Welke meubelwinkel voor een bankstel?

Gestart door hendrik75, 21-07-2012 17:52:05

Vorige topic - Volgende topic

hendrik75

Zijn het bij Ikea niet eens geworden over het model... Pffff... ja ja... ook dát telt!

Het lijkt er één te worden bij Zitmaxx uit ter Aar.... slechts 4 maanden!!!  levertijd   :eusa_wall:

FRANQ

Wij hebben dan een wat duurdere bank gekocht (zo'nbeetje de grootste uitgave geweest toen we gingen samenwonen in november jl) bij natuzzi.
Zit werkelijk fantastisch, en ik ga er vanuit dat deze het een 10tal jaar volhoud.

Wat bij ons ook nog meespeelde, is dat de meeste banken die aan mijn eisen voldoen (strak, leer, hoekig,modern) niet geschikt waren voor mijn vriendin haar rug ivm lage zit, diepe zitting en lage rugleuning.

Vrienden van ons hebben een (grof)stoffen bank gekocht bij henders en hazel en die zit ook erg goed. De stoffen banken met een groffe structuur doen ook erg degelijk aan. en zal denk ik zelfs minder gevoelig zijn voor beschadigingen dan leer. Daarnaast is stof een stuk goedkoper. Vlekken kun je voorkomen, maar als het toch gebeurd weghalen met een vochtige doek, stoomreiniger of tapijtreiniger.

Natuzzi kun je vinden in de cruquius en villa arena.
Voor Henders en hazel hetzelfde. (zit in cruquius bij de ruijtermeubel in op de verdieping boven het koffiehoekje)

Deze hebben wij. 3 zits, poef en stoel   (poef en stoel zijn in verhouding tot de bank erg duur, 4000 totaal denk zo'n 1700 voor de bank)
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

850 T5 Freak

goossens wonen, zit op meerdere plekken zoals waalwijk nuenen en erp volgens mij. Mijn vriendin werkt daar  :D wij hebben daar ook onze meubelen uiteraard gehaald en zijn zeer tevreden!

succes ermee!
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

innocenti

Ikea. Hebben we 14 jaar geleden onze banken gekocht. Leer, waarbij je de leerkwaliteit kon kiezen en we dde middelste kwaliteit gekozen hebben. En ziet er na 14 jaar echt nog netjes uit. Ondanks 2 katten in huis en een zoon van 3. En betaalbaar.

Spin!

Ik vind die bankjes van de IKEA altijd zo klein. Als je in de winkel staat en ik ga proefzitten met mijn 2.02m dan zitten mijn billen op de zelfde hoogte als mijn hielen en de zitting houdt halverwege mijn bovenbeen op (geen ondersteuning dus). Kwaliteit zal best goed zijn, maar alleen voor midgets.

Aldus de Spinnetjes die ook op zoek zijn naar een bankstel dat kat & baby-proof is én na een aantal jaren niet doorgezakt is en er nog redelijk uit ziet.

www.vm-parts.nl

henry classic v70

Mooie meubelen van Henders & Hazel, wij hebben er een hele set van gekocht: Tivoli...
Echter zijn alle meubelen al 3x omgeruild ivm overmatige slijtage/beschadigingen wat je niet mag verwachten van meubelen in die prijsklasse. Nieuwe set staat er nu net 2 mnd. en ja hoor, kromme kastdeuren, hoek van het tafelblad laat los. Misschien domme pech.... wie zal het zeggen, maar voor ons geen Henders & Hazel meer (overigens wel jammer want ze hebben juist onze stijl qua meubelen)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Tjalling

gewoon een volvo achterbank, frame eronder lassen. en dan heb je echt iets dat jaren meegaat ;D
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed