850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: h.konijn 850glt 1992 op 24-11-2014 17:26:08
Als mensen nog willen weten wat een specifieke reparatie of vervanging van iets bij de dealer kost; let me know :D

Waarom doe je hem weg als je er helemaal gek van bent? Als kosten te veel zijn is schorsen ook een optie.
Ik heb mijn T-5R en GLT ook geschorst.

www.vm-parts.nl

johan1989

Welkom op het forum Huigbert ;)

Bijzonder ding, dus ik hoopte dat hij bij verkoop op het forum zou belanden.
Alleen hoop ik nog steeds dat je zoontje er in gaat rijden..

h.konijn 850glt 1992

Schorsen is idd. Interessant, Spin. Maar ik ga m'n 13 de ziektemaand in. (oftewel 70% uitkering) Privéomstandigheden zorgen ervoor dat het absoluut noodzaak ik om de auto te verkopen. Als ik m schors krijg ik er niets voor.  :-\ maar goed we gaan t zien. De advertentie wordt goed bekeken. Het verschil tussen een morsige afgetrapte vaal roze 850 met 4 a 5 ton op de teller en het exemplaar dat ik voor m'n huis heb staan is ook nogal groot.
Het zou mooi zijn als de auto doorschuift naar een liefhebber. Zo niet dan naar een toekomstige liefhebber.

Spin!

Citaat van: h.konijn 850glt 1992 op 24-11-2014 19:38:54
Schorsen is idd. Interessant, Spin. Maar ik ga m'n 13 de ziektemaand in. (oftewel 70% uitkering) Privéomstandigheden zorgen ervoor dat het absoluut noodzaak ik om de auto te verkopen. Als ik m schors krijg ik er niets voor.  :-\ maar goed we gaan t zien. De advertentie wordt goed bekeken. Het verschil tussen een morsige afgetrapte vaal roze 850 met 4 a 5 ton op de teller en het exemplaar dat ik voor m'n huis heb staan is ook nogal groot.
Het zou mooi zijn als de auto doorschuift naar een liefhebber. Zo niet dan naar een toekomstige liefhebber.

Begrijpelijk, heel vervelend. Wat betaal je per maand aan de 850 aan houderschapsbelasting en verzekering? Hou het op 100 euro. Als je nu 1500 voor jouw GLT vangt, is dat boek gesloten. Maar als je hem voor 15 maanden schorst of langer, sta je qua financien gelijk en hoef je geen afscheid te nemen van de GLT.

Anyway, het is je eigen keuze. Ongeacht wat wij vinden. Succes en beterschap.

www.vm-parts.nl

h.konijn 850glt 1992

Het zou super zijn als het zou kunnen. Ik heb trouwens ook geen oprit dus stallen is niet gratis. Maar er staan nog meer posten in onze huishoudelijke boekhouding. Dat zal ik je zeker besparen. Misschien gebeurt er nog een wonder waardoor de noodzaakt voor verkoop verdwijnt. Dat moeten we afwachten.

Trouwens ter info wegenbelasting is voor g3 95euro per maand.

solidnmgn

H.Konijn kan het zijn dat ik jullie toevallig bij de intratuin zag rijden afgelopen zondag in Duiven.. Ik zag daar tenminste een mooie roffel in de kleur rood met kenteken FV-..-.. parkeren.. Ik zei nog tegen mijn vrouw.. kijk nou een oudje die nog rood is.
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

MikeyQR

Citaat van: MikeyQR op 22-11-2014 18:06:10
Mijn oude witte 855R.

Staat gereserveerd maar hij is er nog mee bezig wat te doen met de R.

http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m872391496-volvo-850-2-0-t-5-1996-wit.html

En hij loopt weer hoorde ik net, is alleen jammer dat ik moest zeggen wat er aan de hand was, na een goede uitleg van de eigenaar, want de garage kwam er niet uit begreep ik. :eusa_wall:
Dus de R gaat niet meer in de verkoop. ;)

h.konijn 850glt 1992

Solidnmgm. Dat klopt inderdaad. Ik was met t gezin naar intratuin in duiven. En wat ook leuk was. Toen ik terug kwam liep er een man rondjes om de auto... liep gewoon te kwijlen. Hij vroegme hoe oud de auto is. Toen ik 22 jaar zei, kon hij t niet geloven.

Maar heel toevallig   8)

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

volvobug

Citaat van: cornelis-b op 25-11-2014 18:41:29
V70R met motor probleem, raakt koelvloeistof kwijt.

http://link.marktplaats.nl/m870914248

Niet alleen koelvloeistof kwijt, maar ook zijn grillelogo
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

)()()sT

Hoezo? Dat zit er standaard niet in hoor :D
Leuk project... Hmmmm, heb er al 2 ::) ;D

cornelis-b

Citaat van: volvobug op 25-11-2014 19:57:12
Citaat van: cornelis-b op 25-11-2014 18:41:29
V70R met motor probleem, raakt koelvloeistof kwijt.

http://link.marktplaats.nl/m870914248

Niet alleen koelvloeistof kwijt, maar ook zijn grillelogo

Boeie een logo van krap 2 tientjes.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daanium

die R is écht niet duur, al was het maar voor sloop/onderdelen...
maar stiekem te zonde om te slopen!
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

twotone

Die wagen ziet er netjes uit inderdaad, een beetje knap sleutelwerk en die koppakking vormt geen probleem meer ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P