Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Blijft mooi!

Waar zie je aan dat die veer gebroken is? Dat dubbele stuk onder de remleiding?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Hiker op 13-02-2016 20:38:21
Blijft mooi!

kijk maar eens een stukje onder de gekleurde(groen witte) lik verf. winding is dwars door midden

Piet

Originele volvo veren?

maruska

en een vrij nette breuk.. gewoon op waarschijnlijk, en in zweden de genadeslag gekregen.. de wegen zijn hier in NO en in SE toch echt wel een stuk slechter door al het ijs. Geregeld klapt je onderstel dan op brokken die op de weg liggen..

dinsdag de veren dan maar vervangen San ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: Piet op 13-02-2016 20:49:24
Originele volvo veren?
Yep al naar de $*^%$* met 259000 km

Het wegdek in het noorden is dusdanig slecht dat het de hele tijd zwaar hobbelt over stukken ijs en sneeuw

maruska

Ewout merkte al op dat er gemiddeld 100dkm wordt aangehouden voor vervanging hier...
volvo kwaliteitje :O
T-5R

Hiker

Citaat van: Sbv op 13-02-2016 20:39:45
Citaat van: Hiker op 13-02-2016 20:38:21
Blijft mooi!

kijk maar eens een stukje onder de gekleurde(groen witte) lik verf. winding is dwars door midden

Check
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

Citaat van: maruska op 13-02-2016 21:00:28
Ewout merkte al op dat er gemiddeld 100dkm wordt aangehouden voor vervanging hier...
volvo kwaliteitje :O
Zal aan mij liggen natuurlijk dat dit, in mijn ogen dan, gewoon schandalig is ??  Er zijn wel meer landen in de wereld waar de onderstellen van auto's echt op hun donder krijgen, maar ik eb er nog nooit van gehoord dat bij zo'n jonge auto beide veren breken....  Idd pruts kwaliteit dus..

Ewout Schalkwijk

Ik heb ook niet gezegd dat het goed is. :angel: ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Johann

Citaat van: Dirk342 op 14-02-2016 07:18:31bij zo'n jonge auto

260d noem ik niet jong. Eerder op.

jgvdv

mooie fotos , maar over die veren ... t blijft een ford onderstel  :eusa_whistle:
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Sbv

Inmiddels in Denemarken. De eerste 700 km zitten erop. Rijden gaat nog prima. Na bijna 260k mag eea wel vervangen worden. Menig 850 heeft dan ook versleten veren en dempers. Van de week lekker vers nieuw spul erop en lekker verder rijden

elianmars

maruska

Zo, nederlandse bodem onder de zc60. Voelt weer goed, bij 200 begon de auto wat te zwabberen 😁
T-5R

Sbv

Om ca 2030 weer thuis na 2 super weken. In totaal ruim 8300 km gereden.

De terugweg vandaag ging vlot. In noord dld wat regen en helaas vanaf Bremen natte sneeuw tot ca amersfoort. Hierdoor ca 20 min langer over gedaan.
Nu auto verder leeghalen en de wasmand vullen