850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

yannickdv

Geen idee. Zou vast wel kunnen. Maar denk dat ik het alleen maar erger maak  :eusa_shifty:

Rood is goed te doen hoor. Gewoon in de garage zetten  :eusa_angel: :eusa_whistle:
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

V70R-obert

Citaat van: yannickdv op 15-06-2015 15:15:31
Volvo heeft sjips lijm gebruikt waardoor ze stuk voor stuk los laten behalve de gestikte R/Monza panelen.
Helaasss. Niks aan te doen behalve opnieuw laten bekleden.
Hier is zeker wel iets aan te doen. Onze V70 tdi had hier ook last van. Ik heb toen in het centrum van het gebied dat losliet een klein gaatje gemaakt, een bus spuitlijm gepakt, daar een extra lang slangetje opgezet met aan uiteinde een blaasventiel van een ballenpomp en zo het lijm ingespoten en verdeeld door het ventiel te richten. Dan wacht je een tijdje, zo'n 3-4 minuten en wrijf je alles weer vast en klaar alweer.

yannickdv

Lukt dat? Als ik het bij mij probeer terug te duwen merk ik toch echt dat er een flinke spanning op het materiaal staat. Heb niet het idee dat lijm dat gaat houden.

Als dat werkt ga ik het namelijk zeker een keer proberen, gelukkig doet maar 1 van mijn panelen het.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

V70R-obert

Dat er spanning op staat zegt me zo niets, herinner ik me niet. Kan zijn dat deze spanning afneemt wanneer je een gaatje prikt. Bij onze auto was het resultaat erg goed.

glenfiddich1983

Citaat van: V70R-obert op 15-06-2015 15:55:37
Dat er spanning op staat zegt me zo niets, herinner ik me niet. Kan zijn dat deze spanning afneemt wanneer je een gaatje prikt. Bij onze auto was het resultaat erg goed.

Super tip, gaan we met de V70 ook eens proberen, want daar laat het ook los!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

maruska

/en weer terug naar tips ? stelletje huisvlijt vrouwen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cornelis-b

Toch even over de deurpanelen: Paneel van de deur loshalen, paar kleine gaatjes boren in de achterkant en met een spuitbus Bisonkit spray door deze gaatjes de lijm in het paneel spuiten. Even wachten en dan het paneel vlak neerleggen en een paar plastic tasjes met droog zand op het paneel zetten zodat het nepleder tegen het paneel word aangedrukt. Na 10 minuten zak zand verwijderen en paneel zit weer zoals jet hoort.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

Iemand nog een DOP T-5R AUT voor weinig? -->PB
Prijs is 1750, staat bij sloper, dus wie redt deze T-5R?

www.vm-parts.nl

Hengeveld

Sbv

Spin!

www.vm-parts.nl

Sweij

Klinkt leuk... helaas geen tijd om een wagen te redden.

Hengeveld

Ach ja, natuurlijk, een R kan licht interieur hebben. In dat geval geen interesse  :eusa_shifty:

maruska

pb of app eens wat info, rutger ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

www.vm-parts.nl