Nieuwe bougiekabelset-Labda lampje aan! Oorzaak?

Gestart door marcus77, 14-08-2012 21:40:19

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Met alle respect Marcus: wat een onzin weer !  Een gaskabel die half op de rol zit laat geen lambdalampje branden, nu niet, morgen niet, nooit niet. 

Met de foutcode 1-2-1 heeft de dealer 100% gelijk dat ze er een andere LMM op willen zetten.  Zou iedereen hier, met een beetje verstand ervan, ook gedaan hebben incl. mijzelf.

Eddy-E

Citaat van: Dirk342 op 21-08-2012 07:03:41
Met alle respect Marcus: wat een onzin weer !  Een gaskabel die half op de rol zit laat geen lambdalampje branden, nu niet, morgen niet, nooit niet. 

Met de foutcode 1-2-1 heeft de dealer 100% gelijk dat ze er een andere LMM op willen zetten.  Zou iedereen hier, met een beetje verstand ervan, ook gedaan hebben incl. mijzelf.
Maar hij heeft geen goed gevoel bij de garage...
Dat van die gaskabel is sp natuurlijk.
Het kan geen kwaad om even het stekkertje vd lmm te cleanen?
Ecu gereset , kijken of de storing wegblijft.
Was er ook geen zipty mod voor de lmm , of heb ik weer iets horen luiden zonder te weten waar het bos is?
850 2.5 10v 94

marcus77

Er wordt veel gezegd bij de dealer, constant worden er verschillende uitspraken gedaan. Het is moeilijk om te achterhalen wat wel en niet klopt. Het is in ieder geval zo dat het nu mijn beurt is om mijn case te resten-. Na vele verhalen van de dealer die allen niet consistent zijn, na allerlei kosten die onverklaarbaar hoog zijn, na service die niet goed is, is het genoeg geweest bij deze zaak.

Meneer van de werkplaats had het over een gaskabel, deze persoon is ook diegene die met tegenstrijdige verhalen komt. Als er iets zou zijn met de lmm dan zou er weer een foutmelding verschijnen, dit is niet het geval. Auto functioneert normaal.