850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Henk855 op 20-08-2012 23:21:17
Citaat van: Julian op 20-08-2012 17:43:29
Mooi :D ! heb m net even bekeken, is zeker de moeite waard om even te kijken denk ik, is echt niet duur hoor! Die van Ryan was inderdaad import, dit is een van de allereersten die ik als originele Nederlander op internet oid. ben tegengekomen

Man stop toch eens met je import verhaal, het maakt helemaal niets uit of een auto import is of een in Nederland geleverde wagen. Een import is niks mis mee Julian!!!

Zijn allemaal in België in elkaar geplakt ;D

www.vm-parts.nl

UserID6342

Mee eens, en die van Ryan was / is ook uitzonderlijk mooi.  Net zoals trouwens de rest van zijn auto's. 

Het beetje minderwaardig doen overkomen op importauto's is door een snotneus van 15 die alleen nog mag fietsen heel erg 'not done'.

En ja Julian, ben veeeeele malen ouder als jij en heb ook zeer veel 'importjes' gehad van alle merken.  Niets mis mee !  Overigens heb ik er nu nog steeds 2 en voldoen gewoon goed !!

Julian

Mooi :D ! heb m net even bekeken, is zeker de moeite waard om even te kijken denk ik, is echt niet duur hoor! Die van Ryan was inderdaad import, dit is een van de allereersten die ik als originele Nederlander op internet oid. ben tegengekomen

Man stop toch eens met je import verhaal, het maakt helemaal niets uit of een auto import is of een in Nederland geleverde wagen. Een import is niks mis mee Julian!!!

Heb je wel goed gelezen? Ik vermeld enkel dat het een import auto is, is toch de enige benaming voor een auto die uit het buitenland gehaald is? ik weet zelf ook wel dat een import niks anders aan is dan een originele NL'er. Je geeft nu kritiek op iets wat niet eens door mij is gezegd.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Spin!

http://link.marktplaats.nl/587292810

Heb meer foto's opgevraagd. Is geen R, al is de verkoper verteld van wel. Dan klopt het verhaal dat er maar circa 50 in Polar White zijn geleverd. Helaas geldt dat niet voor deze. Leuk voor onderdelen denk ik, staat al heel lang te koop, maar komt er niet vanaf. Dat zal een reden hebben gok ik.

Heb de foto's hier staan: klik

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: Spin! op 21-08-2012 00:06:08

Heb meer foto's opgevraagd. Is geen R, al is de verkoper verteld van wel. Dan klopt het verhaal dat er maar circa 50 in Polar White zijn geleverd. Helaas geldt dat niet voor deze. Leuk voor onderdelen denk ik, staat al heel lang te koop, maar komt er niet vanaf. Dat zal een reden hebben gok ik.

Heb ik een tijdje geleden ook al gezegd: Die R op de achterklep is er bijgeplakt. Staat niet eens op dezelfde hoogte.

Henk855

Citaat van: Julian op 21-08-2012 00:04:59

Heb je wel goed gelezen? Ik vermeld enkel dat het een import auto is, is toch de enige benaming voor een auto die uit het buitenland gehaald is? ik weet zelf ook wel dat een import niks anders aan is dan een originele NL'er. Je geeft nu kritiek op iets wat niet eens door mij is gezegd.

Dit zijn toch jou woorden of niet Julian? Die van Ryan was inderdaad import
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

UserID6342

Het begint / lijkt langzamerhand op een "Don't feed the Trolls" verhaaltje te gaan worden :( :(

devonius

Citaat van: elianmars op 21-08-2012 09:40:00
Citaat van: Spin! op 21-08-2012 00:06:08

Heb ik een tijdje geleden ook al gezegd: Die R op de achterklep is er bijgeplakt. Staat niet eens op dezelfde hoogte.

Als je dan toch een witte zoekt, is dit een 2.3 met nieuwe turbo en chip (en waar verder al heel veel aan gedaan is - is nml de mijne ;-) )

http://auto.marktplaats.nl/volvo/585228471-volvo-850-2-3-t5-aut.html

rvegting

Citaat van: devonius op 21-08-2012 10:06:14
Als je dan toch een witte zoekt, is dit een 2.3 met nieuwe turbo en chip (en waar verder al heel veel aan gedaan is - is nml de mijne ;-) )

http://auto.marktplaats.nl/volvo/585228471-volvo-850-2-3-t5-aut.html

Oh gaaf....
Volvo 855 2.3i T5 Sportsline (okok... hij is van mijn vrouw!)
Chevrolet G30 Ambulance 1981 "Yara"
Volkswagen Transporter T4 1997 "Boomer"
Seat Alhambra 2012

)()()sT

Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 10:04:46
Het begint / lijkt langzamerhand op een "Don't feed the Trolls" verhaaltje te gaan worden :( :(

Ik krijg sowieso een beetje jeuk van dat oeverloze geanalyseer van te koop staande wagens terwijl er niet eens enige intentie is om een auto te kopen.

:-*

UserID6342

Een hele dikke + 1.  En die knaap ook de munten niet heeft om überhaupt zo'n auto te kopen....  Denk dat die voorlopig beter af is op het BMX forum ofzo ;D ;D

Wout309t

Ach, schoolvakantie is zo weer voorbij. ;D

Ik word ook ziek van dat gel*l over wagens waar totaal geen concrete interesse of geld voor is. Een tip geven is prima, maar de rest mag diegene doen die echt interesse en geld heeft.

2011 V70 2.0T R-Design MT

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 21-08-2012 10:10:18
Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 10:04:46

Ik krijg sowieso een beetje jeuk van dat oeverloze geanalyseer van te koop staande wagens terwijl er niet eens enige intentie is om een auto te kopen.

:-*

Ik krijg jeuk van het idee dat iedere 850 of x70 op marktplaats hier ongezien als tip wordt aangekondigd. Vaak door dezelfde personen trouwens.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Neuh, ik heb twee goeie ;D
Als de "crisis" voorbij is dan komt die CY nog wel  :eusa_pray: