Voorbereiding elektrische stoelen in '96 TDI

Gestart door pwberg, 28-02-2013 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Ik weet niet op wat voor een termijn je ze nodig hebt?  Ze kunnen uit een van de T-5R'en worden gehaald, weet alleen niet wanneer
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 01-03-2013 11:12:26
Ik weet niet op wat voor een termijn je ze nodig hebt?  Ze kunnen uit een van de T-5R'en worden gehaald, weet alleen niet wanneer
Dat ligt aan jullie als je eens doorwerkt.  ;D

Je kan kabelboom ook uit de kale koets halen, alleen moet je dan ook dat overbouwen uit de duitser

grijzev70tdi

;D

De kabelboom waar die aan zit, is dat een geheel met de kabelboom van de motor? Of zijn aparte kabelbomen? Daar hangt het namelijk een beetje vanaf (is nog niet bekend of het automaat blijft of handbak word, vandaar)

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 01-03-2013 11:27:38
;D

De kabelboom waar die aan zit, is dat een geheel met de kabelboom van de motor? Of zijn aparte kabelbomen? Daar hangt het namelijk een beetje vanaf (is nog niet bekend of het automaat blijft of handbak word, vandaar)
Bij mijn weten een aparte boom. Vermoedelijk vanaf die stoelen naar links voor zekeringen kast, al weet ik dat niet helemaal zeker.

grijzev70tdi

Zal vanavond even kijken bij de itialiaan hoe het zit. Als dat los van elkaar is wil ik ze er wel afknippen als er nog belabg bij is.

UserID6342

Zijn 2 aparte losse kabelboompjes samen met de stoelverwarming naar de connectoren op de A-stijl (zoals ik al reeds zei).  Let wel, TS heeft een nieuw type bekabeling dus gaan de stekkers van de connectoren op de A-stijl niet zo 1,2,3 passen !  Die van de T-5R is een oud type bekabeling (als het goed is)

pwberg

Denk dat ik er wel uit ben, linksom of rechtsom zou ik het spulletje wel aan de gang moeten kunnen krijgen.

Heb inmiddels ook een PB van Big Ben ontvangen met wat inbouw info, ook Dirk zijn toevoeging is erg nuttig.

Jasper en Sander, jullie ontvangen zometeen een PB.

Bedankt voor de feedback, heren.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

arjen850

Citaat van: elianmars op 28-02-2013 22:20:07
Mochten de kabels er al liggen, dan lijkt het me gewoon een kwestie van automatische zekeringen er in (als het goed is nr. 39 en 40 onder de motorkap).

Kabels liggen er niet, die zul tot onder het dash erbij moeten nemen, stekker open maken en weer insteken, staat in mijn blog... zekering kast onder de kap zitten zilveren zekeringen groter als normaal die zijn van de elec stoelen..

Sbv

Die zekeringen heb ik nog gewoon liggen. Net kwam ik er al 3 tegen. Nummer 4 komt ook nog wel

pwberg

Citaat van: arjen850 op 01-03-2013 18:45:44
Citaat van: elianmars op 28-02-2013 22:20:07
Mochten de kabels er al liggen, dan lijkt het me gewoon een kwestie van automatische zekeringen er in (als het goed is nr. 39 en 40 onder de motorkap).

Kabels liggen er niet, die zul tot onder het dash erbij moeten nemen, stekker open maken en weer insteken, staat in mijn blog... zekering kast onder de kap zitten zilveren zekeringen groter als normaal die zijn van de elec stoelen..

Zal eens in je blog gaan spitten Arjen, bedankt voor de tip.

EDIT: Arjen, enig idee op welke pagina ongeveer? Zoek me het ongans in de 380 pagina's.....

Citaat van: Sbv op 01-03-2013 18:48:33
Die zekeringen heb ik nog gewoon liggen. Net kwam ik er al 3 tegen. Nummer 4 komt ook nog wel

Komt goed Sander, we houden contact.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

mehn

Citaat van: Sbv op 28-02-2013 22:05:53
Volgens Maruska is bijna iedere 850 voorzien van bekabeling

De mijne toch niet. Ik had geen voorbereiding voor de electrische stoelen, electrische achterdeurramen en koplampverstelling, de rest tot nu toe wel ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Citaat van: mehn op 02-03-2013 12:11:46
Citaat van: Sbv op 28-02-2013 22:05:53
Volgens Maruska is bijna iedere 850 voorzien van bekabeling

De mijne toch niet. Ik had geen voorbereiding voor de electrische stoelen, electrische achterdeurramen en koplampverstelling, de rest tot nu toe wel ;D
Is ook quats. 99% van de 850's zijn absoluut niet voorbedraad voor electrisch verstelbare stoelen.

pwberg

Citaat van: arjen850 op 01-03-2013 18:45:44

Arjen, heb je enig idee waar het ongeveer staat? Heb ALLE 380 pagina's gescanned en het niet kunnen vinden...  :eusa_think:

Wacht nog even af of Jasper de kabels uit de zwarte sloper heeft kunnen redden. Mocht dit niet het geval zijn kan ik volgens mij kiezen tussen de originele bekabeling zelf te verlengen of nieuwe kabels trekken direct vanaf de accu (gezekerd natuurlijk  :eusa_whistle:)
(\_/)
(O.o)

UserID6342

Even zoeken thv de bakombouw en de foto's die erbij staan.  Daar heb ik ook de kabels van de stoel die Arjen had meegenomen van Teddy erbij geprikt, is zelfs nog een foto van.

UserID6342

Hier, is het wat makkelijker te zien want heb het hier nog los liggen om in te bouwen:

Connector aan de A-stijl, welke je in je auto moet zoeken (deze is van RV):

Stekkers van de stoel zelf, de bovenste is van de stoelverstelling, de onderste van de stoelverwarming:

De stekkers van de A-stijl, welke je los kunt halen om de draden over te zetten op de stekkers die jij nu in de auto hebt zitten:

En het hele zooitje los op de stoel: