T5 Prestaties vergeleken andere sportwagens?

Gestart door Robertjuhh, 26-09-2004 13:49:11

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: Joachim1 op 18-03-2007 20:06:01
niet harder dan 120km per uur want we rijden in Nederland hier he..
en das best nog wel te doen in de bochten  ;D

;D
De Tussenpaus

Chris

Klinkt naar meer! En je hebt gelijk, ik zal me netjes gedragen... kan het soms alleen niet helpen dat mijn voet wat zwaar wordt  :eusa_think: mijn rechtervoet heeft daar vooral last van. Daarbij merk ik wel op dat dit alleen op relatief veilige plekken lijkt te gebeuren  :angel:

Joachim1

Gewoon meer met de cruise control rijden en luisteren naar de mooie
roffel daar word je rustig/kalm van  :angel:

Chris

Ik had verwacht dat ik harder en vaker harder zou gaan rijden met de t-5. Mijn rijstijl is echter rustiger geworden dan voorheen toen ik nog zo nu en dan in paps zijn auto rondzoemde. Buiten dit feit blijft het leuk om zo nu en dan eventjes het pedaal ver in te trappen.

Overigens is de roffel inderdaad mooi. Ook ik begin al soms mijn radio uit te zetten om te luisteren. Heb ik het virus nog erger te pakken dan ik eerst al dacht?  :o

t5karel

Hou op joh ;D.Een jaar later ben je een junk ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Joachim1

Het gaat ook niet om het hard rijden vind ik,dat kan iedereen!
Gewoon netjes mooi toeren en laat me niet opfokken door lui in golfjes
of ander spul.....je rijd in een volvo en hoeft je niet te bewijzen vind ik en
daarbij heb ik geen zin om de boel stuk te blazen omdat er nu net een
ander naast mij voor het stoplicht staat  :police:

Chris

Dat laatste is wel een punt ja.

Je moet je ook niet laten opfokken door "gespuis". Daarbij is het feit dat je bij de meest patsertjes uberhaupt al weet dat je ze eruit zou trekken al meer dan genoeg  :P hehe.

Ik vind m'n t-5je een superauto om mee te touren. Mijn pa is er ook al helemaal verliefd op, nu dus maar op missie om hem een V70 R te laten kopen dacht ik zo :D

Joachim1

Dan liever een 850 T5R heeft iets meer charme vind ik  :eusa_boohoo:

Chris

Ik zal de tip meenemen op missie ;) Dank!

Tamarzilla

Citaat van: Chrisvdvalk op 18-03-2007 20:38:17

Je moet je ook niet laten opfokken door "gespuis". Daarbij is het feit dat je bij de meest patsertjes uberhaupt al weet dat je ze eruit zou trekken al meer dan genoeg  :P hehe.

Maar het is wel leuk om het af en toe toch eventjes te bewijzen :eusa_dance:
T5, rica getuned

OMD

aangezien ik zometeen naar een 18t ga + andere mods vind ik het wel degelijk belangrijk dat ie behoorlijk rapido is. Ik vind het namelijk wel leuk om golfjes stof te laten eten omdat ze altijd denken dat ze king of the world zijn. Om dan gesmoked te worden door een sedan met standaard een kinderzitje achterin? geweldig gewoon :D

Met mijn oude setup liet ik porsches op de snelweg al achter mij, ik ben benieuwd wat dat zometeen gaat brengen lol.

Chris

Citaat van: Tamarzilla op 03-04-2007 23:51:30
Citaat van: Chrisvdvalk op 18-03-2007 20:38:17

Maar het is wel leuk om het af en toe toch eventjes te bewijzen :eusa_dance:

Er zijn weleens mensen die op hun plaats gezet moeten worden ja  :eusa_whistle: ... Maar toch laat ik me niet zo snel uitdagen. Vaak erg trieste figuren. Waarom moet ik die er perse uit trekken? Ik hou gewoon van snelheid en vind het veel leuker om hard te rijden en snel op te trekken als ik daar zelf zin in heb. Kijk... het is dan wel mooi als die behoefte er is op het moment dat iemand je uitdaagt ;D 2 vliegen in 1 klap  :eusa_clap:

Overigens wel steeds meer aan het nadenken over een 3" DP. Hij is snel, het is leuk... maar dat zou denk ik wel een leuke optie zijn om mee te beginnen en het nog net even iets leuker cq. sneller te maken.

combinedforces

Ik heb het gisteren af moeten leggen tegen een 300c diesel (gechipt). In de sprint houd ik hem een heel eind bij maar 600 Nm met 80 km/h is niet leuk meer... Daarentegen wel een Cupra Leon zoekgereden met een of andere malloot erin.

t5karel

Citaat van: combinedforces op 09-04-2007 17:08:17
Ik heb het gisteren af moeten leggen tegen een 300c diesel (gechipt). In de sprint houd ik hem een heel eind bij maar 600 Nm met 80 km/h is niet leuk meer... Daarentegen wel een Cupra Leon zoekgereden met een of andere malloot erin.
Ben je dan in de vijfde vanaf 80 opgetrokken ::).Volg het ff niet.

ding weegt 1800 kilo ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

combinedforces