The Saint's Volvo's

Gestart door The Saint, 12-09-2004 21:38:24

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Het zijn anders bepaald geen croqs...  ;D

@Rudy:  ;D
No shirt no shoes, no pinball

Reitse

Uberhaupt, mannen en sandalen/slippers... :eusa_sick:

The Saint

Citaat van: Reitse op 04-08-2009 08:17:40

mmm dat jullie meer naar slippers dan naar bh's kijken..  :eusa_think:

FGG

Citaat van: The Saint op 04-08-2009 12:31:17

Misschien zegt dat wat over de BH. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70R-obert

Prachtige auto. Dat zwarte kleedje heeft wel iets op een rode auto, waarom zitten die 2 blokjes aan dat zwarte ding eigenlijk? Is dit om steentjes over het dak te tillen?

thuur

Citaat van: The Saint op 04-08-2009 12:31:17

Ik had inderdaad niet gezien dat je een BH aanhebt op de foto.

Maar idd, Reitse heeft helemaal gelijk! Ik ken zelfs homoseksuelen die dat walgelijk vinden. De regel is dus: niemand wil mannentenen zien! Go with the flow dude..

Maar, je hebt wel een mooie auto ;D

Gr 8)

V70R-obert

Ho eem, het zijn wel echte Gaastra slippers. Je mag er helemaal niet staan Saint, kijk eens links van je, dit zal dan wel weer aan het petje liggen ;)

FGG

Citaat van: V70R-obert op 04-08-2009 13:47:05
Ho eem, het zijn wel echte Gaastra slippers. Je mag er helemaal niet staan Saint, kijk eens links van je, dit zal dan wel weer aan het petje liggen ;)

Volgens mij staat Rudy nog voor het bord. Hij zal z'n auto dan wel op de plek hebben gedrukt.

En daarna heeft ie de auto er aan de BH weer uitgetrokken. :evil:

V70R-obert

ah zie, die blokjes op dat zwarte kleedje zijn dus handvaten.

FGG

Citaat van: V70R-obert op 04-08-2009 14:00:31
ah zie, die blokjes op dat zwarte kleedje zijn dus handvaten.

Psies!

The Saint

Citaat van: V70R-obert op 04-08-2009 13:34:04
Prachtige auto. Dat zwarte kleedje heeft wel iets op een rode auto, waarom zitten die 2 blokjes aan dat zwarte ding eigenlijk? Is dit om steentjes over het dak te tillen?

Je vermoord R vééééééééél minder muggen mee. Op zich jammer natuurlijk, maar ik heb ze ook liever niet op mijn ruit  ;) Het werkt echt, al was dat voor mij zeker geen reden om 'm te kopen. Stom he, ik vind het gewoon mooi..

The Saint, die blote tenen heeft, en een mannendecolleté overweegt  ;D ;)

The Saint

To whom it may concern:

Mijn rode V70 R AWD automaat uit 1999 maakte bij terugschakelen een geluid dat hier op het forum is omschreven als "kloeink" of i.d. De kenners waren van mening dat het weleens de AWD kon zijn (ik weet niet precies welk onderdeel, mss de haakse overbrenging?)

Nu heb ik op de sleuteldag enkele weken geleden de automaat laten flushen, en de "kloeink" is sindsdien helemaal weg! Ik maak niet zoveel km's dus eigenlijk heb ik 'm vandaag pas lekker getest. Overigens waren er op de sleuteldag ook enkele ervaringsdeskundigen die mij al voorspelden dat het flushen weleens de oplossing zou kunnen zijn. En zij kregen dus gelijk!

=

Problemen waren er overigens ook: de auto stotterde (niet alleen inhouden, af en toe gaf ie ook spontaan gas!). De foutcodes betroffen het gasklephuis en een turboinjector. Gasklephuis kostte EUR 900,-- , de injector lieten ze zitten in eerste instantie. Wat blijkt: gasklephuis was vernieuwd, maar het probleem nog in alle hevigheid aanwezig...  :eusa_wall: Toen de turboinjector laten vervangen (EUR 100,--), en ja hoor, toen was het euvel verholpen.
Ik natuurlijk chagrijnig, dus ik zeg tegen de dealer: Zet het oude gasklephuis er maar weer in. Het arbeidsloon wilde ik wel betalen. In het gesprek met de werkplaatschef werd ik echter zo bang gemaakt, dat ik toch maar heb besloten het nieuwe gasklephuis te laten zitten. Volgens de dealer kon ik anders (de foutcode was er immers echt, heb ik zelf ook gezien) binnen 'afzienbare' tijd weer terug om alsnog een nieuw gasklephuis te laten monteren. En dan was ik natuurlijk nóg verder van huis. Ik heb het dus maar 'afgekocht' en het gasklephuis laten zitten. De auto rijdt nu weer goed, en de dealer heeft me beloofd nog een beetje te compenseren, ik wacht het af...

Marc O.

Je zou kunnen besluiten om de oude ETM te laten reviseren en als reserve aan te houden (of te verkopen). Knap balen trouwens zeg, zo ineens 1000 Euro uitgeven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

R o b

Zie nu de foto's pas: die rode kleur is toch wel echt mooi!  :eusa_clap:

FGG

Was 't niet handiger geweest om eerst voor de goedkopere optie te gaan?