Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

maruska

"aanwezig" ;D

ik hoorde in de wandelgangen dat deze er nog onderuit gaat ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: )()()sT op 14-11-2013 10:19:58
Ik lees elke keer de titel van je logje; hoe is het met de brulpijp?
Die gaat er hoogstwaarschijnlijk van onder. Ik wordt er simpel van (ben ook de 40 voorbij). Door een mogelijk project zat er wat vertraging op, maar na weer redelijk wat kilometers in de S70 van vrouwlief is de rust toch wel heel erg prettig

Taranis

Zal ik een nieuwe voor je meenemen tijdens de kraamvisite? ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 14-11-2013 08:12:44
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-11-2013 07:20:03
Ik heb nu ook al 2 of 3 jaar m'n TomTom werkeloos liggen in de kast. Ik navigeer alleen nog maar met TomTom op m'n iPhone. Werkt prima, en voor die 69 euri's krijg ik nu al jaren gratis update's van de wegenkaarten. Toch zo'n 2 a 3 keer per jaar. Telefoon heb je ook altijd bij je, dus een item minder in de auto voor het dievengilde.

Ewøut
Hoe zit het met verkeersinfo ?

Zover ik weet wel goed, maar ik krijg niet zoveel verkeersinfo hier. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: Taranis op 14-11-2013 10:24:54
Zal ik een nieuwe voor je meenemen tijdens de kraamvisite? ;D
Een gebruikte die niet lek is mag ook hoor. Het is toch een oud hok. Nieuwe uitlaat is bijna de dagwaarde  ;D

Taranis

Hiker

Ik rij met een iGO met navtec 2013Q1 kaarten. Wel zonder file info.....maar ja, wat voor files kom ik nou tegen tussen Thuis en Zwolle.....

Wil altijd nog wel eens zo'n bepaalde TMC antenne kopen, en kijken of het werkend te maken is. Maar ja, welke moet in de 'earphone-jack'? 2 of 3 mm?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Taranis op 14-11-2013 11:10:12
Ik weet niet, wat kost een nieuwe eigenlijk?
Volgens onze gezamenlijke vriend ca 210 a 220 euro

Sbv

Citaat van: Hiker op 14-11-2013 11:23:24
Ik rij met een iGO met navtec 2013Q1 kaarten. Wel zonder file info.....maar ja, wat voor files kom ik nou tegen tussen Thuis en Zwolle.....

Wil altijd nog wel eens zo'n bepaalde TMC antenne kopen, en kijken of het werkend te maken is. Maar ja, welke moet in de 'earphone-jack'? 2 of 3 mm?
Ik ben aan het kijken naar iets van navi op Iphone. Ik heb nog een Garmin met fijne verkeersinfo erop zonder kosten. Nu kan ik wel TomTom voor Iphone nemen, echter wil ik dan ook de verkeersinfo zonder een stom abonnement op TomTom services. Nu staat het naar mijn idee zwaar onduidelijk op de website. Ik lees het als dat je in de meest recente versie TomTom Traffic erin hebt, echter dat je wel een databundel op je mobiel moet hebben.

Taranis

Citaat van: Sbv op 14-11-2013 11:32:28
Volgens onze gezamenlijke vriend ca 210 a 220 euro

Voor dat geld ging ik niet k*tten met een gebruikte hoor...

Citaat van: Sbv op 14-11-2013 11:34:38
Ik lees het als dat je in de meest recente versie TomTom Traffic erin hebt, echter dat je wel een databundel op je mobiel moet hebben.

Dat lijkt me niet handig in het buitenland?

triton

Mooi kot van je ruitje , gelukkig weer snel opgelost.
Professioneel raddraaier

KIM

Ik ben aan het kijken naar iets van navi op Iphone. Ik heb nog een Garmin met fijne verkeersinfo erop zonder kosten. Nu kan ik wel TomTom voor Iphone nemen, echter wil ik dan ook de verkeersinfo zonder een stom abonnement op TomTom services. Nu staat het naar mijn idee zwaar onduidelijk op de website. Ik lees het als dat je in de meest recente versie TomTom Traffic erin hebt, echter dat je wel een databundel op je mobiel moet hebben.

Bij navigon ongeveer hetzelfde.
Mooier programma dan TomTom; de verkeersinfo gaat via data. Om verkeersinfo te verkrijgen moet je noge een appje downloaden in Navigon kost iets van een tientje geloof ik.
Voor 30 euro ongelimiteerd 3 maandelijkse kaartupdates.

V70geRwin

Citaat van: KIM op 14-11-2013 17:39:49

Bij navigon ongeveer hetzelfde.
Mooier programma dan TomTom; de verkeersinfo gaat via data. Om verkeersinfo te verkrijgen moet je noge een appje downloaden in Navigon kost iets van een tientje geloof ik.
Voor 30 euro ongelimiteerd 3 maandelijkse kaartupdates.

Heb hier nog een oudere navigon die fileinfo gewoon van TMC pikt.
Kaarten kunnen nog steeds geupdate worden.
Eigenlijk al fan van navigon sinds de windows versie op de Ipaq.
Begrijp niet goed dat ze de kaas van het brood hebben laten eten van TOmTom.

triton

Professioneel raddraaier