850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Menno3274

Ik had de Ford gewonnen en betaald, maar de eigendomspapieren waren nog bij de eigenaar die ze niet afstond en ik dus zonder auto weer terug kon. Toen zag ik die zwarte nog staan inderdaad. Svenska zei dat ze sommige auto's had terug gekocht.

Spin!

Dat is wel een kwalijke zaak. Dat betekent dat ze mee hebben lopen bieden op hun eigen inventaris en zo de prijs op hebben kunnen drijven.

www.vm-parts.nl

classicT5

Neem aan dat zie niet uit vrije wil heel hun bedrijf / inventaris op de veiling hadden? Curator, bank oid?

Als ze dan alsnog willen doorstarten op eigen houtje, kunnen ze niet anders dan zelf meebieden.

Menno3274

Ze zeiden tegen mij dat ze geen opvolger hadden en deze maand (oktober) het pand opgeleverd moest worden. Sommige spullen wilden ze terug kopen, waarom weet ik ook niet

Boeijke

Lang verhaal kort,
Pand moet leeg. Via veiling verkoop je de troep en de leuke dingen koop je zelf terug

Menno3274

Exact :)

Citaat van: Boeijke op 02-10-2018 00:53:25
Lang verhaal kort,
Pand moet leeg. Via veiling verkoop je de troep en de leuke dingen koop je zelf terug

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70R^2

AWD zoals je kan zien. Tussenas weg dus nu FWD.

Sbv

en volgens mij enige tijd geleden al verkocht. Prijs stuk lager ivm roestvorming(nee niet de buitenkleur)

innocenti

san

Verkoper heeft ook een V70R te koop.

de geneRaal

Blauwe injectoren te koop op MP
Komen uit een 2.4 10 V
B5252S blok
Staat in de advertentie.
Kan geen linkje maken
Blackstone under construction