The Saint's Volvo's

Gestart door The Saint, 12-09-2004 21:38:24

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: The Saint op 10-03-2007 09:06:07
Hij lag al redelijk laag vond ik, en ik heb van Marc begrepen dat verlaging niet nodig is als de auto standaard al wat lager is gezet (sportonderstel?). Overigens gaat het mij bij die verlaging ook weer om het uiterlijk van de auto, niet om de wegligging.

Als hij inderdaad van fabriek af is verlaagd (zoals die van Marc en mij) dan ligt hij inderdaad al een cm of 3 lager en hoeft het zeker niet.
Maar op de foto's leek hij mij die verlaging niet te hebben... maar ik kan me vergissen want de foto's waren nogal onduidelijk  ;)

Een verlaagde SaffronC70 met Triton's is echt  8) (de enige velgen die goed staan op een Saffron volgens mijn mening)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

The Saint

Citaat van: BenC70ES op 10-03-2007 12:13:06
Citaat van: The Saint op 10-03-2007 09:06:07
Hij lag al redelijk laag vond ik, en ik heb van Marc begrepen dat verlaging niet nodig is als de auto standaard al wat lager is gezet (sportonderstel?). Overigens gaat het mij bij die verlaging ook weer om het uiterlijk van de auto, niet om de wegligging.

Als hij inderdaad van fabriek af is verlaagd (zoals die van Marc en mij) dan ligt hij inderdaad al een cm of 3 lager en hoeft het zeker niet.
Maar op de foto's leek hij mij die verlaging niet te hebben... maar ik kan me vergissen want de foto's waren nogal onduidelijk  ;)

Een verlaagde SaffronC70 met Triton's is echt  8) (de enige velgen die goed staan op een Saffron volgens mijn mening)

Foto's op internet waren idd heel slecht. Toen d8 ik dat de auto minstens een halve meter omlaag kon. Toen ik 'm in het echt zag viel dat 100% mee. We zullen zien.. iig kan de verlaging, indien nodig, 24/3 meteen geregeld worden, dus dat is perfect. Black chequered grill komt R iig in.

Internet en mail waren voor deze ondernemer ook niet heel belangrijk. De auto stond al een hele tijd te koop. In de tussentijd was R een eigenaar van een Stilo Abarth die interesse had. Die heeft ik weet-niet-hoeveel mails gestuurd naar die man. Zijn reactie hierop was iets van: "Als ie de moeite niet neemt om te bellen of langs te komen dan weet ik genoeg". Hij zal hierdoor heus weleens een verkoopkans missen, maar hij 'kende zijn pappenheimers', om het zo maar eens te zeggen.

Vandaag op het forum las ik nog van iemand dat een potentiele koper niet kwam opdagen, en dat is schering en uitslag  ;D

The Saint, die pas een positieve uitzondering heeft meegemaakt met de verkoop van zijn auto. Timewasters zijn R genoeg...
No shirt no shoes, no pinball

Rudi

Jammer dat je de V70 wegdoet,maar goed een keer wat anders is ook mooi ;D  Wel een mooie auto die C70..is het een handbak of AT?

Die Amerikanen die jij op het op het oog hebt kom ik echt vaak tegen onderweg ;)
Dr.Go-Fast...

The Saint

Citaat van: Rudi op 10-03-2007 16:20:59
Jammer dat je de V70 wegdoet,maar goed een keer wat anders is ook mooi ;D  Wel een mooie auto die C70..is het een handbak of AT?

Die Amerikanen die jij op het op het oog hebt kom ik echt vaak tegen onderweg ;)

Ik zweer bij AT (sinds enkele Chevy's, een Oldsmobile en een Cadillac in the early years..). En (sinds mijn V70) bij zwarte bekleding. Daarmee werd de spoeling wel aardig dun... (en moest ook nog T5 zijn, zwart of saffron etc. etc.)

Er is op m'n werk regelmatig een klant met een 300C Hemi. Ik stap nog es op 'm af om te vragen of ie R wel een beetje goed op wil passen zolang hij R in mag rijden...  ;)

haRtV70R

Heb je nog een foto van de C? Heb ik ff gemist.. Icm Tritons lijkt me wel  erg mooi!
En een coupe met 1 kind gaat prima hoor! Alleen is het zo lastig dat die stoelen electrisch naar voren gaan. Als je bij regen vlug in wil stappen sta je eerst (voor je gevoel) uren met dat hendeltje in je hand. Verder heb je gewoon zeeen van ruimte in een C70.

En over dat ''alles voor het zicht'' ken ik ja ;D Het zelfde als b.v BB-kit. Ik zou ze puur voor het zicht monteren... :eusa_silenced:

Ben benieuwd! Kom je ook naar Goes?

Gr Huib :)
[move][/move]

The Saint

Citaat van: haRtV70R op 10-03-2007 17:11:32
Heb je nog een foto van de C? Heb ik ff gemist.. Icm Tritons lijkt me wel  erg mooi!
En een coupe met 1 kind gaat prima hoor! Alleen is het zo lastig dat die stoelen electrisch naar voren gaan. Als je bij regen vlug in wil stappen sta je eerst (voor je gevoel) uren met dat hendeltje in je hand. Verder heb je gewoon zeeen van ruimte in een C70.

En over dat ''alles voor het zicht'' ken ik ja ;D Het zelfde als b.v BB-kit. Ik zou ze puur voor het zicht monteren... :eusa_silenced:

Ben benieuwd! Kom je ook naar Goes?

Gr Huib :)

Hey Huib,

Foto heb ik nog niet. Ik had een link naar de advertentie maar die is weg (was overigens een slechte foto).

Dat van die stoelen had ik ook al door. Ik ga mijn dochter speciale training geven om snel in en uit te stappen terwijl alleen de leuning naar voren is geklapt  ;) Ze kan overigens bij het uitstappen wel zelf aan een rode lederen band trekken waardoor de stoel naar voren schuift.

Ik kom niet naar Goes, maar wil wel naar de Elandrun en/of naar de A4 meeting komen.

Wtf is een BB kit nou weer??

Taranis

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: animal op 10-03-2007 17:45:42
BB=Big Brake  ;)

Aha, thnx Johan  :)

Ben ik helemaal met je eens Huib!

@Taranis: In Lelystad dan maar?  :D

Taranis

Citaat van: The Saint op 10-03-2007 18:03:11
@Taranis: In Lelystad dan maar?  :D

Uh... als ik er ben wel ja! ;)
Het is dan ook AutoRAI, en het weekend erna zit ik in Zweden dus kan ik ook niet. Ben ff de rest van de club aan het pushen om op de zaterdag naar de AutoRAI te gaan in plaats van op zondag ;D

The Saint

Nog even mijn Volvo geschiedenis in a nutshell:

Mijn eerste was een witte P1800. Zelf (nog) geen digitale foto beschikbaar, maar zo 1 was het:

Toen op zoek naar een auto met alles R op en R aan. Werd eigenlijk toevallig ook een Volvo (850 T-5):

Beviel goed, zo'n turbootje en een overdaad aan luxe (is nu gewoon noodzaak geworden, denk aan stoelverwarming bijvoorbeeld  :D). Dit werd de opvolger van de 850, een V70 R:

Nu werd het weer tijd voor wat nieuws. Misschien wel de laatste x (geen liefhebber van de nieuwe modellen), misschien ook niet, maar het is weer een Volvo geworden, een C70 T-5:

Gaan we R nog wat aan doen? Niet zoveel hoor, beetje cosmetica, meer niet:

-andere nummerplaathouder (zonder naam garage)
-black chequered grill
-pranching moose stickers
-nieuwe, originele mattenset

That's all folks!

BenC70ES

Prachtige C70 Rudy, hij ziet er echt heel mooi uit!  8)

Je vergeet de verlagingsveren in je lijstje  ;) (want dat is hij niet, had ik het toch goed gezien op die slechte foto's).

Hou je maar vast voor de enorme hoeveelheid complimenten en bewonderende blikken die je gaat krijgen...  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Snellebaksteen

Mooie bak hoor, als je deze lang genoeg rijdt wordt het vanzelf een gouwe ouwe ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Laserblue

blijft een mooie kleur zo in 't zonnetje 8)
Ga je veel lol aan beleven.

geen tjipje trouwens? ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Erg erg erg mooi!

En dat stuur! Prachtig. Als het goed is krijg ik er een, binnenkort, over vanuit de USA.

P.s sticker komt eraan hoor!