim van maken.
maar of je het er volledig door krijgt vraag ik me af  :eusa_think:


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jans Duiven


BBS

Staat er bij mij al weet-ik-niet-hoe-lang in ;) :D Evenals een tel nr om te bellen/SMS'en/etc...

Maar misschien wel handig als diegene die hulp zoekt het ook even in zijn profiel vermeld. :eusa_think: :)
Volvoloos....

NinaPaul

Sommige mensen bloggen er lekker op los, sommige mensen vinden privacy belangrijk.
Ik kan beide begrijpen, maar een "verplicht" veld vind ik (persoonlijk) geen goed plan.

Ikzelf maak er geen geheim van, maar loop er ook niet mee te koop. Ik woon overigens zo afgelegen dat er zelfs geen
google streetview, riool en drinkbaar water is ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Doe dan gewoon een plaats in de buurt als je je eigen woonplaats niet wilt doen (bijv echte woonplaats Lochem > in profiel Zutphen) Dan heb je ongeveer een idee
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Provincie zou al een eind schelen of nabij Den Haag(willekeurige grote stad) dan heb je in ieder geval een idee van welk gebied

Henk855

Citaat van: NinaPaul op 12-06-2012 18:16:07
Sommige mensen bloggen er lekker op los, sommige mensen vinden privacy belangrijk.
Ik kan beide begrijpen, maar een "verplicht" veld vind ik (persoonlijk) geen goed plan.

Ikzelf maak er geen geheim van, maar loop er ook niet mee te koop. Ik woon overigens zo afgelegen dat er zelfs geen
google streetview, riool en drinkbaar water is ;)


Privacy is belangrijk, daar hoeven we niet over te twisten maar een provincie is groot maar maakt een hoop duidelijk. In het locatie veld tijdens registratie verplicht stellen: ,,Vul woonlaats of provincie in,, lijkt mij persoonlijk geen schending van de privacy.

Maar NinaPaul als er bij jou geen riool en drinkwater is dan ben ik wel heel benieuwd waar jou hutje op de heide staat :eusa_doh:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

NinaPaul

Het is een villa :D

Kortenberg, tussen Leuven en Brussel.

Dus als iemand nog geld over heeft zodat mensen in Afrika België ook drinkbaar water uit de kraan krijgen ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Turbobiker

Je profielfoto doet wat anders vermoeden dan een villa...
De Tussenpaus

ulkeman

Citaat van: sjors855 op 12-06-2012 18:25:04
Citaat van: NinaPaul op 12-06-2012 18:16:07
Sommige mensen bloggen er lekker op los, sommige mensen vinden privacy belangrijk.
Ik kan beide begrijpen, maar een "verplicht" veld vind ik (persoonlijk) geen goed plan.

Ikzelf maak er geen geheim van, maar loop er ook niet mee te koop. Ik woon overigens zo afgelegen dat er zelfs geen
google streetview, riool en drinkbaar water is ;)


Privacy is belangrijk, daar hoeven we niet over te twisten maar een provincie is groot maar maakt een hoop duidelijk. In het locatie veld tijdens registratie verplicht stellen: ,,Vul woonlaats of provincie in,, lijkt mij persoonlijk geen schending van de privacy.

Maar NinaPaul als er bij jou geen riool en drinkwater is dan ben ik wel heel benieuwd waar jou hutje op de heide staat :eusa_doh:

bij ons is ook geen riool hoor  :eusa_think:


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

verron

Toch niks geheim aan je woonplaats? heb er ook mn tel nr bij staan hoor  ;)

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

grijzev70tdi

Citaat van: verron op 12-06-2012 19:03:13
Toch niks geheim aan je woonplaats? heb er ook mn tel nr bij staan hoor  ;)



Ik ook
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Henk855

Maar er zijn er zat die er geen locatie in hebben staan  >:(
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Jack v

Citaat van: sjors855 op 12-06-2012 19:59:47
Maar er zijn er zat die er geen locatie in hebben staan  >:(
heb ik ook niet, al die mensen steeds om de deur :eusa_shifty:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.