850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

triton

5 volans die netjes zijn ........
Met goede winterband met voldoende profiel , denk dat als je ze los moet kopen dat je wel in die buurt zit
Professioneel raddraaier

cornelis-b

Citaat van: triton op 27-07-2014 22:03:04
5 volans die netjes zijn ........
Met goede winterband met voldoende profiel , denk dat als je ze los moet kopen dat je wel in die buurt zit

Klopt maar het is een pak geld voor 2de hands velgen en banden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Hans Duiven

Als je er vanuit gaat dat de bandjes goed zijn, kan je nog wel wat geld stuk slaan op de revisie van deze velgen.

Just my two cents: Te duur

R. Verweij

De prijs is naar mijn inziens best schappelijk, 160 euro per wielvoor goede winterbanden, die nog een tijd mee kunnen, en ze zitten om originele volans, waarvan opknappen echt niet direct nodig is. Ook is de prijs gebaseerd op mensen die via marktplaats reageren, waarvan de meeste toch de prijs nog afdingen. Als ik ze voor niets weg zou willen doen, zet ik ze wel op de lokale vrijmarkt.   :eusa_doh: Maar ik begrijp dat jullie de prijs te hoog vinden, dus voor de geïnteresseerde onder. ons, doe maar een bod en wie weet.  De reden dat ze niet op het forum staan, is dat ik er geen foto bij geplaatst krijg. Maar dit is enkel een berichtje om de prijs uit te leggen voor diegene die zig afvragen waarom 160 euro per compleet wiel.

konniekip

svenerik

ik weet niet of het een echte tip is maar lijkt me wel een mooie:

nivomat in de aanbieding: 225 euro per stuk origineel volvo

http://www.estateservices.nl/aanbiedingen.html?p=1

mzzl sven

cornelis-b

Citaat van: svenerik op 31-07-2014 17:27:08
ik weet niet of het een echte tip is maar lijkt me wel een mooie:

nivomat in de aanbieding: 225 euro per stuk origineel volvo

http://www.estateservices.nl/aanbiedingen.html?p=1

mzzl sven

Volgens de site iets duurder

http://www.estateservices.nl/aanbiedingen/schokbreker-achter-nivomat-850-s70-v70-volvo.html

Zeg maar Henk tegen mij

Taranis

Je koopt ze bij de dealer voor minder...

cas

Citaat van: Scooby Doo op 26-07-2014 01:51:10
Hoe interessant of waardevol een tip is, is gewoon afhankelijk van persoon tot persoon. Wat de 1 razend interessant vindt, kan de ander totaal niet interesseren. Dus UK wagens zijn voor de 1 interessant, voor de ander niet. Dus voor sommigen kan zo iets wel een tip zijn.

Snap niet waarom er weer een hele hoop heisa gemaakt wordt over niets.  :eusa_wall:

zo heb ik mijn audi voor de helft van de nederlandse waarde kunnen kopen. omdat het een RHD is. mocht er weer een volvo komen, en iemand weet een nette RHD, dan is dat voor mij zeker wel een TIP! ik stap dagelijks van de ene in de andere auto, dus links en rechts zitten. Geen probleem.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

maruska

waarom nou altijd de t-5r erbij genoemd wordt.... we nette prijs voor een nieuwe set
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: T5-4life op 03-08-2014 11:20:39
Nieuwe mattenset

http://link.marktplaats.nl/833480299

Goh die heb ik al tijden niet gezien op t forum. Ben zelfs zijn forumnaam kwijt. (als het Sergio is...lijkt me wel)

www.vm-parts.nl

Boeijke

Citaat van: Spin! op 03-08-2014 12:09:58
Citaat van: T5-4life op 03-08-2014 11:20:39
Nieuwe mattenset

http://link.marktplaats.nl/833480299

Goh die heb ik al tijden niet gezien op t forum. Ben zelfs zijn forumnaam kwijt. (als het Sergio is...lijkt me wel)

turbo geek

Eric850R

Citaat van: hendrik75 op 25-07-2014 09:58:09
Citaat van: maruska op 24-07-2014 22:38:58

en daarom vraag ik.. wat is hier de tip aan ? een rechtsgestuurde rode r.. in UK staan er genoeg r'-en en t-5r'en. wat maakt dit een tip, dat is alles wat ik vraag. en voel je dan niet gelijk afgefakkeld.
en insinueren dat ik altijd jouw reacties haat... grow up. je zit hier lang genoeg om te weten hoe het werkt.

uitleg verder : tips op marktplaats zie ik als een plek waar ik leuke of aparte dingen kan vinden. een UK auto is voor mij geen tip, maar dat terzijde. Ik zie de tip in een rechtsgestuurde niet, en zeker niet met zo'n prijs.

Volgens mij heb ik hier wel eens tips uit Japan zien staan... Maar ik kan me vergissen.

Nee hoor, klopt, maar ik lees hier dat rechtsgestuurd niet echt geliefd is.

Ik rijd met veel plezier in een RHD C70T5 automaat uit Japan (dat maakt denk ik ook wel verschil, maar ook schakelen is natuurlijk een kwestie van wennen)

Er zijn grijpertjes waarmee je je in de meeste parkeergarages etc. goed kunt redden.

Inhalen op een tweebaansweg vergt iets meer anticiperen, maar heb er nog nooit een probleem mee gehad.