850R's 850R

Gestart door 850 R, 13-08-2012 20:33:44

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: koen.s op 01-12-2012 21:01:26
Bij de V70N R zit een oranje map, in de kleur van het leer.

Gr :eusa_eh:

850 R

nu je het zegt Thuur, ik heb tot nu toe eigenlijk inderdaad nog geen v70 met een oranje leder bekleding gezien...
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

850 R

oke nu heb ik het wel gezien ;)
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

850 R

na al deze discussie toch maar even weer een paar on-topic dingen: FOTOS!
heb even nog de oude harde schijf doorgespit en kwam nog een paar vakantie fotos tegen met de 850, dus ik dacht ik upload ze even. ze laten denk ik wel duidelijk zien waarom ik zon band met die auto heb, ben er overal mee geweest, alles meegemaakt, en ik ben er in opgegroeid.

een nog jonge ik, met mijn moeder

even door de blubber moeten helaas

en daarna zien je banden er dan zo uit

Henk855

Geweldig Evan, hoop dat de auto nog erg lang in bezit mag blijven. Dit is nou echt een brok jeugd sentiment ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

850 R

deze auto blijft net zo lang in mijn bezit als dat ik leef ;) en ja heerlijk dat ie nu van mij is, al moet ik zeggen ik had hem liever nogsteeds van mijn vader rijdend, dan van mijzelf stilstaand. maar ach, dat komt allemaal wel weer :) voorlopig heb ik mooie herrineringen

850 R

mijn oom vond de R zo mooi dat hij hem van mijn vader wou overnemen, maar me vader bleef en bleef er maar in rijden, dus had hij uiteindelijk zelf maar een 855R gekocht in het rood met beige interieur MT ( klinkt bekend he, arjen ;) )
ondertussen is deze niet meer in zijn bezit na schade te hebben gereden en verkocht. anyways hier de fotos van het duo:

Henk855

Mooi duo zo en de rode schijnt nog steeds op de weg te zijn.

Datum ten naam stelling 13-05-2011 en een APK tot 2013 :eusa_dance:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

850 R

haha ik hoop dat de nieuwe eigenaar hier ook actief is, het kinderstoeltje en de matten in die auto komen uit de mijne, origineel werd onze geleverd met 850 matten, en ik weet niet wat de reden was, maar op een gegeven moment had me pa er de matten met het R embleem op in laten leggen. de rooie werd gekocht zonder matten, en dus gingen de R matten in de rode en de 850 weer terug in de zwarte. het kinderstoeltje paste ik niet meer op maar mijn nichtje wel, dus die ging ook in die rooie.

eric vermeer

de 850R handbak sedan blijft in mijn ogen 1 van de mooiste volvo ooit
S70R B5234T4 M59
V60 T6 B6304T4 TF80SCAWD

Erik_M.

Idd. mooi duo. Jammer dat je oom die mooie Rooie niet meer heeft.

Even gezocht en ...., zie hier de photo's van de advertentie april 2011 :

850 R

klopt ja, deze fotos heb ik ook. ik weet nog wel een tijdje geleden toen hij hem net had, en ik dat nog niet wist. we waren op een familiebijeenkomst, en ik was net uit de zwarte gestapt en een stukje gelopen. opeens hoor ik de zwarte weer wegrijden en me pa liep naast me dus ik helemaal bang dat iemand hem had gestolen, was het opeens een rode met precies hetzelfde geluid die aan kwam rijden ;)

kulk

Die foto's van vroeger man, echt gaaf!!

Mijn ouders reden altijd in van die kansloze jappen  :eusa_wall:

Gelukkig is het toch nog goed gekomen met mij

Julian

Citaat van: eric vermeer op 03-12-2012 20:17:12
de 850R handbak sedan blijft in mijn ogen 1 van de mooiste volvo ooit

Daar ben ik het helemaal mee eens :D

Hele mooie foto's inderdaad.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM