Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Mijn N gaat ook niet op 0 nadat de accu is afgekoppeld. Jij zit al in de overgand van Classic naar N.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID25761

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-09-2014 15:54:23
Mijn N gaat ook niet op 0 nadat de accu is afgekoppeld. Jij zit al in de overgand van Classic naar N.

Ewøut

Bij mijn diesel modeljaar 2000 gaat alles naar nul bij loskoppelen accu  :eusa_doh:

leons850

Gewoon laten chippen, word hij wat zwaarder belast, of dat 5x zo zwaar is lijkt me niet.  :evil:

Gekheid, vreemde storing.
Nu rijdt hij weer zoals het hoort?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Net een stuk gereden van ca 60 km, snelweg, stads(dorp)verkeer, polderweggetjes. Flink stevig optrekken en zeer stevig remmen. Stomme hok doet het gewoon.

Zal niet te snel juichen, mogelijk toeval. Van de week weer stukje toeren en dan maar eens kijken.

Voor nu even blij

StefanCJ

Mooi zo. Zul je alleen net zien dat tijdens het proefrijden het goed blijft gaan en de eerst keer dat je 'm nodig hebt de otto weer raar gaat doen.

Vooralsnog alles goed.

Johann

Citaat van: Sbv op 01-09-2014 21:05:28
Net een stuk gereden van ca 60 km, snelweg, stads(dorp)verkeer, polderweggetjes. Flink stevig optrekken en zeer stevig remmen. Stomme hok doet het gewoon.

Zal niet te snel juichen, mogelijk toeval. Van de week weer stukje toeren en dan maar eens kijken.

Voor nu even blij

Maak eens een paar scherpe bochten.

Sbv

Citaat van: Johann op 01-09-2014 21:09:41

Voor nu even blij

zal wat haakse gehad, maar redelijk traag. Morgen eens een flink parkeer terrein opzoeken en dan wat rondjes draaien

Taranis

Citaat van: Johann op 01-09-2014 21:09:41

Voor nu even blij

Geef 'm dan gewoon weer even aan Iris mee :evil:

;D

Sbv

die had ook de problemen met rijden, ik niet..

Ze zal wel weer op 2 wielen over een rotonde gereden zijn  ;D awd rijdt toch wel erg lekker in de bochten en op rotondes

elianmars

Citaat van: Sbv op 01-09-2014 21:21:02
die had ook de problemen met rijden, ik niet..

Ze zal wel weer op 2 wielen over een rotonde gereden zijn  ;D

;D

UserID25761

Dank voor het ritje in de XC  ;D
Compleet andere auto dan m'n 2,5D  :eusa_whistle:
Nou ja over een paar jaar weet ik wat ik wil  :eusa_drool:

Taranis

Vraag of je er nog een keertje in mag rijden als het ding gechipt is. Dan is 't echt een heel andere auto ;)

elianmars

Citaat van: NickGR op 04-09-2014 00:00:06

Ik moest wel lachen, toen je zei: "Dat had ik dus niet moeten doen." ;D

StefanCJ

Heerlijke auto hé, een N. Wat Ronald al zei, wacht maar tot 'ie gechipt is (of rij eens in de mijne), daar wordt je nog vrolijker van.

UserID25761

Citaat van: StefanCJ op 04-09-2014 11:41:49

Heerlijke auto hé, een N. Wat Ronald al zei, wacht maar tot 'ie gechipt is (of rij eens in de mijne), daar wordt je nog vrolijker van.

ik wil niet nog vrolijker worden  :evil: