Marco uit Almere - Volvo V70 Classic 2.5 G3

Gestart door bluemaster, 18-08-2012 11:17:44

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Leuke update en nu genieten van de wagen!
Je zou even met siliconenspray "in" dat knopje van de automaatpook kunnen spuiten. Dan wilt ie meestal weer (even) wat makkelijker bewegen.

bluemaster

quote author=Dirk342 link=topic=59074.msg1419745#msg1419745 date=1377917245]
Lekker nu gaan genieten Marco !
[/quote]

Zeker weten , Dirk ! Nogmaals hartstikke bedankt !

Citaat van: )()()sT op 31-08-2013 07:06:31
Leuke update en nu genieten van de wagen!
Je zou even met siliconenspray "in" dat knopje van de automaatpook kunnen spuiten. Dan wilt ie meestal weer (even) wat makkelijker bewegen.

Goeie tip, ik heb hier nog ergens industriele siliconenspray staan. Ga het straks meteen proberen.   ;D

bluemaster

Was ik nog vergeten in het lijstje, de inmiddels beruchte klapsleutel. Die is inmiddels besteld.  :)

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het steeds meer gaat kriebelen om mijn 480 in te ruilen voor een 850.
Het zou voor mij twee keer zoveel wegenbelasting betekenen, en natuurlijk iets meer brandstof gebruik.
Maar wel veel meer lol, denk ik. Ik ik gebruik mijn auto voornamelijk in Almere, dus dat beetje extra zal ik niet zoveel van merken.
Ik ben helemaal gek van de 480, maar het geluid van een roffel is toch wel heel lekker.

Keuzes, keuzes.......

arjen850

Citaat van: bluemaster op 31-08-2013 08:53:40
Was ik nog vergeten in het lijstje, de inmiddels beruchte klapsleutel. Die is inmiddels besteld.  :)

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het steeds meer gaat kriebelen om mijn 480 in te ruilen voor een 850.
Het zou voor mij twee keer zoveel wegenbelasting betekenen, en natuurlijk iets meer brandstof gebruik.
Maar wel veel meer lol, denk ik. Ik ik gebruik mijn auto voornamelijk in Almere, dus dat beetje extra zal ik niet zoveel van merken.
Ik ben helemaal gek van de 480, maar het geluid van een roffel is toch wel heel lekker.

Keuzes, keuzes.......

Jij tevreden, wij tevreden.. Zo werkt het :D gewoon die 480 eruit, en een 850 erbij :eusa_dance: en idd, nu maar es gaan genieten van je V

Dennis1974

Kijk....goed nieuws allemaal. Mooi dat alles weer werkt en rijd. Heb zelf ook al het eea qua problemen gehad en uiteindelijk zijn het toch de mannen op het forum die de kennis hebben. Altijd dus laten fixen door de mannen op het forum :)

Het is alleen jammer dat wij Flevolanders ;) voor de goeie monteurs hier op het forum (welke bij mij bekend zijn..:) ) heel Nederland door moeten crossen...hahaha

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

The Demon

Almere ligt redelijk centraal in Nederland, je kan dus alle kanten op met een redelijke reistijd.
Daarbij komt dat als je degelijk werk wilt moet je er iets voor over hebben.
Ik zou voor een motorswap ook naar Dirk en Arjen gaan al is dat voor mij echt de andere kant van het land.

Groet,
The Demon.

Dennis1974

Citaat van: The Demon op 31-08-2013 18:10:23
Almere ligt redelijk centraal in Nederland, je kan dus alle kanten op met een redelijke reistijd.
Ik zou voor een motorswap ook naar Dirk en Arjen gaan al is dat voor mij echt de andere kant van het land.

Groet,
The Demon.

Ik ben het met je eens dat je voor degelijk werk wat over moet hebben...dat bedoel ik ook niet. Daarom rijd ik voor onderhoud en problemen altijd naar Uden (Dennis850estate)....dus ik heb er zeker wat voor over ;D
Enne.....Almere mag dan redelijk centraal in Nederland liggen....2,5 uur rijden blijft natuurlijk een takke eind :) ....dat is meer wat ik bedoelde te zeggen. Maar neemt dus ook niet weg dat ik voor goed onderhoud en kennis zelfs naar Belgie zou rijden als het moet hoor :)

... maar goed... zo lang moeten rijden in een Volvo is natuurlijk ook geen straf  :eusa_angel:

Hee maar Marco...nu je auto het weer doet...dan kun je wel naar de poldermeeting :)...rijden Fatsenco en ik wel langs Almere...kunnen we in een karavaantje :)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

The Demon

Citaat van: Dennis1974 op 31-08-2013 19:06:26
Citaat van: The Demon op 31-08-2013 18:10:23

Groet,
The Demon.

