850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Spin!

Staat in de gebruikersnaam: Bij Bart Autoservice

Bestaan nog niet zo heel lang. Blijkbaar goede grond voor ondernemers met Volvohart daar in Moergestel. Misschien moet ik ook maar die kant op ;D

www.vm-parts.nl

arjenT5R

Volvo 850 2.0 Sports-Line 1995 LPG/G3 Leder,airco,Youngtimer
€ 995,00
http://link.marktplaats.nl/m1432235544?utm_source=whatsapp&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

De gasserati is weer te koop! Kleine prijs veeeel auto!

Is erg veel aan gedaan rond de 500.000 km onder andere nieuwe koppeling en versnellingsbak is altijd origineel goed spul aan gegaan. Ook de verdamper is toen gereviseerd etc etc.
Auto is van 3 tot 5 ton in ons bezit geweest en altijd netjes beurtjes gehad etc.

Echt een leuk ding om nog veel km's bij op te zetten. Airco werkt zelfs! Magneet koppeling toen ook nog afgesteld.

Ja is leuke basis!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Citeer
De motor is de krachtige en onverwoestbare 2.0 5 cil benzine/Lpg.

Whaha ;D

Hihi :D :D

Whoehoehoehoe ;D

Ik ben nooit vergeten dat ie vanaf de rand van mijn wijk tot aan het zwembad in Goes nodig had om de 80 in z'n 2 te halen ;D ;D ;D

arjenT5R

Als je het vergelijkt met een snorfiets die nog in originele on-opgevoerde staat verkeerd... of een ezel... dan is ie idd krachtig ja...

Onverwoestbaar dat dan weer wel hahhaa...

Tip voor de oplettende kijker, het lichtfilter deksel ligt er los op en filter puilt er half uit... het ding was ook wel erg goed in backfiren ;D ;D

cornelis-b

Dagteller op nul dus wie weet hoelang die al stil staat?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

aloisdecroon

Citaat van: arjenT5R op 22-07-2019 11:44:37
Tip voor de oplettende kijker, het lichtfilter deksel ligt er los op en filter puilt er half uit... het ding was ook wel erg goed in backfiren ;D ;D

Oh vreselijk, heb eens een 940 gehad die dat wel eens deed, stond je voor het stoplicht en backfire als je wegreed, mensen vielen zowat van hun fiets af.. :)

arjenT5R

vasquez

Mijn NR doet dat als ik bij een bepaald toerental mn gas loslaat, werpt als ie heet is soms nog vlammen ook  :eusa_whistle:

Kan niet zeggen dat ik het heel erg vind  ;D

arjenT5R

Hahahah backfired door de pijp denk ik? Hij blaast niet iedere keer het deksel van de luchtbak er af wel? ;D ;D

arjenT5R

Citaat van: cornelis-b op 22-07-2019 12:23:03
Dagteller op nul dus wie weet hoelang die al stil staat?

Doe nou eens niet zo negatief steeds ;D

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 22-07-2019 15:46:42
Doe nou eens niet zo negatief steeds ;D

Niks negatiefs hoor maar normaal gillen er vele als de dagteller op 0 staat ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

arjenT5R

Voor een 2 litertje 10V maakt een tonnetje meer of minder toch niets uit ;D

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 22-07-2019 16:39:28
Voor een 2 litertje 10V maakt een tonnetje meer of minder toch niets uit ;D

Voor een goed onderhouden 2.3 turbo ook niet ;D

Zeg maar Henk tegen mij

Emiel

Backfire gaat via de inlaat terug naar buiten, niet via de uitlaat... :evil: :eusa_doh: