850R's 850R

Gestart door 850 R, 13-08-2012 20:33:44

Vorige topic - Volgende topic

850 R

geloof het of niet, de foto van mijn avatar is onze eigen auto. mijn vader had op het werk een fotostudio, en toen hij de auto net een week had heeft hij hem naar binnen gerold en een fotoshoot gedaan. die is uitgeprint op een poster en hangt nu op mijn kamer.
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

850 R

hij staat, moet nu helaas mijn mooie uitzicht een aantal jaar missen :'(
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

Henk855

Citaat van: 850 R op 04-11-2012 01:40:06
hij staat, moet nu helaas mijn mooie uitzicht een aantal jaar missen :'(

Je kan in elk geval wel op bezoek bij je toekomstige partner ;)
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

850 R

niet echt een update, maar meer een paar ideetjes die ik wel wil. ik kwam dus op internet een foto tegen van een gepolijste kleppendeksel en inlaat spruitstuk en dat vond ik toch wel erg stijlvol staan. ben dus ook van plan dit te gaan doen als ik over een tijdje bezig ben met de engine rebuild.

die blauwe buizen en dat carbon hoeft van mij niet, en ook de injectorrail wil ik graag mat zwart maken, maar het spruitstuk en deksel vind ik toch wel erg fraai

Broabander

Bereid je voor op héél veel poetsen... Want dat gaat snel weer oxideren etc en dan mag je weer opnieuw.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

850 R

dat vind ik het wel waard :)

dielie850

Dat ben ik ook van plan straks als ik het versterkte blok ga opbouwen ziet echt machtig uit :eusa_drool:

grijzev70tdi

Het zou mij veel te veel werk zijn om bij te houden. En onder de kap kijk je toch het liefst zo min mogelijk?  :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

850 R

nog iets leuks tegengekomen op zolder: de officiele aankoopboekjes en mapjes :)

Remko

Dat is gaaf...... :eusa_clap:

arjen850

en die zijn ook nog in echt leder en alcantara, licht interieur beige leder, donker interieur grijs leder op het hoesje, uiteraard heb ik em ook :eusa_whistle: ;D

850 R

prachtige mapjes idd, ook nog de boekjes met accecoirelijst accecoireprijzen, autoinfo, met zelfs een volvo pen erbij!

850 R

dat kleine mapje, zijn de zwarte vlakken alcantara, net zoals het binnenste van de stoelen, en die beige streep is ook de kleur van het interieur

arjen850

Citaat van: 850 R op 01-12-2012 21:36:56
dat kleine mapje, zijn de zwarte vlakken alcantara, net zoals het binnenste van de stoelen, en die beige streep is ook de kleur van het interieur

Geloof dat ik dat zat te vertellen;)

850 R

Citaat van: arjen850 op 02-12-2012 00:02:31
Citaat van: 850 R op 01-12-2012 21:36:56

Geloof dat ik dat zat te vertellen;)

oh oepsie even overheen gelezen sorry ;) maar had jij ook beige of antraciet interieur?