850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: CleVol op 02-02-2014 08:13:28
Koopje?
http://link.marktplaats.nl/762638673
APK vervaldatum 25 feb 2014

is hier al eens voorbij gekomen met de hogere prijs(ca 500 hoger) nog bij zelfde bedrijf

rpakuypers

Citaat van: Sbv op 02-02-2014 08:17:14
Koopje?

is hier al eens voorbij gekomen met de hogere prijs(ca 500 hoger) nog bij zelfde bedrijf

Yep, en met inruilen maarliefst € 1300,00 euro meerprijs. Bovendien heb ik het ook niet op een advertentie in capitalen ..... Ben benieuwd of de km-stand wel de juiste is ;)

Groet,
Roger

arjen850

Koopje?

Kennis van mij gister bij wezen kijken, was met 5 min al weer opweg naar huis. Na aanblik van dit hok, niet eens meer moeite genomen voor proefrit.

CleVol

Toch nuttig dit topic.
De advertentie vond ik ook al niet aanlokkelijk met die schreeuwerige hoofdletters.

rpakuypers

Citaat van: CleVol op 02-02-2014 09:17:42
Toch nuttig dit topic.
De advertentie vond ik ook al niet aanlokkelijk met die schreeuwerige hoofdletters.

Hoe schreeuwerig de advertentie, hoe groter het hok .............. :)

Groet,
Roger

MauriceT-5

Waarom geen proefrit?
Op de foto's lijkt het alleen maar optisch werk.
Dat is nog redelijk eenvoudig te herstellen niet meteen een reden om bij voorbaat al nee te zeggen toch?

rpakuypers

Citaat van: MauriceT-5 op 02-02-2014 09:49:47
Waarom geen proefrit?
Op de foto's lijkt het alleen maar optisch werk.
Dat is nog redelijk eenvoudig te herstellen niet meteen een reden om bij voorbaat al nee te zeggen toch?

Nope, maar dan moet er m.i. wel een balans zijn tussen de prijs en het uiterlijk van de wagen. Natuurlijk heb je voor dat bedrag geen wagen in topstaat, maar dan moet je wel een afweging maken of het de tijd en het geld waard is. Ik heb in ieder geval geleerd dat het uiterlijk mij voldoende zegt over de manier waarop ermee is omgegaan ............

Groet,
Roger

MauriceT-5

Ok maar een paar parkeerschades zeggen niet veel over onderhoud maar goed als jij dat wel vind.

rpakuypers

Citaat van: MauriceT-5 op 02-02-2014 10:54:14
Ok maar een paar parkeerschades zeggen niet veel over onderhoud maar goed als jij dat wel vind.

Klopt, maar als iemand de term "hok" gebruikt dan ga ik er van uit dat het hier meer dan een paar parkeerschades betreft ............ maar wellicht wil diegene die de auto gezien heeft hier meer over kwijt.

Groet,
Roger

cornelis-b

Koopje?

Dit is de wagen met de gescheurde voor bumper wat zo goed mogelijk verdoezeld wordt op de foto's.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Mike Philippens

Citaat van: cornelis-b op 02-02-2014 11:01:25
Dit is de wagen met de gescheurde voor bumper wat zo goed mogelijk verdoezeld wordt op de foto's.
Sorry, maar dat is onzin. Het staat in de advertentie en als je iets probeert te verdoezelen, zet je het niet zo duidelijk op de foto. Ze wijzen er nog op, met de opmerking 'zie foto'. Je zit die verkoper nu dingen aan te wrijven die er niet zijn.

Boeijke

In de advertentie staat :Echt  Zeer mooie auto met minimale beschadigingen.
Die voorspoiler ziet er gewoon niet uit. De achterbumper is ook de mooiste niet. Linkerachterlicht mist een hoekje. Velgen niet al te netjes met slaglood aan de buitenkant, Volgens mij mis ik ook nog een stuk uitlaat op het eind.

Dus zo "echt zeer mooi" is hij dus niet.
Wat overigens niet wil zeggen dat het een slechte auto is.

Lunadust

Dit bedrijf adverteerd onder meerdere namen, o.a A.Arda

Er staat ook een CL 500 te koop die ik al sinds 2007 ken.
En waar echt heel erg veel aan gedaan is.
Van totall loss door schade tot motorrevisie en bijna alle electra
Dat is een drama hok.

Ik krijg een Jet-Cars smaak in mijn mond. ;D
Techneut, geen dichter.

grijzev70tdi

Het is idd beetje vreemd bedrijfje. Zitten meer van die wazige bedrijven daar in de buurt
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Mike Philippens

Citaat van: Boeijke op 02-02-2014 15:10:20
In de advertentie staat :Echt  Zeer mooie auto met minimale beschadigingen.
Die voorspoiler ziet er gewoon niet uit. De achterbumper is ook de mooiste niet. Linkerachterlicht mist een hoekje. Velgen niet al te netjes met slaglood aan de buitenkant, Volgens mij mis ik ook nog een stuk uitlaat op het eind.

Dus zo "echt zeer mooi" is hij dus niet.
Wat overigens niet wil zeggen dat het een slechte auto is.
Ja, en even daaronder staat:
Citeer_ENIGE MINPUNTJE AAN DEZE T5-R IS DE ONDERKANT VAN DE VOORBUMPER_
_ZIE FOTO_ENIGE BESCHADIGINGDUS MINIMAAL

Ze zeggen het en ze wijzen op de foto, dus je kunt zelf oordelen. Jij vindt 'm niet mooi, dat kan. Prima. Eigen mening enzo. Maar ze proberen niets te verhullen, en dáár gaat het mij even om. Ik ken die lui niet, en het er geen ros mee te maken, maar ik vind dat je zoiets niet moet zeggen als het gewoon niet waar is.