Ik ben het met je eens dat je voor degelijk werk wat over moet hebben...dat bedoel ik ook niet. Daarom rijd ik voor onderhoud en problemen altijd naar Uden (Dennis850estate)....dus ik heb er zeker wat voor over ;D ... maar goed... zo lang moeten rijden in een Volvo is natuurlijk ook geen straf  :eusa_angel:

Enne.....Almere mag dan redelijk centraal in Nederland liggen....2,5 uur rijden blijft natuurlijk een takke eind :) ....dat is meer wat ik bedoelde te zeggen. Maar neemt dus ook niet weg dat ik voor goed onderhoud en kennis zelfs naar Belgie zou rijden als het moet hoor :)
Je zegt het zelf al.  ;D

Maar 2,5 uur rijden vanuit Almere..............waar kom je dan uit?
Maastricht of Groningen is met de vrachtwaggel hooguit 2 uur rijden en ik kan het weten heb gewoond  :eusa_doh: en gewerkt vanuit Almere.
Wist je al dat er een pedaal in je auto zit dat hem harder doet gaan?  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

Dennis1974

Citaat van: The Demon op 31-08-2013 19:18:23
Maar 2,5 uur rijden vanuit Almere..............waar kom je dan uit?
Maastricht of Groningen is met de vrachtwaggel hooguit 2 uur rijden en ik kan het weten heb gewoond  :eusa_doh: en gewerkt vanuit Almere.
Wist je al dat er een pedaal in je auto zit dat hem harder doet gaan?  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

Nou Lelystad / Maastricht is toch al 2.20 uur rijden .... Ik moet volgende week naar dielie850 toe om een uitlaat te halen en volgens google maps doe ik daar 2.20 uur over :(

Maar goed......hoort erbij.

waar zit dat pedaal dan? :)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

The Demon

Lelystad ligt al iets verder naar het noorden dus ja dan doe je er langer over, da's logisch (naar J. Cruijff)

Overigens kan je van Almere-Buiten (Bloemenbuurt) naar Lelystad station binnen 15 minuten doen  ;) vooral 's nachts als je vriendin om 00:30 uur belt dat ze in slaap gevallen is in de trein en niet meer terug kan  >:( en jij om 04:00 uur je nest uit moet om te werken.

Enne, dat pedaal zit rechts (dus waar je grote teen links zit)  ;D

Groet,
The Demon.

henry classic v70

Citaat van: Dennis1974 op 31-08-2013 19:22:07
Nou Lelystad / Maastricht is toch al 2.20 uur rijden .... Ik moet volgende week naar dielie850 toe om een uitlaat te halen en volgens google maps doe ik daar 2.20 uur over :(

Maar goed......hoort erbij.

Zoo... en dat op benzine Dennis  :eusa_think:  moet die schoorsteen wel heel goedkoop zijn  :eusa_shifty:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Dennis1974

Citaat van: henry classic v70 op 31-08-2013 19:30:15
Zoo... en dat op benzine Dennis  :eusa_think:  moet die schoorsteen wel heel goedkoop zijn  :eusa_shifty:

:)

We hebben idd een mooi prijsje afgesproken en hij we gaan hem er ook gelijk onder zetten. En zo leer je weer eens iemand kennen he!

Altijd leuk. Over 2 weken trouwens mijn eerste meeting (poldermeeting)...ben benieuwd of ik daar mensen spreek die ik hier ook spreek :)

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

solexpaul

En de olie word dan een keertje goed warm :-)

940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

bluemaster

Dames, ik dacht dat dit mijn weblog was...  ;D

Maar inderdaad, voor goed onderhoud wil ik nu best een eind rijden, die les heb ik nu absoluut geleerd.
En dan is wonen in Almere best luxe, want lekker centraal.

Overigens ga ik Maandag even bij DEZE kijken. IK ga toch even naar Emmeloord, en dan rij ik op de terugweg even langs Dronten, gewoon om hem even te bekijken.
Sinds ik het topic over de S70RX heb ik een zwak voor witte sedans. Dus deze vind ik wel interessant.

henry classic v70

Mooie alter I, let er wel op dat hier 4x108 (4 gaats) naven op zitten... zou je dus 17" velgen hier onder willen zetten is er een vrij beperkt aanbod als het gaat om org. volvo-velgen
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4