Marty's V70 2.4T->2.3T - VERKOCHT!!

Gestart door Marty__Mouse, 08-07-2012 02:07:01

Vorige topic - Volgende topic

scania164

Zou misschien toch fasttech even zeggen. ....lijkt me niet volgens verwachting bij huidige setting. Mijne gaat gewoon door...Zonder hikken. .Moet op benzine gewoon perfect zijn..

HESSIE

ik heb niet alles gelezen van je,maar trek je benzine pomp het.
ik heb dan ET software maar de 240 ben ik zo.

marrrcel

Marty__Mouse

Idd.. ff terugkoppelen naar Fasttech Chris, ben benieuwd wat zij zeggen..

Bobines zijn (heb 5 penbobines) zijn van december vorig jaar Marcel, dus die hebben pas 10.000km achter de kiezen.. Zou het dus niet kunnen zijn.

Benzinepomp zou eventueel wel kunnen zijn Hessie, die is voor zover ik weet wel origineel. Maar zou die niet telkens als de auto een bepaald aantal toeren draait problemen moeten geven? Dan zou ie bij bijvoorbeeld 5000 toeren in de 2e of 3e versnelling dan toch ook moeten schokken ofniet? Geen verstand van verder maar dat lijkt mij zo..

Maargoed van de week eerst maar eens de reactie van Fasttech afwachten ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

NinaPaul

Uitsluiten, omdat het "nieuw" is. Dat is geen diagnose stellen maar gokken.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marty__Mouse

Citaat van: NinaPaul op 09-10-2013 22:18:39
Uitsluiten, omdat het "nieuw" is. Dat is geen diagnose stellen maar gokken.

En omdat het dus nieuw is, ook niet aannemelijk.... Daarbij zou een gare penbobine toch ook een ontstekingsfout moeten weergeven in vida?

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

NinaPaul

Algemeen gezien: aannemelijk of niet, het blijft gokken.
In dit geval is de "test": -uitlezen met vida. Hierdoor geen gok, maar een controle.

(Ik ga er verder niet inhoudelijk op in, het is enkel dat "nieuw" niet altijd "zonder fout" is.)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Marty__Mouse

Citaat van: NinaPaul op 09-10-2013 22:53:49
In dit geval is de "test": -uitlezen met vida. Hierdoor geen gok, maar een controle.

(Ik ga er verder niet inhoudelijk op in, het is enkel dat "nieuw" niet altijd "zonder fout" is.)

Ofwel je wil graag je gelijk halen maar aan een oplossing kun je verder niet bijdragen..  ;D

Zie ik keer op keer weer bij reacties van jou.. Toegegeven; da's ook een gave...  :eusa_wall:  :eusa_whistle:

marrrcel

Het feit dat ze recentelijk vernieuwd zijn, maakt de penbobines wel minder verdacht.

arjen850

Citaat van: Marty__Mouse op 09-10-2013 23:10:00

Ofwel je wil graag je gelijk halen maar aan een oplossing kun je verder niet bijdragen..  ;D

Zie ik keer op keer weer bij reacties van jou.. Toegegeven; da's ook een gave...  :eusa_wall:  :eusa_whistle:

:eusa_dance: :eusa_clap: ;D :evil:

NinaPaul

Ofwel je wil graag je gelijk halen maar aan een oplossing kun je verder niet bijdragen..  ;D

Zie ik keer op keer weer bij reacties van jou.. Toegegeven; da's ook een gave...  :eusa_wall:  :eusa_whistle:

Dan heb je het dus niet begrepen.

Jij bent overigens diegene die graag zijn "gelijk" wil halen en deze verantwoord door het mij te verwijten in een persoonlijke aanval.

EDIT: en enkel smiley's zijn tegen de regels  :eusa_whistle:

-Gottfried Leibniz

Marty__Mouse

Citaat van: marrrcel op 09-10-2013 23:17:26
Het feit dat ze recentelijk vernieuwd zijn, maakt de penbobines wel minder verdacht.

Mijn idee Marcel.. En met het oude blok op hoge snelheid (al liep die niet harder dan 220-230) had ik geen last van inhouden/stotteren.
Nu heeft deze combi veel meer vermogen, maar dan lijkt me de benzinepomp o.i.d. meer plausibel.. hoe dan ook even afwachten wat ze bij Fasttech zeggen..

Misschien hebben zij zo al wel een idee waar ik het moet zoeken

Daarbij heb ik voor volgende week de afspraak voor de LPI aanpassing staan, dan kan ik mooi testen of ie het op lpg ook doet..  ;)

Citaat van: arjen850 op 09-10-2013 23:22:22

Ofwel je wil graag je gelijk halen maar aan een oplossing kun je verder niet bijdragen..  ;D

Zie ik keer op keer weer bij reacties van jou.. Toegegeven; da's ook een gave...  :eusa_wall:  :eusa_whistle:

:eusa_dance: :eusa_clap: ;D :evil:

;D

UserID6342

Gaan we weer  >:( >:(.  Eerst even contact opnemen met Fasttech Maarten en je benzinepomp even laten checken op druk, kan hier eventueel ook.

Marty__Mouse

Citaat van: NinaPaul op 09-10-2013 23:23:16

Dan heb je het dus niet begrepen.

Jij bent overigens diegene die graag zijn "gelijk" wil halen en deze verantwoord door het mij te verwijten in een persoonlijke aanval.

EDIT: en enkel smiley's zijn tegen de regels  :eusa_whistle:

Zucht... Als je dit als een 'persoonlijke aanval' ziet heb ik serieus met je te doen..Maar wederom een nutteloze bijdrage van jouw kant 'omdat jij je gelijk vooral niet wilt halen'.. Nee, dat blijkt... Hahahaha... ;)

Marty__Mouse

Citaat van: Dirk342 op 09-10-2013 23:30:14
Gaan we weer  >:( >:(.  Eerst even contact opnemen met Fasttech Maarten en je benzinepomp even laten checken op druk, kan hier eventueel ook.

Ja ik wacht de reactie van Fasttech ff af. Ik weet niet of ze zelfs al gereageerd hebben op mijn mail omdat ik een paar dagen ziek thuis heb gezeten. Morgen maar even kijken en/of bellen.

En eventueel de benzinepomp nakijken kom ik anders wel ff in Nijmegen doen.. Komt wel weer goed.. Zo vaak kom ik toch niet boven de 200 kmu ;D