De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Je moet ook niet naar Frankrijk op vakantie gaan, als je geen Frans spreekt ;D

Driven2Shine

Haha google translate spreekt prima Frans.

En zodra ik wat wil kopen spreken ze ineens allemaal engels dus normaal gesproken is het geen probleem ;)

Driven2Shine

De soap continues!!

Zojuist zelf de anwb nogmaals gebeld en na lang aandringen kreeg ik eindelijk een nederlands sprekend persoon in lyon aan de lijn.
Heb direct gevraagd naar haar nummer maar dat kreeg ik niet.

Ze heeft voor mij naar de garage gebeld en de status opgevraagd en direct erna belde ze mij terug wat ze ook heeft gedaan.

De persoon die ik vanmorgen aan de lijn had en vertelde dat het onderdeel binnen was en er gestart was met de reparatie heeft gewoon glashard staan liegen tegen mij.

Lyon vertelde mij dat het onderdeel nogsteeds onderweg was met een taxi naar het zuiden en dat ze nog niet begonnen zijn met de reparatie.
Daar sta je dan te wachten met je spullen zo goed als ingepakt om te kunnen vertrekken.

Ik zie het al gebeuren dat we hier nog een dag langer moeten verblijven.

}{#}%#*}^]#[}}%*#+%={#] <-- dat vind ik er van!

timj

Citaat van: Driven2Shine op 26-08-2013 14:19:09
De soap continues!!

Zojuist zelf de anwb nogmaals gebeld en na lang aandringen kreeg ik eindelijk een nederlands sprekend persoon in lyon aan de lijn.
Heb direct gevraagd naar haar nummer maar dat kreeg ik niet.

Ze heeft voor mij naar de garage gebeld en de status opgevraagd en direct erna belde ze mij terug wat ze ook heeft gedaan.

De persoon die ik vanmorgen aan de lijn had en vertelde dat het onderdeel binnen was en er gestart was met de reparatie heeft gewoon glashard staan liegen tegen mij.

Lyon vertelde mij dat het onderdeel nogsteeds onderweg was met een taxi naar het zuiden en dat ze nog niet begonnen zijn met de reparatie.
Daar sta je dan te wachten met je spullen zo goed als ingepakt om te kunnen vertrekken.

Ik zie het al gebeuren dat we hier nog een dag langer moeten verblijven.

}{#}%#*}^]#[}}%*#+%={#] <-- dat vind ik er van!

ik heb net mijn ervaringen gepost wat snel getypt..dus als het hier en daar niet duidelijk is laat het maar weten in mijn geval was het net zo ellendig !!!! :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :laugh: :police: :eusa_angel: :eusa_boohoo: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_doh: :eusa_drool: :eusa_eh: :eusa_liar: :eusa_naughty: :eusa_pray: :eusa_shhh: :eusa_shifty: :eusa_sick: :eusa_silenced: :eusa_snooty: :eusa_think:

het was echt een rollercoater van gevoelens in beide gevallen ...maar ik had ook wel ERG VEEL PECH !!!!!

big ben

Het zit jullie niet mee Steve   :-\:-X, hoop dat het nu een keer geregeld gaat worden.
En "succes/sterkte " met de verdere afhandeling!!  ;)

Ik ga iig voor de komende jaren de buitenland dekking anders regelen  :D

Driven2Shine

En zoals ik al dacht wat er ging gebeuren is nu werkelijkheid geworden.

We mogen verplicht nog een dag langer blijven.
Het onderdeel is rond 14:45 aangekomen bij de garage en deze geeft nu aan er geen tijd meer voor te hebben omdat het een grote ingreep is pfff.

Ik heb die miep verteld dat ik er desnoods nu nog zelf heenrij om het zelf te doen omdat het een klusje van niks is.
Miep gaf aan dat de garage om 17:00 dicht ging dus ik er niet eens op tijd zou kunnen zijn.

Morgen in de loop van de dag werd er verteld door de garage maar de anwb doet er alles aan om het zo vroeg mogelijk te doen aangezien ik nu al 2 dagen langer hier ben als we geboekt hebben.

Nu maar weer op naar de receptie en nog een dag bijboeken.

The Demon

Als ik jou was zou ik er morgenochtend gelijk voor de deur gaan staan en als het langer dan een uur duurt trek je het gereedschap uit handen van die prutser en doe je het lekker zelf.
Kan je in ieder geval morgen naar huis.

Wat een gedoe met die Fransozen  :eusa_doh:

Groet,
The Demon.

Driven2Shine

Mijn gedachten ook en ik had de wekker al gezet om er stipt om 8:30 voor de deur te gaan staan.

Na 10:20 morgen ochtend zal ik niks meer "kunnen" posten omdat dan de internet verbinding op is dus ik zal een paar uur later wel een update plaatsen via mijn telefoon zodra ik de auto weer terug heb.

Hier bij de receptie waarschuwde ze mij wel dat de lokale garagisten bedriegers zijn naar toeristen toe en ik waarschijnlijk meer moest gaan betalen als wat is afgesproken met de anwb.
Hier ga ik maar even niet vanuit maar het zou in het ergste geval nog een flink staartje kunnen krijgen.

The Demon

Heb je een extra sleutel bij je?
Als ja, gewoon in de auto stappen en wegrijden als ze je een poot proberen uit te draaien.
Knappe (lees: levensmoeie) garagist die een T-5 van 1600kg tegen gaat houden  ;D

Groet,
The Demon.

NinaPaul

Net doen alsof je betaald, sleutel aanpakken, doorgeven aan zoon/dochter/vrouw, starten afgesproken bedrag betalen en wegwezen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Driven2Shine

Nope helaas ligt de reserve sleutel thuis anders was dat zeker een optie geweest.

We zien wel wat er gaat gebeuren morgen ;)

pwberg

Citaat van: Driven2Shine op 26-08-2013 18:23:42
Nope helaas ligt de reserve sleutel thuis anders was dat zeker een optie geweest.

We zien wel wat er gaat gebeuren morgen ;)

Offtopic (en je bent er nu ook totaal niet mee geholpen) maar da's sowieso niet handig. Op vakantie hebben wij ALTIJD reservesleutels van auto, hut en wat nog meer van toepassing is bij....

Je kunt ze tenslotte altijd verliezen......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Driven2Shine

Klopt en hebben we ook niet aan gedacht stom inderdaad.
De reserve sleutels van de bus hebben we wel bij ons aangezien mijn vrouw die altijd in haar tas heeft zitten.
Komt omdat alleen ik in de 850 rij en mijn vrouw niet.

The Demon

Thea rijdt ook nooit met Olijfje maar heeft wel een sleutel in haar tas, zeker als we op vakantie gaan.
Ik heb ooit eens mijn eigen auto moeten open "hengelen" omdat ik de sleutel per ongeluk in de kofferbak had gelegd om de boodschappen erin te zetten  :eusa_doh:
Sindsdien gaat er altijd een reservesleutel mee.

Groet,
The Demon.

Ewout Schalkwijk

Holy moly, wat een verhaal zeg. Ben je ondertussen alweer op weg, of hebben ze de hele bodemplaat er onder vandaag gesneden?

Suc6

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein