850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

maruska

volgens mij is deze rode r pas nog van hand verwisseld, is van collega van sbv geweest..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Arnie82

Mooie 850... Denk alleen dat mijn wederhelft me wat aan doen zal als ik nu de V50 alweer wegdoe  :P
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

maruska

vast niet... 850 stuk meer ruimte ;D
T-5R

DennisvdB

Taxatie 7000, verkoper denkt dan dat ie dat ook meteen op moet brengen. Wanneer snappen mensen nou dat taxatiewaarde geen verkoopwaarde is...

cornelis-b

Citaat van: DennisvdB op 04-08-2015 18:16:19
Taxatie 7000, verkoper denkt dan dat ie dat ook meteen op moet brengen. Wanneer snappen mensen nou dat taxatiewaarde geen verkoopwaarde is...

Taxatie kan 7000 zijn en de vraagprijs is dan snel gemaakt. Mijn 855R is getaxeerd op 7500 maar voor 6500 ga ik toch aan verkoop denken ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

7000 is niet hoog voor een rode R, wat taxatie betreft. Ken die voor meer dan het dubbele zijn getaxeerd. Soms worden auto's verkocht boven de taxatie waarde. Alles hangt samen met de verhouding vraag en aanbod. Ze worden zeldzamer, net als alle R'en, dus gaat uiteindelijk de prijs omhoog.

En, als je er eentje hebt dan wil je uiteraard de hoofdprijs. Heb je er geen, is alles te duur  :eusa_wall:

www.vm-parts.nl

maruska

Citaat van: cornelis-b op 04-08-2015 18:37:42
Citaat van: DennisvdB op 04-08-2015 18:16:19

Taxatie kan 7000 zijn en de vraagprijs is dan snel gemaakt. Mijn 855R is getaxeerd op 7500 maar voor 6500 ga ik toch aan verkoop denken ;D
en dan een CY ? ;D
T-5R

Martin-R

Citaat van: Spin! op 04-08-2015 18:40:10
7000 is niet hoog voor een rode R, wat taxatie betreft. Ken die voor meer dan het dubbele zijn getaxeerd. Soms worden auto's verkocht boven de taxatie waarde. Alles hangt samen met de verhouding vraag en aanbod. Ze worden zeldzamer, net als alle R'en, dus gaat uiteindelijk de prijs omhoog.

En, als je er eentje hebt dan wil je uiteraard de hoofdprijs. Heb je er geen, is alles te duur  :eusa_wall:

Ah dus ik moet mijn R in de schuur laten staan, en extreem zeldzaam laten worden! dank voor de tip ;)

maruska

dat doe je al ^^

/ontopic
ondanks dat er een paar dingen aan het interieur niet kloppen, ziet het eruit als een nette auto met dito kmstand.
T-5R

mehn

Hebben ze nu echt donker plakhout over het lichte hout geplakt?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BBS

Citaat van: mehn op 04-08-2015 19:10:20
Hebben ze nu echt donker plakhout over het lichte hout geplakt?
Aan de randjes te zien..... :eusa_sick:
Volvoloos....

Sbv

open dak is niet origineel en er later in gezet. Verder zeer nette auto

Scooby Doo

Randjes blinken door lichtinval of flits denk ik.
Volgens mij is hier een standaard houtsetje van een gewone uitvoering ingezet.
Dat de middenconsole zwart is, is zelfs van de eerdere. Mijn'96 T-5 had daar ook hout. Licht berkenhout was: Dash, radio stuk en console.
Puppy Power!!!