850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Auk

Pf die wagen duikt ook overal op zeg. Een vriend van me uit Roermond heeft 'm ook een tijdje gehad.
Auke
Volvo. for life

Julian

Citaat van: Auk op 30-07-2013 12:58:22
Pf die wagen duikt ook overal op zeg. Een vriend van me uit Roermond heeft 'm ook een tijdje gehad.

Volgens Zomoto 13 eigenaren gehad en dan staan de laatsten er nog niet eens op (niet bijgewerkt)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

jgvdv

mijn ex roetmobiel staat er ook naast , die gaat ook heel nederland door...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Miel850

Gooi dat zomotozooi toch overboord, daar klopt helemaal niets van.
Heeft 8 natuurlijke eigenaren gehad.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Julian

Citaat van: Miel850 op 30-07-2013 13:39:31
Gooi dat zomotozooi toch overboord, daar klopt helemaal niets van.
Heeft 8 natuurlijke eigenaren gehad.

Zomoto geeft wel eens te weinig eigenaren aan, bijvoorbeeld eigenaren voor 2000 en de nieuwste eigenaren soms... Maar Zomoto geeft niet teveel eigenaren aan ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Auk

M'n vertrouwen ligt bij de RDW toch iets hoger dan Zo nog wat.
Auke
Volvo. for life

Walter

is wel eerder voorbij gekomen dat zomoto niet actueel is of een andere wijze van tellen er op na houdt. Julian houdt er echter graag aan vast

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Volvo850Luxury

Zomoto is inderdaad niet altijd actueel, maar de RDW ook helemaal niet.
Kijk graag beide altijd even na bij een auto kopen ( altijd handig )

Julian

Citaat van: Walter op 30-07-2013 14:28:26
is wel eerder voorbij gekomen dat zomoto niet actueel is of een andere wijze van tellen er op na houdt. Julian houdt er echter graag aan vast

Wat is dat voor een onzin? Ik zeg toch zelf al dat Zomoto de eigenaren van voor 2000 niet aangeeft en ook vaak niet de laatste tenaamstellingen.. Dus ik houdt me er zeker niet aan vast ;)

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Martijn_B

Boeiend, het geeft een indicatie die juist zou kunnen zijn.

Zie je trouwens vaak de laatste tijd, R-en die voor weinig door handelaren opgekocht worden.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

snix

Yup, alle "dikkere" bakken van en voor 97 worden in eens een stuk duurder. Heeft een leuk voordeel voor de zelfstandigen en de zakelijke rijders. Mensen zien er handel in

cornelis-b

Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo'n drukte word gemaakt over een CY die eigenlijk nooit een CY was, ziet er zeker niet verkeerd uit, wat maakt het uit wat de verkoper er voor vraagt of dat nou 1000 euro is of 10.000 euro? Het is wat een gek er voor geeft. Als Pietje morgen een auto koopt voor 2000 euro en hem volgende week wil verkopen voor het dubbele is dat zijn goed recht, snap niet waarom daar een discussie voor nodig is. Ik dacht dat tips op MP een topic is waar tips in geplaatst worden en geen prijs discussies?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

Citaat van: cornelis-b op 31-07-2013 00:09:54
Ik begrijp werkelijk niet waarom er zo'n drukte word gemaakt over een CY die eigenlijk nooit een CY was, ziet er zeker niet verkeerd uit, wat maakt het uit wat de verkoper er voor vraagt of dat nou 1000 euro is of 10.000 euro? Het is wat een gek er voor geeft. Als Pietje morgen een auto koopt voor 2000 euro en hem volgende week wil verkopen voor het dubbele is dat zijn goed recht, snap niet waarom daar een discussie voor nodig is. Ik dacht dat tips op MP een topic is waar tips in geplaatst worden en geen prijs discussies?

Gaat mij ook niet om de prijs, maar om een stukje misleiding. Dat is ook een vorm van tipgeving, als in; let op!

Als jij een dikke flatscreen Philips TV denkt te kopen, maar aan de binnenkant is alles van Foekiewama, dan ben je er ook niet zo blij mee dat je de prijs van Philips hebt betaald. Je hebt immers geen poot om op te staan daar je als consument van dit soort handelswaar onderzoeksplicht (eigen verantwoording) hebt voor aanschaf.

De tip in deze is dus: Let op, het is geen T-5R. (Het is wél een mooie 850).

www.vm-parts.nl

konniekip

Eigenlijk willen we allemaal zo'n spotgoedkope bak kopen en na wat opknapwerk daar grof geld aan verdienen toch? :)