850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

de geneRaal

zou het opvallen als ik een proefrit maak en wat delen overschroef?   ;D
Blackstone under construction

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

louwrens

Indd veel geld... Interieur is nie eens orgineel...

Wel mooi interieur trouwens... 

cornelis-b

Citaat van: louwrens op 09-04-2015 23:00:43
Indd veel geld... Interieur is nie eens orgineel...

Wel mooi interieur trouwens... 

V70R interieur en ik vind het ook mooi maar niet in een T-5R
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 09-04-2015 16:30:19
Citaat van: h.konijn 850glt 1992 op 09-04-2015 16:22:48
http://m.autoscout24.nl/anbod/-265249098?from=ww3.autoscout24.nl

Ik ga hier woensdag een proefrit mee maken.

Wat vinden jullie van de prijs? Ik vind m wat aan de dure kant.

Wel n mooi ding!

Lijkt wel of er een ander blok inzit gezien de kleppendeksel...

http://i59.tinypic.com/331g189.jpg

Is die kap met enige aanpassing niet pas te maken? Voor de rest is het wel allemaal "850" (stuurpomp, thermostaathuisje, ...).
Verder idd wel aardig aan de prijs zeg. En Hennes? Dirk, kom er eens in? ;D

arjen850

Kijkend naar de distributie kap bij de brandstof leiding, is hier een hap uit gehaald. Lijkt mij gewoon de originele motor met gaskabel;)

Hengeveld

Gezien het bruine expansievaatje is de originele motor kapot gegaan en is er een nieuw blok ingezet, waarbij zaken als inlaatspruitstuk met gasklephuis etc zijn overgezet. Of mis ik iets?
Als je niet precies weet wat met die auto allemaal gedaan is, zou ik hem bij twijfel voor die prijs laten staan.

Verder: dashboardbekleding komt los/krimpt aan de linker kant aan de zijkant. En het hemeltje laat los.

V70R^2

Bruin expansievaatje lijkt me geen indicatiepunt voor iets? Bij mij zien ze er allemaal zo uit, is gewoon verkleurd over de jaren? (nouja, zagen er zo uit, heb nieuwe gemonteerd voor het oog).

UserID6342

Ik moest er ff bij komen, riep Joost ;D ;D.

Vooral doen als je van je centen af wilt.....  Dit is nu net zo'n bedrijf waar je niet moet komen als klant zijnde, er zitten hier een aantal forummers die al behoorlijk zijn getild door deze gasten, met de 'perfecte' auto's.  Alleen als je zelf een autotechnische achtergrond hebt en zelf dingen kunt oplossen, kan het interessant zijn.  Indien niet, mooi wegblijven !

Enkele voorbeelden:

*radio's aangesloten met kroonsteentjes waarbij de + te ver afgestript was en gedeeltelijk klem zat tussen de ECC unit
*standaard Volvo alarm wat ze niet aan de gang kregen
*CC wat ze niet werkend kregen en waar de auto ruim een week voor bij hun stond... Klant rijd hier met 10 minuten weg met een werkende CC
*turbo's afgedopt zodat deze geen druk opbouwen....
*draagarmen 'vast' gezet met te dunne M8 bouten...

En meer van dat soort knoei.  Zo te zien is op de foto het blok voorzien van een nieuw type kleppendeksel waar idd een hap is uitgehaald voor de benzineleidingen.  Dit hoort al niet op dit blok thuis, althans het spruitstuk en benzineleidingen passen niet bij dit blok en is passend gemaakt.

h.konijn 850glt 1992

Met genoegen alle berichten gelezen. Hetwordt n rustige week want ik laat die 850 mooi staan. Blij dat er mensen zijn die met 1 blik zien dat eea toch wel discutabel is.

Wel jammer, maar helaas.

Spin!

Citaat van: h.konijn 850glt 1992 op 10-04-2015 07:57:46
Met genoegen alle berichten gelezen. Hetwordt n rustige week want ik laat die 850 mooi staan. Blij dat er mensen zijn die met 1 blik zien dat eea toch wel discutabel is.

Wel jammer, maar helaas.

Plus als je dat bedrag kan besteden, voor een kleine extra zelf sponsoring heb je een R. Weet er toevallig eentje te koop die ik zelf in beheer heb gehad en al 8 jaar ken.

www.vm-parts.nl

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Nee, die van Joris, Dark Grey 2.0

www.vm-parts.nl

h.konijn 850glt 1992

Een r is mooi. Zou ik graag willen, maar dan liefst de dark olive groene. Heb je n linkie?

Spin!

Citaat van: h.konijn 850glt 1992 op 10-04-2015 08:26:02
Een r is mooi. Zou ik graag willen, maar dan liefst de dark olive groene. Heb je n linkie?

klik!

www.vm-parts.nl