Volvo Klassieker Beurs 2012

Gestart door Gerrit, 20-06-2012 19:12:27

Vorige topic - Volgende topic

san

Is er dit jaar ook aan kinderen gedacht,zoals sminken en springkussen oid ? Denk dat we morgen even een kijkje nemen.

StefanCJ

Boven is een springkussen. Schminken weet ik niet, anders ff je vingers tussen een paar velgen steken buiten op de parkeerplaats, met dat remstof is een army-look zo gecreëerd.

:)

mafvanvolvo

Zo ook weer thuis ,was een leuke dag weer veel kennissen,bekenden gesproken,mooie club stand,folders afgegeven van mijn te koop staande ROFFEL hoop dat hij daar verkocht gaat worden,we zien het verder wel.

Groeten Ted.

ZC3rr0r

Citaat van: maartendeb op 13-10-2012 14:26:46
Citaat van: Sbv op 13-10-2012 14:16:01
De S70 is vanochtend mooi droog binnengekomen. Wij zijn tot ca 12 uur geweest en daarna richting huis. Mooie ruime club stand waar de auto's mooi tot hun recht komen.

Morgenmiddag de S70 weer halen en misschien nog wat pepernoten eten als er nog over is

Zo die van jullie steelt daar de show hoor, wat een showroom glans! :eusa_clap: 8) Ben net even met Johan geweest, was gezellig, en druk!

Wel jammer voor mij, heb mezelf gisteren van 8:15 tm 23:30 uitgeleefd op de blauwe Alter-1 die er ook staat, ben ik toch nog verslagen in glansfactor ;-);-)

Ben

- BENseo is er alleen in de Volvo-forum stand.
- Vrouwen op de beurs is niet goed voor de omzet 'zou je dat nou wel doen'
- Vrouwen op de beurs is niet goed voor de omdat 'heb je dat nou echt nodig'
- Vrouwen op de beurs is goed voor de omzet 'Oh leuk zo'n Forumhorloge!'
- cateriong op de beurs is niet echt goed te noemen. Kale broodjes worden een 'broodje gezond' genoemd
- veel oude bekenden ontmoet
- morgen weer een dag, nu de voeten om hoog.

grijzev70tdi

Ik ga morgen rond 9 uur uit Lochem weg. Nog meer mensen vanuit de achterhoek?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

We hebben een leuke morgen gehad.  En ook wat leuks weer kunnen vinden voor de 760.  Jawel een echt nieuw (!!!) compleet dashboard uit een NOS voorraad afkomstig.  De klok is niet hetzelfde als die van mij, maar wel mooi passend te krijgen.  Gaat weer goed komen dus.

Volvo850club, V700V vereniging en Volvo-forumstand waren mooi, leuk en ruim van opzet.

Minpunten die wij ondervonden;

*erg rommelige hal
*het gebeuren boven mag geen naam hebben, was echt een aanfluiting
*catering ronduit slecht te noemen, tegen (buiten de koffie om) belachelijke prijzen.  Lijkt helemaal nergens op.
*vorige VKB's zag je altijd wel iets leuks liggen, dit keer was het ronduit ouwe troep die de naam 'oud ijzer' nog niet eens mocht hebben.
*het gebruikte 850 spul werd tegen idioot hoge prijzen verkocht, Arjen en ik moeten de prijzen maar eens gaan verhogen.....

Spin!

Citaat van: Ben op 13-10-2012 19:09:55
- cateriong op de beurs is niet echt goed te noemen. Kale broodjes worden een 'broodje gezond' genoemd

Nou Ben, mijn vrouw heeft me toch echt staan overhalen om iets bij je te kopen.

Verder leuke beurs. Jammer van de regen, want buiten staat vaak het mooie spul. Binnen was het wat krapjes, wat Dirk ook al zei. Ik mis de veemarkthallen...

www.vm-parts.nl

mafvanvolvo

Het is nooit goed he bij sommige gasten ,ik ben het wel met sommige dingen eens maar wat dat betreft is er altijd wel wat om over te zeiken en stuur nou niet persoonlijke mails hierover,nou is het klaar punt uit,zand erover en volgend jaar zien we wel verder.

Groeten Ted en voor de rest een goed weekend toegewenst.

Ben

Citaat van: Spin! op 13-10-2012 20:05:24
Citaat van: Ben op 13-10-2012 19:09:55

Nou Ben, mijn vrouw heeft me toch echt staan overhalen om iets bij je te kopen.

Verder leuke beurs. Jammer van de regen, want buiten staat vaak het mooie spul. Binnen was het wat krapjes, wat Dirk ook al zei. Ik mis de veemarkthallen...

Je bent met een uitzonderlijke vrouw getrouwd Rutger  :eusa_shifty:

En de Veemarkthal;len zijn inmiddels écht afgebroken. Volgens de borden komen er geen huizen maar sportvelden.

Ben

Erg gelachen om Bart (van Claudia) die met vriend Rene op de beurs was.
Rene heeft z'n haar in 2 belachelijke staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa: 1 man en 1 vrouw en ....... rekent 14 Euro af  :eusa_clap:

Gerrit

Ook weer thuis
Hier en daar een ieder gezien
Leuke dag gehad en veel mensen gesproken.

Gerrit

Sbv

Ik heb hem vanochtend zien lopen en nog niet de link met goedkopere entree bedacht

Ben

En complimenten voor de nieuwe wanden op de stand van de 850 club !
Chique de friemel hoor ! Jullie kunnen weer járen vooruit !

elianmars

Citaat van: Claudia op 13-10-2012 20:58:40
Citaat van: Ben op 13-10-2012 20:36:33
Erg gelachen om Bart (van Claudia) die met vriend Rene op de beurs was.
Rene heeft z'n haar in 2 belachelijke staartjes boven op z'n hoofd gebonden.
Bart zegt bij de kassa: 1 man en 1 vrouw en ....... rekent 14 Euro af  :eusa_clap:

;D

René stond hier vanmorgen voor de deur met die staartjes en rok...en natuurlijk was de voorpret al leuk.
Er moest nog getankt worden....zo dus:

http://nl.fotoalbum.eu/images/30744/667165/00000021.jpg

En bij het tankstation durfde niemand eigenlijk te reageren of lachen...stel dat het een serieuze travestiet zou zijn tenslotte. ;D
Pas toen hij zelf uitlegde waarom hij er zo belachelijk bijliep durfden mensen te lachen.

Op de beurs;

http://nl.fotoalbum.eu/images/30744/667165/00000020.jpg

;D  :eusa_clap: