Onze weervolf... en andere parasieten

Gestart door Tiago, 18-06-2012 20:00:52

Vorige topic - Volgende topic

Tiago

Cogito, ergo... Ben!

Is het trouwens een idee, Ben, om de paginavolgorde van de blogs rigoureus om te draaien?
Ik moet - en ik schat, velen met mij - 99 van de 100 keer op de laatste pagina zijn...
Of zeg ik nu weer iets verschrikkelijk doms?

Ben

Als je de NIEUW knop gebruikt kom je automatisch terecht bij het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt. Ook bij de blogs.

Taranis

Citaat van: Tiago op 17-10-2012 19:20:32
Is het trouwens een idee, Ben, om de paginavolgorde van de blogs rigoureus om te draaien?
Ik moet - en ik schat, velen met mij - 99 van de 100 keer op de laatste pagina zijn...
Of zeg ik nu weer iets verschrikkelijk doms?

Dat kun je zelf instellen :)

Klik bovenaan dit scherm op 'Profiel', vervolgens aan de linkerkant van het scherm op 'Lay-out voorkeuren'. Daarna zet je midden op het scherm een vinkje voor 'Toon meest recente berichten bovenaan.'

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Domaso op 17-10-2012 18:56:20
U vraagt...

http://i49.tinypic.com/10riudz.jpg

;)

en dan nu nog een foto van een fluweelzachte, roomblanke dij van Elisabetta.  :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Draai ik ook maar een keertje mee dan:

Deze:

of deze:

Ben

Tiago

Okee dan... ipv Flavio... Tiago, met een lauwe cola in de ene en een plofkip in de andere hand.
Zo dan?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Tiago op 17-10-2012 17:48:48
Rest de vraag of ik vrijdag meteen moet doorrijden naar de eerste de beste tweedehands auto-dealer teneinde me een courantere parasiet (met minder kwetsbare elektronica) aan te schaffen, of niet...
Immers, een Volf ruit wel van baard, maar niet van aard. Met andere woorden, wee den Volf die in een kwaad gerucht staat!

Niemand kan in de toekomst kijken, maar met een van de meest kwetsbare/gecompliceerde onderdelen vervangen, zou ik het wel aandurven. Je motor heeft, als ik het me goed herinner, nog niet zoveel gelopen. Als je motor mooi rond draait, goed start etc, dan hoef je bij goed onderhoud niet veel problemen te verwachten. Volgens mij kun jij nog wel eventueel last krijgen van een uitvallende DIM, maar dat is minder ernstig dan het lijkt. Je hebt geen AWD, dus daar hoef je ook geen problemen te verwachten.

En mocht Mr Paddo opeens toch nog tot de ontdekking komen dat het kentekenbewijs van zijn beamer ontbreekt, dan roep ik joviaal: Tuurlijk, joh, stuur ik je toe, maar... ehh, heb hier nog wel een paar rekeningetjes voor je liggen! Ach, betaal jij die eerst even, wil je?

100% mee eens. Gewoon goed bewaren en rustig wachten tot hij er om vraagt. Een soort 'joker' zeg maar. ;D

Alweer op vakantie, Ewout? Ga toch eens aan het werk, jongen! (sprak Flavio, met een dubbele cognac in de ene hand en een fluweelzachte, roomblanke dij van Elisabetta in de andere)

Ja. Alweer. De eerste keer sinds 2006. :eusa_whistle: :angel:

Als jij nou eens een overzichtje hier maakt wat er allemaal gesloopt is aan interieur dingetjes, dan kunnen we eens kijken of e.e.a. in Nederland bijeen te sprokkelen valt en met een forumtransportje of via 'good old' 'Tante Pos' bij jou te krijgen is.

Ik heb de ervaring dat er een aantal forumleden hier rondwaren die zich al snel met een beloofde BBQ naar Portugal laten lokken. Naar Noorwegen werkt het heel goed. :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Hoor ik BBQ ?  ;D

Dit is wel 2 maal zover uiteindelijk

Tiago

Tiago

En nog mijn welgemeende verontschuldigingen, Ewout, voor die misplaatste kwinkslag. Ik was een beetje overmoedig geworden door de verheugende berichten vanuit het Andalusische en door de lauwe col... ehhh, kouwe cognac.
Fijne vakantie!

mxeryus

Als ik weer eens in de buurt ben (tussen Olhao en Tavira) gaan we wel een keer BBQen ;-)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Tiago op 18-10-2012 19:33:47
En nog mijn welgemeende verontschuldigingen, Ewout, voor die misplaatste kwinkslag. Ik was een beetje overmoedig geworden door de verheugende berichten vanuit het Andalusische en door de lauwe col... ehhh, kouwe cognac.
Fijne vakantie!

Geen probleem, had het niet vervelend opgepakt ofzo. :P Zorg jij nu maar dat, voordat ik zaterdagochtend het vliegtuig in stap, ik hier heb kunnen lezen dat alles in orde in met Volf.

Veel geluk morgen! En laat die Volf maar eens flink wat kilometers maken.

Ewøut

Ewout Schalkwijk

Shidt. Over een kwartier gooi ik de boel hier dicht, en nou weet ik nog niks. Dan maar hopen dat ik vanavond in het hotel bij de luchthaven over internet beschik. :eusa_think:

Ewøut

Tiago

Sorry, Ewout!
We zaten vanmorgen op het laatste korstje kaas te kauwen... en dat moesten we ook nog met z'n drieën delen, dus nadat we de Volf uit zijn ziekbed gehaald hadden, moesten er eerst even flink inkopen worden gedaan. En bij thuiskomst moest er eerst copieus geluncht worden, bien arrosé... en daarna moest er een handtekening gezet worden onder een of andere petitie in het plaatselijke café, alwaar we een alleraardigst old new couple uit Wales troffen, en... afijn, je begrijpt... druk druk druk!
Anders gezegd, déze jongen heeft geen tijd voor vakantie!

Maar, ter zake...
Onze Volf rijdt weer als een natte droom, maar...
Daar begint ie weer, hoor ik je al zeggen. Maar nee, probleemloos, tót...

Je moet weten, we wonen op een steenworp, zeg 50 meter, van de Spaanse grens, maar... die laatste meters hebben een stijgingspercentage van - pak 'm beet - 10 procent. Dus ik, ervaren Volfrijder (als ik ooit nog hoop te worden) denk bij me eige van... die laatste meters pak ik even in de handmatige versnelling, in z'n twee... Begint er meteen een lampje te branden in het dashboard. Dat krakkemikkige vierkantje, zal ik maar zeggen, dat - in mijn ogen - een beetje doet denken aan de afbeelding van een motorblok...

Emissieproblemen, geeft het boekje aan, ofschoon de boordcomputer (in geschrifte) niks te melden had.
Zeg nou alsjeblieft, Ewout, dat dat allemaal niks te betekenen heeft! Want ik was zo in mijn knollentuin met mijn Volf, van Huelva tot Ayamonte tot El Granado undsoweiter. Hij deed alles wat hem werd opgedragen. En dan tóch op het láátst die dikke kont van hem weer tegen de krib...
Wat moet ik daarvan denken?

Wat dies ook zij... een hele fijne vakantie toegewenst! Ik hoop dat je een en ander op de valreep toch nog meekrijgt, daar op Schiphol, zodat je niet wekenlang onzeker over een eenzaam strand wankelt, gekweld door de vraag: Hoe zou het met Tiago en zijn Volf zijn?