Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

BaRRaCuDa

Mooie combinatie interieur met Dark Olive Pearl!
En ook nog eens gezegend met een 320mm Volvo big brake set :)

De R was echt aan een serieuze redding toe zo te zien!
Zo jammer dat sommige mensen juist zulke auto's zo verwaarlozen, ik snap dat niet, als men niets om hun auto geeft koop dan een Hyundai of iets dergelijks..

elianmars

Citaat van: BaRRaCuDa op 04-09-2013 23:22:07
Zo jammer dat sommige mensen juist zulke auto's zo verwaarlozen, ik snap dat niet, als men niets om hun auto geeft koop dan een Hyundai of iets dergelijks..

Waarom zou een Hyundai wel mogen worden verwaarloosd en een Volvo niet? Ieder moet toch voor zich weten wat hij met z'n auto doet?

Dat wij nou van die lijpen zijn dat we het zonde van de wagen vinden......  ;D

MikeyQR

Marcel heeft gelijk ;), niet iedereen ziet een volvo als een mooie auto maar als een vervoersmiddel met ruimte.
En ja mijn R heeft ook zo'n eigenaar gehad hij gaf er dan ook niets om helaas ::)

hertogjan6

ziet er goed uit!! ik heb ze erger gezien! ;) project ga ik met veel plezier volgen!! :D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Erik_M.

Mooi dat je de R nu hebt Mike.  Op zich, zo op de foto's, valt ie me nog wel mee. Op de spoiler na natuurlijk. Wel erg vies, maar daar is redelijk makkelijk wat aan te doen.

Eerlijk is eerlijk, 18 juli 2004 was 'ie mooier.  ;). Maar met de tlc van jou wordt ie weer net zo (of mooier)

Succes met de Revalidatie van deze R.

MikeyQR

Dank Erik. 8)

Zal binnenkort een lijst maken wat er allemaal aan mankeert aan de R. ;)

Zowiezo moet ik de storingen uitlezen SRS en ABS+TRACS blijven branden nu. :eusa_think:

ABS, TRACS is mij al bekent regeleenheid door solderen en dan kijken of de lampjes uit gaan.

Hou jullie op de hoogte 8) 

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70geRwin

Goed gescoord man!
Was zelf ook een beetje aan het zoeken maar deze net gemist  ;)

Al vind ik dat groen de minste kleur maar van binnen  :eusa_clap:

Succes met in ere herstellen!

Pakkie

Mooie kar die wel wat TLC kan gebruiken. Maar het verhaal van een technisch zeer goede R strookt volgens mij niet helemaal met de groene bobine-kabel :)

Veel plezier met het optimaliseren van je R!

Thijs850

Die groene R geeft af... Vandaar die groene bobine kabel? Veel plezier van je nieuwe aankoop!
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

BaRRaCuDa

Citaat van: spekkie99 op 05-09-2013 11:08:31

Wat zeg jij nu :o heb je een Dark Olive Pearl al eens in het echt in het zonlicht gezien :)
Ik vind het een van de mooiste kleuren voor een 850 :)

V70geRwin

Citaat van: BaRRaCuDa op 05-09-2013 12:09:09
Citaat van: spekkie99 op 05-09-2013 11:08:31

Wat zeg jij nu :o heb je een Dark Olive Pearl al eens in het echt in het zonlicht gezien :)
Ik vind het een van de mooiste kleuren voor een 850 :)

Ouwelullen kleur  :evil:

Erik_M.

dielie850

Mooie auto Mike :eusa_clap:
Succes met het in ere herstellen van deze mooie combi ;)

MikeyQR

Thanks allen! 8)

Citaat van: Pakkie op 05-09-2013 11:15:16
Mooie kar die wel wat TLC kan gebruiken. Maar het verhaal van een technisch zeer goede R strookt volgens mij niet helemaal met de groene bobine-kabel :)

Veel plezier met het optimaliseren van je R!

Nou dat is hoe dan ook een slijtage deel wat ik toch ook al ging vervangen, technisch goed bedoel ik de motor loopt zeer mooi en rustig rond en er komt ook geen pluipje rook uit de uitlaat bij even laten lopen en daarna gas geven, motor lekt ook geen olie, de bak schakelt ook zeer soepel en zonder bij geluiden.
Het onderstel van de R is voor iets verlaagt, en rammelt totaal niet voelt allemaal zeer goed en strak aan bij deze R, het is de binnen en buitenkant wat de meeste TLC nodig heeft. ;)